9 באפר׳ 2012

פריטי וומן - PRETTY WOMAN חנות פופ-אפ (POP UP) ליופי, קוסמטיקה וטיפוח

הבוקר פתחה רשת המשביר לצרכן את חנות הפופ-אפ שלה PRETTY WOMAN .
החנות שמתמחה בעולם הביוטי תפעל במשך 4 ימים בלבד
ותציע שפע של מותגים ומוצרים, השקות, עמדות ייעוץ והתנסות.
אורנה מלכי לבנה


כחובבת מוצרי טיפוח להגיע לאירוע PRETTY WOMAN פריטי וומן הוא כמו להגיע לגן עדן. המון השקות של מוצרים חדשים, מחירים מיוחדים, ייעוץ חי, התנסות והדגמות. יש יותר טוב מזה?
הבעיה, זה נמשך רק 4 ימים. היתרון הכל במקום אחד. ולחובבת כמוני זה פשוט יותר טוב מללכת לבלות במסעדה טובה. אושר גדול. (זר או גבר לא יבין זאת).

אז מה יש לנו: נמל ת"א האנגר 11 , 4,000 מ"ר, מיטב מותגי הקוסמטיקה, הבישום והאיפור, ביניהם לנקום, אסתי לאודר, קליניק, ג'בנשי, שיסיידו, אליזבט ארדן, דקלאור , גרלן  אישי קוסמטיקה ומותגים נוספים בניהם: לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג'ייד, ניואה, חלאבין, ברוג'ואה, קרליין ועוד.
האירוע הוא הזדמנות נפלאה להכיר מותג חדש וייחודי מבית המשביר לצרכן שהושק באירוע עצמו ונקרא בישראל "אישי קוסמטיקס"- "EESHEE".
מדובר בפיתוח ישראלי של ליין מוצרים העשויים רכיבים טבעיים ומיוצרים בהתאמת אישית. המוצרים מתבססים על צרכי העור הספציפיים והעדפות האישיות של הלקוחה. אבחון העור נעשה במקום והיועצת רוקחת את הקרם לעיני הלקוחה. עמדות של אישי קוסמטיקס כבר הושקו בסניפי המשביר בבאר שבע ואשדוד ובהמשך יושקו עוד כ 15 עמדות בכל רחבי הארץ.
המבקרות באירוע יהינו מצילום מקצועי/מניקור אקספרס/פן לשיער מתנה ברכישה בסכום של 200 ₪ ומעלה בדוכני האירוע.
החנות פעילה בין 9-12/4/12 בהאנגר 11 נמל תל אביב.שעות פתיחה: ימי ב' – ד', משעה 10:00-22:00, יום ה' - ערב חג  - משעה 09:00-14:00 . 
עלות הכניסה חד פעמית: 39 ₪. כל הרוכש מוצרים בשווי 49.99 ₪ בסניפי המשביר לצרכן בין התאריכים  25.3-8.4 יוכל ליהנות מכרטיס כניסה מוזל בשווי 9.90 ₪. הכניסה חינם לחברי מועדון CLUB365.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה