24 בנוב׳ 2012

בקבוקי אוונט נטורל – חווית שימוש


טוב, לא ממש הלך לי להניק. באמת שניסיתי ואפילו התמדתי איזה חודש חודשיים בודדים. לצערי.

לשמחתי, היו פתרונות מעולים בצורת בקבוקי הזנה ממש טובים שהיו לי נוחים במיוחד לתפעול וניקוי ולתינוקי היה ממש כיף לאכול מהם ומדובר היה בעיקר בבקבוקים של חברת אוונט.
כרמל פלג


שמחתי לקבל לאחרונה את העדכון החם מבית אוונט, בעיקר עבור אותם הורים טריים שיוכלו ליהנות מבקבוקי האיכות המתקדמים שלהם, בין אם הם מצליחים להניק ובין אם לאו:

אוונט נטורל הוא בקבוק הזנה שמבטיח כי הוא דומה כמה שרק אפשר בצורתו למבנה השד הנשי.  מבנה הבקבוק ועיצוב הפטמה החדשני מאפשרים חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה ולכן, על פי מחקר שביצעה חברת פיליפס אוונט, שיעור האימוץ של הבקבוק בקרב תינוקות הינו מעל 90%. כלומר, הם פשוט מתים עליו.

מסרתי את הבקבוק לאם טריה שמשלבת שאיבה עם הנקה. היא סיפרה לי שהתינוק מצליח לינוק מהבקבוק וגם לינוק ממנה, בלי שהוא שם לב כל כך להבדלים. חברים, או שהבקבוק הזה ממש מוצלח, או שמדובר פה בפצפון רעב ולא בררן במיוחד.
בכל מקרה, הבקבוק עושה את הרושם הנכון: הוא מצוייד בפטמת סיליקון רכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. עוד יש לבקבוק שני שסתומים המאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק ולא לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר ולא פחות חשוב, ללא נזילות.

אהבתי את העובדה שבאוונט ממשיכים לחדש ולשכלל מבלי להפוך את הבקבוק למתאמץ יותר מידי. זה תמיד עושה את העבודה הכי טוב.

בקבוקי הנטורל  זמינים  בשני גדלים 125 מ"ל ו- 260 מ"ל , ועשויים מחומר נטול BPA (פוליפרופילן)
ניתן להשיג פטמות בקצבי זרימה משתנים.

המחירים אולי מאתגרים, אבל עם מבצעים טובים בפארמים, מדובר בבקבוק שווה לחלוטין 260 מ"ל 64.99 ₪,  125 מ"ל 59.99 ₪


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה