10 בנוב׳ 2012

המלצה על בילוי עם ערך – החוויה האולימפית בהדר יוסף


אם אתם מחפשים בילוי לילדים שהוא גם העשרה וחוויה. זה המקום. מדובר בסוג של מיצג האורך כשעה בו מקבלים הילדים חשיפה לעולם האולימפיאדות, המצויינות בספורט וגאווה לאומית תוך קבלת ידע היסטורי על עולם הספורט התחרותי ודמויות שהם מודל להישגים ומצויינות.
החוויה כוללת סיור ב 5 חדרים המייצגים כל אחד מטבעות סמל האולימפיאדה והועד האולימפי כאשר בכל טבעת ממחישה באמצעים טכנולוגיים חווייתיים שעוטפים את המבקר לומדים דבר או שניים על ספורט.


כך למשל סאונד ותמונה היקפית, סיפורים הרואיים, במות מסתובבות, הולגרמות ועוד לא משאירים אף מבוגר וילד אדישים ובדרך לומדים דבר או שניים.

החוויה האולימפית - המלצה.
המסר של המקום, שעיקרו "תחלום, תעז, תצליח", חוזר על עצמו באופנים שונים, דרך סיפוריהם של אלופי עולם: אנשים רגילים, שבעזרת נחישות, התמדה ולעיתים כנגד כל הסיכויים, הפכו חלום למציאות. ילדים וגם מבוגרים, כל אחד מנקודת מבטו, מתחברים לסיפור המסגרת ומקבלים השראה של ממש: אם הם יכולים – אנחנו גם, ובכל התחומים: בעבודה, בזוגיות, בלימודים ובכלל בחיים.

הטבעות האולימפיות 

 

ב"טבעת התהילה", אנו נחשפים לסיפור המסגרת של המקום. השחקנים אביגיל הררי ואמנון וולף, מגלמים ספורטאית, השוקלת לחדול מאימוניה, ומאמן הכושר שלה. הוא לוקח אותה ואת המבקרים אל מסע רב חושי למציאת הכוח והנחישות, לדבוק במטרותינו. באולם זה מיצג היקפי (360 מעלות) המלווה בתאורה ייחודית, סרטון ומוזיקה, כולל הצצה לרגעי השיא הגדולים והמפורסמים בתולדות המשחקים האולימפיים.

"טבעת ההיסטוריה" היא מסע בזמן לתחילתם של המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה, והמחשה חזותית באמצעות פסל יווני ש"קם לתחייה" ועד לחידוש המשחקים בעידן המודרני.

החוויה האולימפית - המלצה.
ב"טבעת הישראלית" המרגשת, אנו פוגשים הולוגרמות של ששת המדליסטים האולימפיים: גל פרידמן, יעל ארד, שחר צוברי, אריק זאבי, מיכאל קלגנוב ואורן סמדג'ה. הם מספרים על חוויותיהם האישיות, על המכשולים שנקרו בדרכם והנחישות שסייעה להם, להגשים את החלום. הטבעת כוללת גם הנצחה של י"א חללי מינכן, באמצעות סיפורה האישי של כלת פרס ישראל האתלטית אסתר רוט-שחמורוב, ובשילוב קטעי וידאו דוקומנטריים מהארכיון של סטיבן ספילברג. המסע באולם נערך על במה מסתובבת.

"טבעת ההתנסות" מאפשרת למבקרים לקחת חלק במספר תחנות התנסות חווייתיות, לילדים וגם למבוגרים: יכולת ריכוז בטכניקת ביופידבק, סיבולת על גבי מכשיר ריצה המדמה ריצת מרתון, זינוק במסלול ריצה לבדיקת מהירות התגובה, הכוח והניתור, מדידת הכוח המתפרץ ועוד.
"טבעת העתיד" מציגה מסך כדורי ענק, עליו מוקרן מיצג הולוגרמה, המבטא את רוח החוויה האולימפית העולמית.

בנוסף יש במקום עמדות ממוחשבות עם שאלות טריוויה ותצוגה של הלפידים האולימפיים, תרומתו של אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, ומדליות מקוריות.

מתאים גם למי שלא חובב ספורט וממולץ לילדים ומבוגרים החל מגיל 6.
יש לתאם מראש את ההגעה כדי לשריין מקום בסיורים היוצאים מדי שעה עגולה.
מחיר למבקר: 49 ₪, מחירים מיוחדים לקבוצות ולמזמינים דרך אתר האינטרנט: http://www.olympic.one.co.il/Olympic/Sites.aspx?siteid=2
לפרטים נוספים ולהרשמה לסיורים: 03-7955900

רחוב שטרית 6, בבנין האולימפי שבהדר יוסף, ת"א, חניה לרכבים בחינם במגרשי מרכז הספורט בהדר יוסף.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה