10 בנוב׳ 2012

הייתי מסיבת בוטוקס באדיבות אמריקן לייזר


אז רגע רגע, לא הפכתי חברבורתי. אמנם הוזמנתי אך השתתפתי כצופה בלבד. למי שלא קראה את הפרקים הקודמים מעלילותי בארץ האנטי אייג'ינג, אקצר ועדכן כי אני לא בעד הזרקות, מילויים וטיפולים חודרניים להצערת העור, כי לרוב מושג מראה לא טבעי ולבטח לא צעיר יותר. אני מעדיפה להיראות שמורה היטב מלהראות מעוררת רחמים, מתפלאת ונפוחה באופן לא אחיד.


הוזמנתי לערב הדגמה בו הציגה רשת אמריקן לייזר את קו טיפולי האסטטיקה החדשים שנוספו לחבילה המוכרת של הסרת השיער, הסרת משקפיים וטיפולי שיניים.
את ההדגמה ביצע אחד ממומחי הרשת שנתן לנו המוזמנות לחזות בהדגמה חיה של הזרקת בוטוקס (אותו רעלן מפורסם לו יכולת לגרום לשיתוק שרירים מבוקר בפנים ובכך למנוע את תנועתיותם וקבלת מראה חלק יותר) וחומרי מילוי. 
מילוי קמטים, הזרקת חומצה היאלורונית, רסטילן אמריקן לייזר. צילום אורנה מלכי לבנה
מילוי קמטים באמריקן לייזר. צילום אורנה מלכי לבנה

למי שלא יודעת (עדיין) אציין רק שהזרקת בוטוקס מתאימה בעיקר לחלק העליון של הפנים ואילו מילוי קמטים מתאים לכל מקום בו נדרשת הדגשה והבלטה של אזורים מסוימים בפנים או מילוי וטשטוש קמטים.
שימו לב, כיום מראה ה"לאה שנירר" או טלי סיני ריקליס נחשב למוגזם ועשוי מדי. ולרוב ידאגו להמליץ לך על מילוי עדין ועידון המראה ולא החלקה דרמטית מה שיוצר מראה לא טבעי ומעורר רחמים.

אז כן אמריקן לייזר רשת מרפאות להסרת שיער בלייזר, שיניים ותיקון ראייה, החליטה ללכת חזק יותר על תחום היופי והאסטטיקה ומרחיבה את סל טיפולי הפנים המקצועי והגוף שלה.
כרשת בעלת פריסת סניפים רחבה, יש ללקוחה את הפרבילגיה לקבל התאמה מושלמת של הטיפול לצרכים שלה, כאשר מדובר בטיפולים הדורשים ידע רפואי ושיטות מתקדמות אשר את כולם ניתן להשיג באמריקן לייזר. התוצאות בהתאם. כאשר את הולכת על איכותי, מקצועי ומשלמת בהתאם יש תוצאה.

התרשמתי מביקורי ברשת שכל המטפלים מראשון הרופאים ועד אחרונת הקוסמטיקאיות הם מהשורה הראשונה. רציניים, מקצועיים, אדיבים. הליווי של כל מטופל הנו אישי כאשר בטרם בוחרים את השיטה המתאימה ביותר לטיפול מקבלים ייעוץ וליווי של רופא/ה מומחה/ית בטיפולים אסטטיים.
כולם היו לבביים ונעימים. השירות מדהים. הסניפים נעימים ויפים.

אז מה יש לנו בעצם

 

פילינג באמצעות לייזר

הפילינג ברשת אמריקן לייזר מתבצע ע"י רופא מוסמך ובעל ניסיון בביצוע פילינג בלייזר. הלייזר המאפשר להגיע לשכבות העמוקות של העור (בשונה מהאופציות הביתיות קוסמטיות) תוך שליטה על עומק הקילוף והגעה לרמת דיוק גבוהה בניגוד לפילינג כימי שבו לא ניתן לשלוט היטב בעומק הקילוף. ההחלמה מטיפול פילינג בלייזר אורכת מס' ימים והתוצאה מגיעה תוך זמן קצר.

העלמת פיגמנטציה וכתמי עור באמצעות אנרגיית אור

באמריקן לייזר אנו מטפלים במגוון פגמי עור כגון כתמי שמש, כתמי הריון, כתמי גיל, כתמי עישון ופיגמנטציה הטיפול בכתמי העור יכול להתבצע בשתי טכנולוגיות שונות בהתאם לעומק הכתם וגודלו. 

 ( DPC =Dynamic Pulse Control) – טכנולוגיה מתקדמת מבוססת אור הגורמת להעלמת הכתם באמצעות חימום סלקטיבי של פיגמנט הצבע בכתם העור (מנגנון Photothermolysis).
פילינג באמצעות לייזר – הליך קוסמטי בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר.

הטיפולים החדשניים באנרגיית אור (DPC ) אינם פולשניים ומיועדים להבהרת כתמים, ללא נזק לסביבת הכתם וללא כאב במהלך הטיפול באופן הבטוח לשימוש. הטיפולים מלווים במוצרים קוסמטיים במהלך הטיפול  ולאחריו לשימוש ביתי על מנת להבטיח את בטיחות הטיפול ושימור התוצאה.

מיצוק והצערת עור הפנים

טיפול מיצוק באנרגיית אור או אנרגיה חשמלית, חודר לשכבות העור העמוקות ומטפל בבעיה לעומק ומהבסיס, וגורם בסוף התהליך להצערת עור הפנים ולחידושו.
בכדי לבחור את הטיפול המתאים ביותר מתקיימת פגישת ייעוץ ביחד עם רופא במסגרתה מגבשים את ההמלצה לטיפול המיטבי.

מילוי קמטים ופיסול שפתיים

הזרקות בוטוקס הגורמים לחסימת ההולכה העצבית אל השריר שלתוכו הוזרק וכך נוצר שיתוק זמני של השריר.
מילוי קמטים באמריקן לייזר. צילום אורנה מלכי לבנה
מימין לפני המילוי - משמאל אחרי המילוי כשהמקום עדיין אדום ומגרה
צילום: אורנה מלכי לבנה (להגדלה לחצו על התמונה)
בקמטי גיל מטפלים באמריקן לייזר בחומצות ההיאלורוניות. התוצאות נראות לעין תוך מספר ימים, העור נראה חלק ומתוח ובנוסף הזרקת חומצה היאלורונית משפרת גם את מרקם העור עצמו, עקב היותה חומר מלחח.

מילוי ועיבוי שפתיים

עיבוי / מילוי שפתיים מתבצע תחת הרדמה מקומית. לפני הזרקת חומר המילוי, מרדים הרופא את השפתיים באמצעות זריקה או משחה מאלחשת, לאחר מכן מוזרק חומר המילוי לשפתיים, כאשר דרך ההזרקה והעבודה אחריה משתנות מעט לפי סוג החומר.

בחלק מהמקרים, תפקיד חומר מילוי שפתיים הוא למלא ישירות את השפתיים, ואילו במקרים אחרים, הוא מגרה את הגוף ליצור סביבו רקמה שתביא לידי עיבוי השפתיים. ישנם חומרי מילוי קבועים  (כגון סיליקון וביו-אלקמיד) וחומרי מילוי זמניים. אנו מבצעים עיבוי שפתיים באמצעות חומרי מילוי זמניים בלבד.

טיפול באקנה

הטיפול באקנה באמריקן לייזר מתבצע באמצעות אנרגיית אור Laser Treatment / IPL הינו הטיפול החדשני והמודרני ביותר לאקנה בכל שלביו ובצלקות. בעקבות הטיפול נוצר חימום של העור אשר תורם  להאצת תהליך ריפוי העור והעלמת צלקות האקנה. התהליך הינו סלקטיבי ופוגע בחיידק בלבד ללא פגיעה בתאים מסביבו.

העלמת נימים בפנים

הטיפול בנימי הפנים מתבצע ברשת אמריקן לייזר באמצעות טיפול בטכנולוגיית אור מסוג DPC הפועלת על השכבות העליונות של העור ומטפל בנימים בולטים שהינם למעשה כלי דם דקים. העלמת הנימים בפנים מתבצעת ע"י חימום והמסה של כלי הדם, תהליך המוכר גם בשם קואגולוציה. לאחר ההמסה מפונים כלי הדם שטופלו ע"י מערכות הפינוי של הגוף ומשאירים את האזור ללא כלי הדם הבולטים.

טיפולים יעילים נוספים: העלמת נימים בגוף, טיפול בצלוליט ומיצוק העור ועדו

אתר האינטרנט של אמריקן לייזר  www.americanlaser.co.il


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה