8 במרץ 2013

פתרון טבעי לדלקת גרון חיידקית/ויראלית



דלקת גרון חיידקית היא דבר ממש אבל ממש לא נעים, קצת פחות מזה גם דלקת גרון ויראלית.
בשני המקרים המחלה משתקת את החולה למספר ימים (במקרה של הדלקת החיידקית קצת פחות מהויראלית מאחר והטיפול האנטיביוטי  מטיב את המצב תוך יומיים-שלושה).

טונסילוטרן (Tonsilotren) פתרון טבעי לדלקת גרון חיידקית/ויראלית

יש אנשים שמועדים ללקות בדלקת  יותר מאחרים. במקרה הויראלי צריך להמתין עד שהמחלה תחלוף (שבוע שבועיים) ובמקרה החיידקי יש ליטול אנטיביוטיקה שכידוע משמידה את החיידקים אבל הנטילה שלה כרוכה באי נעימויות אחרות מעבר לעובדה שהיא פשוט לא בריאה.

לאחרונה נתקלתי במוצר בשם טונסילוטרן (
Tonsilotren). תכשיר הומיאופתי לטיפול בדלקות גרון, ולצערי זכיתי להתנסות בו לא הרבה לאחר מכן.

התוצאות היו מפתיעות. עם הופיע הסימפטומים הראשונים נטלתי טבלייה אחת לשעה כמומלץ על האריזה. בסוף אותו היום כבר לא היתה דלקת, ומאחר ומדובר בדלקת ויראלית ע"פ ממצאי הרופא ומשטח הגרון המהיר, הרי שהייתי סובלת ממנה, אלמלא ה טונסילוטרן לפחות שבועיים-כמיטב מסורת דלקות הגרון שלי. 

תכלס


טונסילוטרן הנו תכשיר הומיאופתי המסייע לטיפול בדלקות שקדים אקוטיות וכרוניות.
טונסילוטרן (
Tonsilotren) מטפל בדלקת שקדים אקוטית באמצעות הקלה על תסמיני הדלקת והקלה על כאבי הגרון, וכן בדלקת שקדים כרונית באמצעות הפחתת תדירות וחומרת הדלקת והפחתת ההיפרטרופיה של השקדים. ייחודו של התכשיר הוא בעצם היותו מחזק את כל הגוף ולא פועל רק באופן מקומי, וכן בעצם היותו מהווה מענה לדלקות שקדים כרוניות החוזרות על עצמן. התכשיר יעיל ואפקטיבי לאותם אנשים הסובלים מדלקות שקדים ויראליות חוזרות ונשנות המופיעות מספר פעמים בשנה, במיוחד בתקופות המעבר. נטילת התכשיר מאפשרת מניעה של אותן דלקות חוזרות ואף הקלה משמעותית בתסמיני הדלקת לצד חיזוק הגוף. 

להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ ללא מרשם רופא, בעלות של 59 ₪.
 
* אין להתיחס לאמור בכתבה זו כהמלצה או התוויה רפואית כלשהי. בכל מקרה של דלקת גרון ויראלית או חיידקית, יש להתייעץ עם רופא.

רק בריאות!


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה