3 בספט׳ 2012

ספרי בישול מרהיבים מתנה לשניים ממנויי הבלוג


אם את/ה אוהב/ת את הבלוג שלי, ורוצה להמשיך להתעדכן בכל פוסט חדש - אני רוצה לצ'פר אותך. יש לי 2  ספרי בישול ואפייה מרהיבים בשווי של 98 ש"ח כל אחד, להעניק ל 2 גולשים/ות.


אני רוצה להעניק את הספרים "העוגות של פסקל" ופשוט להיות שף" לגולש או גולשת נאמנ/ה שנרשם/ה לקבל עדכונים במייל מהבלוג האהוב והיקר שלי.

ולכן אם הבלוג מעניין אותך ואינך רשומ/ה, ואת/ה רוצה גם ליהנות מאחד מהספרים הללו, אשמח שתירשם/י כאן, או בראש העמודה הימנית של הבלוג.

כל מה שצריך לעשות זה למלא את כתובת המייל, ואת קוד האבטחה המצויין, ולאשר את הקישור שיגיע במייל (ההרשמה כרוכה במסירת כתובת מייל בלבד שנשמרת במערכת הבלוג). 

אם את/ה כבר רשום/ה לקבלת עדכונים בבלוג, אין צורך להירשם שוב. מנויים נאמנים וקבועים משתתפים אוטומטית בכל הפעילויות והמבצעים בבלוג.

המבצע בתוקף עד 1/10/12. הזוכה שי/תבחר אקראית מבין כל הרשומים לבלוג, י/תקבל הודעה באמצעות הדוא"ל וכן שמו/ה יפורסם בבלוג.
המתנה תשלח בדואר.

בהצלחה!



-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

תגובה 1:

  1. איך מתאים לי :-)
    ואני כבר רשומה לעדכונים במייל!

    השבמחק