9 בפבר׳ 2013

סוטיס – SOTHYS – עזרה ראשונה לעור עייף



אם תזכירו לידי את המילה טיפוח העור או "קרם" תגלו בעיני ברק חדש. ממש כמו פרפר הנמשך לאור, כך תחום הטיפוח חביב עלי. ממש ברמת התמכרות...

אני במסכת סוטיס

לאורך חיי התנסיתי במגוון מוצרים עצום (כמו רבות מאיתנו) ולבסוף מצאתי את עצמי מעדיפה את תחום הקוסמטיקה המקצועית, וזאת מכמה סיבות. א. היא מותאמת אישית לעור שלי. ב. היא בריכוזים שלא ניתן לקבל ממוצר מדף שמתאים לחתך רחב יותר של צרכים. ג. היא פשוט יותר יעילה.
אז, מה הפלא שהגעתי לאירוע שיזמה חברת סוטיס בישראל? 

קודם כל שמחתי להכיר ולהתרשם מוצרי איכות שלא היו מוכרים לי קודם לכן. מדובר בחברת קוסמטיקה מקצועית שאת מוצריה כמו גם את טיפולי המכון שלה, ניתן לקבל רק אצל קוסמטיקאיות מורשות סוטיס.
נושא הערב היה "עזרה ראשונה לעור" טיפולים וחיזוקי בזק כאשר יש צורך בהתאגנות מיידית ומראה זוהר גם כאשר אנחנו עייפות ובבית.

אכן יש תקווה. טיפול פנים עצמי, מהיר ואיכותי בהחלט יכול להחיות מתים...
אני בחרתי להמליץ על שני תכשירים שיעשו את ההבדל תוך זמן קצר ובמינימום עבודה:


מסכת לחות והזנה הידראדוואנס™


המסכה ותכשירי הידרה אדוונס על מרכיב אקטיבי ייחודי -Boletus Extract  1055 - מיצוי פטריית הבולטוס. תמצית הבולטוס מצליחה לחדור ולהפעיל את הגנים האחראיים בתאי העור על רמת הלחות. בדרך זו, התמצית ממריצה את הייצור של חלבון חשוב מאד לתהליך הליחוח בעור - חלבון בשם פילגרין, המעלה את רמת הלחות בעור בכמה דרכים בו זמנית ולכן נחשב לחיוני במיוחד לשמירה על יופיו של עורנו. עם הגיל וכתוצאה אף מנזקי הסביבה, ייצור הפילגרין הטבעי בעור פוחת והעור נוטה ביתר קלות להתייבש.
בנוסף, עשירה בפוליסכארידים (רב-סוכרים), ויטמין 3B + ויטמין E הידועים בחשיבותם לשמירת נעורי העור ומכילה גם כמות עצומה של נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידאנטים).

השימוש במסכה היה המדהים העור שתה כמות אדירה של נוזלים קרירים ומרגיעים והרגיש מבריק, גמיש וחיוני.המסכה הקלילה מעניקה לחות אינטנסיבית במיוחד ומפחיתה משמעותית את המראה העייף והנפול. השימוש הוא למשך 20 דקות.

אחרי 15-20 דקות בלבד, המסכה משיבה למרקם העור רכות קטיפתית וחיות והעור נראה רווי, "מלא", גמיש וזוהר.
המסכה גם כוללת: תרכובת אולטרה-הידרטציה מיידית - בעלת יכולת ליחוח גבוהה פי 4 מזו של חומצה היאלורונית.
Precious Oils Duo
- שמן חוחובה+ שמן סובין אורז  אשר יחדיו מעניקים לעור הזנה ורכות וגם יוצרים מעטה הגנה פעיל משקם, מלחח, מרגיע ונוגד רדיקלים חופשיים.

מומלץ להשתמש פעמיים בשבוע או לפני אירוע.
סוטיס מבטיחה עלייה של 41% ברמת הלחות בעור כבר אחרי פעם אחת בלבד.
המסכה מגיעה בשפופרת 50 מ"ל  ומחירה: 301 ₪.

מייקאפ "ליפט דפנס" / אוקסיליאנס"


לסוטיס מייק אפ נוזלי מהמם בשם "ליפט דפנס" שכשמו כן הוא, מעניק אפקט מתיחה קל לעור ומראה זוהר וטבעי במיוחד, אך גם מכיל מרכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים להגנה ומניעת הזדקנות העור ולשמירה על רמת לחות תקינה.

לבעלות העור השמן קיימת האלטרנטיבה בשם "אוקסיליאנס" – מייק אפ נוזלי במרקם קרם-פודרה, הסופח את עודף הברק העל עורי ומעניק לעור מראה מאט, תוך טיפוח והמרצת תהליכי חילוף החומרים בעור (ייעול ה"חמצון") להשבת חיות למרקמו.


לבירור המכון/קוסמטיקאית הקרוב/ה למקום מגורייך דרך מרכז סוטיס בישראל - דיזנגוף סנטר ת"א, טל: 03-6203397 / 03-6293007


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה