23 בפבר׳ 2013

נעים להכיר: עידית שטרן מעצבת תכשיטים



שרשראות או לא להיות.
כמו כל אישה אני אוהבת אקססוריז, אוהבת לתת פינישים וטאצ'ים נוספים לכל הופעה. תכשיט יכול להפוך הופעה פשוטה למראה מתוחכם יותר, לרכך מראה נוקשה או לזרוק צבע במראה משמים.
עידית שטרן מעצבת תכשיטים

 אני אוהבת תכשיטים קלילים, כאלו שלא צריך משכנתא בשביל להיות הבעלים שלהם. כאלו שניתן לרכוש מהם הרבה כדי שיהיה איך לגוון. מעריכה אומנים ויוצרים באשר הם ותכשיטנים בפרט.

עם עידית פשוט היה לי סיפור אהבה. הכימיה ביננו היתה מיידית. אני פשוט מתה על התכשיטים שלה.
מעבר להכל, עידית היא מעצבת תכשיטים מהבטן. היא לא למדה את המקצוע מעולם, ואת הסטודיו והחנות שלה היא הקימה לפני חצי שנה. אני חושבת שמחכה לה עתיד מבטיח.
עידית מעצבת תכשיטים המשלבים טקסטורות שונות של חומרים, מתוך נאמנות לקו אישי יחד עם קריצה לטרנדים רווחים.
במגוון צמידים, שרשראות, עגילים ועוד עשויים גולדפילד ומתכות נוספות בשילוב עם עור, זמש, תחרה, קריסטלים, חרוזים וכו'.
להשיג בחנות המעצבת ברחוב שינקין 12, גבעתיים. טלפון: 03-5717114   וכן דרך מרמלדה מרקט, קטלוג XNET ובאתרים נוספים בחו"ל.


 לצפייה בהגדלה לחצו על התמונות.
-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

עידית שטרן מעצבת תכשיטים


עידית שטרן מעצבת תכשיטים


עידית שטרן מעצבת תכשיטים


עידית שטרן מעצבת תכשיטים

עידית שטרן מעצבת תכשיטים

עידית שטרן מעצבת תכשיטים

עידית שטרן מעצבת תכשיטים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה