5 במרץ 2013

פיניש קוואנטום – ג'ל עוצמתי למדיח האם עומד בהבטחה?




אוטוסטרדת המידע לא פוסחת על שלל מוצרי הניקוי החדשים והוותיקים שבוחרים להאיר את פנינו ואת בתינו לקראת חג הפסח. כמויות הכסף שנשפכות על תשדירי טלויזיה ורדיו, מודעות בעיתון, שלטי חוצות וקמפיינים באינטרנט משאירות אותנו הצרכנים קצת מבולבלים. אני, האחרונה שתרכוש מוצר בגלל פרסומת אכן הייתי ספקנית בנוגע לתוצאות שאותן הציגה פינש בתשדירי הטלויזיה שלה (למי שלא זוכר/מעודכן, מדובר בתשדירי טסטמוניאל המראים התנסויות אישיות של צרכנים).

פיניש קוואנטום ג'ל למדיח

לראשונה פיניש משיקים ג'ל למדיח שיתרונותיו עונים על המון צרכים פרקטיים כמו למשל: נוחות שימוש, יעילות גבוהה (כולל לכלוך קשה) והברקה.
המשווק הבטיח שהמוצר מתיימר לנקות גם לכלוך עקשן וקשה (מה שבדרך כלל לא יורד), כזה שאני נוהגת לקרצף קצת לפני הדחה או לבחור בניקוי בשיטה המסורתית המקובלת מזה מאות בשנים (קרצוף, קרצוף קרצוף).

כמי שאינה מזדהה ממש עם המושג בלבוסטה, המדיח הפך לימים חברי הטוב ביותר ומקבל באהבה כל משימה שאני מטילה עליו. אבל כאם דואגת, אני מקפידה לא להעמיד את חייו בסכנה תוך הטלת משימות הקשות מיכולתו.
הג'ל המדובר הגיע מהמשווק עם הבטחה ששווה לי לנסות להשתמש בו על לכלוך עקשן וקשה.

חששתי.

לבסוף נבחרה תבנית שידעה פשטידה דביקה במיוחד.
התבנית נכנסה ברוב פאר למדיח (התנסות ראשונה). בתום הפעולה, אכן סולק הלכלוך הגס, הקשה והעקשן. התבנית היתה נקייה, אם כי מוכתמת קלות.

שאני אשפשף?
ממש לא.

אחר כבוד בסיבוב הבא נכנסה התבנית שוב למדיח ויצאה נקייה כמצופה.
תכלס, מדובר במוצר מצויין!! הג'ל מנקה את הכלים בצורה מושלמת, מבריק אותם ומותיר ריח רענן של לימון במדיח. במבחן התבנית עמד אם כי לא בגאון,  ובכל זאת השיג תוצאות טובות יותר מכל תבליה שניסיתי בעבר.

דבר המפרסם: הג'ל מושלם לתוכניות הדחה קצרות. (לא בדקתי).

מגיע באריזת 500 מ"ל, שמספיקה לכ - 25 הדחות.
מחיר מומלץ: 39.99 ₪. (לא חסכוני).

-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה