1 בספט׳ 2012

ראש השנה עם בגדי מעצבים לילדים: בייבי דיור, פראדה, נאוטיקה, פולו ועוד...


ראש השנה הוא באמת החג הכי חגיגי שלנו ולא מדובר רק בסמליות המילולית שלו. ראש השנה הוא אולי החג שאנחנו הכי אוהבים לאהוב כי ההתקשטות שלנו לכבודו שוברת שיאים חדשים , כשהשנה יותר מפעם, גם בגזרת הקטנטנים. 

כרמל פלג

כולם מדברים על כיכר המדינה. אז יצאנו לסיבוב על מנת לדגום מספר פריטים שאמרו לנו שאסור לנו לוותר עליהם (גם אם זה בבחינת "לראותם בלבד").
יוני שטבהולץ, מבוטיק מקסים ביי אניגמה הסביר לנו מה חזק בבירות האופנה העולמיות שהוא דאג להביא גם עבור הקטנטנים היושבים בציון:
בייבי דיור
"המעצבים בכל העולם יודעים שאירועים וימי חג הם הזדמנות להתחדשות חגיגית שמאפשרת לילדים, ובעיקר להורים, להחצין את אישיותם: הילדות מעדיפות מן הסתם שמלות חגיגיות ומהודרות עם עליוניות תואמות בעוד הבנים דווקא מאמצים את המראה המשולב של ג'ינס וג'קט חגיגי או חולצה מכופתרת שתשולב עם מכנס בד כותנה או פשתן. למרות שנדמה שבארץ ההורים נותנים את הטון, זה לא לגמרי לא נכון- אבל תנו קרדיט לילדים הישראליים: הם יודעים מה הם רוצים וברוב המקרים אני מופתע מחדש כשאני מבחין בדעתנות שלהם אל מול ההורים. בסוף קונים את מה שהם בוחרים". 

בחנות ניתן למצוא גם אביזרים משלימים לבגדי החג: קשתות לשיער, סיכות דש מיוחדות בסגנונות שונים- החל מפפיונים מעודנים ועד לפרחים בעלי נוכחות, חגורות דקיקות העשויות רפיה למשל, תיקי יד חמודים להפליא וכמובן- נעליים וסנדלים. מזל שהחג נופל שם בדיוק על הסייל העונתי, רק שלא תמיד נשארות מידות, אז כדאי למהר.

שמלה מהודרת של בייבי דיור הכוללת תחתון תואם ב-750 ₪ במקום 1.500 ₪, סנדלי בנות של פראדה ב- 840 ₪ במקום 1.200 ₪ וסניקרס בנים של דולצ'ה וגבאנה ב- 550 ₪ במקום 1.100

אחרי שהתלהבנו מהדברים המדהימים וגילינו שאת חלקם אפילו באמת ניתן וכדאי לקנות בסייל, חזרנו אל הרשתות וגם שם חיכתה לנו הפתעה מצוינת.

נאוטיקה לילדים
אברי קציר ודניאל דוידוביץ מרשת מוצרי התינוקות בייביסטאר ידועים כמי ששוברים בכל פעם את הכלים ומשנים את כללי המשחק. הפעם הם נכנסו גם לתחום ביגוד הילדים וחליטו לייבא ביגוד ממותג לילדים כשהמחירים, פשוט לא ניתנים לתפיסה:

 "ידוע כי רבים בישראל מעריכים אופנה, אוהבים אופנה וכבר אמצו לעצמם את המותגים והסגנונות המועדפים עליהם", הם אומרים לנו "כמי שדואגים להתאבזר בכל הבשורות החמות באופנה הממותגת עבור עצמם, מחפשים הורים רבים בארץ לרכוש את אותה הגרדרובה גם עבור הילדים שלהם ואין סיבה שהם ירכשו אותה במחירים מופקעים, במיוחד לקראת החג, בו ההוצאות גם ככה גבוהות. בסניפי הרשת שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים, בניהם- נאוטיקה, CK, קנת קול, US POLO ועוד, בטווח מידות רחב".

AMANDA K
ורק שתבינו על איזה מחירים מדובר: חולצות יו.אס פולו לבנים ב- 59.90 שח בלבד,חולצה וחצאית של המותג קנת קול לילדות ב- 89.50 שח בלבד לשני החלקים' שמלת של נאוטיקה ב- 119 שח חליפת שני חלקים, ג'ינס וחולצת פולו של CK לבנים ב- 84.50 שח בלבד ... אפשר להעמיס שקיות בכיף.

לא פסחנו על ביקור בגבעת שמואל, שם יושבת מעצבת צעירה בשם אמנדה קרמר שמכינה אביזרי שיער וראש לנשים אבל גם לילדות. קשתות וכיסויי ראש עדינים שיעשו את העבודה וגם הופתענו במיוחד לראות שיש לה נרתיקים מעוצבים לטלית ולתפילין,אביזרים שאבא ובן לוקחים עמם לבית הכנסת- בחג ובכלל... שמחנו לגלות שגם בין הקודש לחול יש הרבה מאוד סטייל. חפשו את המותג שלה בפייסבוק, AMANDA K



בייבי דיור

קנת' קול

US POLO

נאוטיקה

נאוטיקה

סימונטה

סימונטה

סימונטה

קלווין קליין

רוברטו קוואלי



-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

תגובה 1: