18 בספט׳ 2012

מוצרי הטיפוח והטיפול מבית ארומה מדיק


היום כבר כמעט ולא ניתן למצוא על המדפים בחנויות מוצרי טיפוח וטיפול טבעיים שלא התערבבה בהם יד הכימייה ולו על מנת שיקבלו את אישור משרד הבריאות.


מעטים הם התכשירים המתיימרים להיות טבעיים ב 100% והם כאלו. ולכן קטנה אמונתי וזאת בין היתר בשל אכזבה קודמת ממוצר טבעי (לכאורה) מבית מותג ידוע וזוכה פרסים ותארים.

את המוצרים של ארומה מדיק אני מכירה בגלל הלוגו והשם המוכר והעובדה שכן שהם ניתנים להשגה בחנויות טבע ואצל מטפלים רבים.

להתנסות במוצרי ארומה מדיק אני חבה לניר פלוטקין מטפל בשיטות עיסוי שונות ובארומתרפיה, ובכלל איש רב ידע ושיח. ניר מפעיל בחיבת ציון קליניקה, אך מעבר להכל הוא משווק את מוצרי ארומה מדיק ומוצרי הרמב"ם באמצעות אתר "רוזמרין"  ללקוחות פרטיים, חנויות ומטפלים. המחירים לרוכשים ישירות דרך האתר זולים משמעותית מרכישה בחנות.

המוצרים שאני התנסיתי בהם: שמפו, קרם צלוליט, סבון הרמב"ם ושמן עיסוי להפגת כאבי שרירים.
לפני הכל בטרם השתמשתי במוצרים, ניכר היה בניחוח שלהם, שלא ניתן לעמוד בפניו, שמדובר במשהו אמיתי – לגמרי. ניחוח של אדמה, של ניקיון של אמת. ניחוח שגם אם הוא לא הסוג שתמיד העדפתי כאוכל (ציפורן למשל) כתכשיר קוסמטי זה הפך לקונצרט אחר. פשוט אמיתי. לא מתנדף אחרי דקה. תמיד שם לא משתלט. להסניף משהו שעשוי משמנים ארומתיים תמיד משרה עלי איזה רוגע מיוחד. לעיתים אני נעזרת בהסנפה של מוצרים משמנים אתריים כדי לעודד שינה. זה תמיד עוזר.

חווית השימוש:




שמפו לחיזוק שורשי השיער (אריזת 500 מ"ל)


הארומתרפיה גורסת ששיער בריא ויפה מקורו בשלב הצמיחה מהשורש. לאחר שהשיער צמח לא ניתן להציל הרבה מהנזק שנוצר. ולכן, השמפו של ארומה מדיק מטפל בזקיק ממנו צומח השיער על מנת שיצמח חזק יותר ובריא יותר. השמפו מכיל שמנים ארומתרפיים התורמים לניקוי עור הקרקפת, מניעת נשירה וחיזוק סיב השיער כבר בשלב החפיפה.
בשימוש, לשמפו ריח נהדר, הוא מקציף טוב ומותיר את השיער נקי וחלק.
מחיר מומלץ: 89 ₪.
המחיר באתר רוזמרין : 64 ₪.


קרם ארומתרפי לטיפול בצלוליט (120 מ"ל)


לא מדובר בבעיה עורית שטחית, מדובר במשהו עמוק יותר שלו אפקט אסטטי ולעיתים יכול אף להגיע למצב דלקתי חמור המכונה צלוליטיס. הצלוליט מקורו בעיבוי שומני של דפנות תאי העור וחוסר יכולת של מערכת הניקוז לפזרו כראוי (לכן הוא נראה כמרקם גושי או כעור תפוז).
ע"פ אתר רוזמרין השימוש בקרם לטיפול בצלוליט במשך כ-4 חודשים יוביל לשיפור משמעותי של מרקם העור וזאת הודות ליכולת החדירה הגבוהה של השמנים האתריים ויכולתם לנקז את הפסולת מתאי העור. השמנים גם מעודדים יצור קולגן, שיפור אספקת הדם לתאים ולחימה ברדיקלים החופשיים המזיקים לתאי העור (מקורם בקרינה וזיהומים).
לי הספיקו מספר שימושים כדי להתאהב במרקם החמאתי והניחוח המדהים של הקרם הזה. לא אין לי סבלנות לראות מתי יהיה שיפור בצלוליט...
המחיר באתר רוזמרין : 126 ₪.


סבון הרמב"ם (100 גרם)


אם יש משהו ששכחנו בעקבות השימוש בסבונים נוזליים הוא את הדבר האמיתי שמלווה בשימוש בסבון מוצק: ריח של מקלחת – ריח של ניקיון. סבון הרמב"ם מיוצר בעבודת יד בשיטות מסורתיות המשלבות שימוש בשמן זית איכותי יחד עם צמחי מרפא ע"פ רפואת הרמב"ם. לסבון ריח מופלא "של פעם" השימוש בו מותיר את הגוף נקי ובעל ריח ותחושה נפלאות לשעות רבות. למרבה ההפתעה מחיר הסבון זול משמעותית מסבונים מוצקים טבעיים אחרים בשוק.
המחיר באתר רוזמרין : 16 ₪. 


שמן ארומתרפי Acti magic לטיפול בכאבי שרירים (10 מ"ל)


אין ספק שזהו מוצר שצריך להימצא בכל בית. שמן לעיסוי איזורים בעייתיים וכואבים כולל כאבי שרירים, כאבי פרקים ועוד. התערובת מכילה שילוב סינרגטי של מספר שמנים אתריים מחממים ומרגיעים. שמן הנושא הוא שמן סומסום (להבדיל משמן שקדים שנפוץ בדרך כלל בשמנים מסוג זה) שגם לו ארומה ייחודית.
המחיר המומלץ: 49 ₪.
המחיר באתר רוזמרין : 25 ₪.

כל המוצרים באישור משרד הבריאות.
להזמנה/לפרטים נוספים/רכישה: רוזמרין  
04-8581559
למידע נוסף על המוצרים

מומלץ בחום!

-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה