20 באוק׳ 2013

מאסטר סלייסר – קוצץ ירקות, החבר הכי טוב שלי במטבח



או, המכשיר שישפר את מערכת היחסים שלי עם הירקן, ועם עצמי...

 

המלצה: אם אין לכם סבלנות לקרוא את הפוסט כולו, לפחות גללו למטה והקדישו 1:33 דקות מזמנכם לצפייה בוידאו (ותודו לי על זה).

ירקות ירקות ירקות ירקות, אין לי חיים ללא ירקות. כן כן, אני מאלו שאוהבים ירקות, וחייבת ירקות. אממה.
אני גם מאלו שמכינה עבור כולם, רוחצת חותכת, מקלפת, ולעצמי.... נאדה.  אין כח.

חיי העמוסים, מותירים אותי חסרת אנרגיה בלהשקיע בעצמי. אני מקפידה על מזון בריא ואיכותי, אבל כאשר זה מגיע לצריכה של ירקות, אפעס, אני מוותרת לעצמי. לא אוהבת "לנשנש" ירקות.
כל הקונספט הזה של נשנוש, לא רצוי בבית ספרי ולא משנה אם מדובר בצ'יפס או גזר.

הפורמט האהוב עלי בירקות הוא סלט. 
סלט -2 ירקות (מלפפון+עגבניה), 3 ירקות (בתוספת גמבה), 4 ומעלה: גזר, כרובית, קולורבי, כרוב וכו'. 
עברו הזמנים בהם אני עוצרת את יומי על מנת לרחוץ, לקלף, להוציא את קרש החיתוך, לחתוך לתבל ואז לאכול. 
עוד יותר מוגזם לבקש ממני לעשות זאת שלוש פעמים ביום.
כאמור, שאר בני הבית אוכלים ירקות פרוסים בכיף.


האשמה בעצירת תהליך ההרזיה (ואגב טוב ששאלתם, מאז שהורדתי 20 ק"ג אני משמרת היטב את ההישג), היא בחוסר היכולת שלי להשקיע עבור עצמי בארוחה נחמדה, ואף לאכול אותה בשקט.

את הבדידות הזו שבצריח המגדל, גאל נסיך יפה תואר (לא הוא לא רוכב על סוס לבן).
זהו מכשיר חיתוך, שלמרבה ההפתעה ובהשוואה לחבריו בשוק, עושה את העבודה בקלות ובנוחות רבה. שמו בישראל "מאסטר סלייסר" והוא משווק ע"י חברת כרמל דיירקט. 

הבחורצ'יק הזה, כיאה לנסיך, גאל אותי מבידוד מוחלט מירקות, ואפשר לי להכין בשניות ספורות סלט ענקי קצוץ דק, בלי ללכלך קרש חיתוך, בלי לחתוך 'קטן', להיות גם נדיבה ולחלק סלט לכל המשפחה כמה פעמים ביום!
ראו בוידאו (כאן למטה) הדגמה עד כמה הוא פשוט.
ההפתעה הגדולה היא, שהוא פשוט עובד. שלמתי כסף, ולא התאכזבתי.
 

תכלס


המכשיר מגיע עם מיכל, סכין מסתובבת עם שלושה להבים בגבהים שונים  ומנואלה לסיבוב. הסכין איכותית, עבה וחזקה ואינה מתקפלת במפגש עם הירקות הקשים. בנוסף, היא אינה מתכהה לאורך שנים.
כל סיבוב של מנואלה יוצר 4.5 סיבובי סכין
X3 להבים.
 4- סיבובים עם ירקות בדרגת קושי רגילה, ו/או 6 – 8 סיבובים לירקות בדרגת קושי גבוהה (למשל גזר/סלק). והרי לכם סלט בצ'יק.

המכשיר מגיע בנוסף, עם מכסה לאטימת מיכל הקיבול של הסלייסר לאכסון הסלט במקרר.
חלק נוסף שמאפשר ערבוב של רטבים והכנת טחינה, וחלק מרושת שמאפשר ייבוש ירקות תוך הארכת חייהם וחיי הסלט במקרר.

אני חושבת שהוידאו ממחיש יותר מכל עד כמה הוא פשוט, משתלם, והכי חשוב עובד.
חיי השתנו מאז שנכנס הביתה, אני נהנית מסלט נהדר מתי שאני רוצה, בלי שזה יהפוך ל'תיק' מעיק.
פשוט חותכת עגבניות לחצי, מלפפונים ל 3, גזר, כרוב ויאללה בתיאבון.
עכשיו נותר לבדוק האם החזרה לצריכת סלט בתדירות כה גבוהה, תעזור להרגלי האכילה שלי ולאיבודם של עוד אי אלו קילוגרמים.
 
בהצלחה לי!!!


אז מה היה לנו:


מכשיר הכולל: מיכל אחסון, סכין בעלת 3 להבים, מנואלה (ידית סיבוב), חלק לערבוב רטבים, חלק לייבוש ירקות, פלטה הנצמדת לשיש בואקום איכותי שלא זז, ומנגנון נעילה.
מחיר: 229 ש"ח.

מסופק עם שנה אחריות מלאה על המוצר.
להשיג בחנויות המתמחות לכלי בית וג'אדג'טים למטבח. לבירור החנות הקרובה: 1-700-700-642 לאתר
.
 
רק רציתי שתדעו: לא רק שאתם רוכשים מוצר מגניב שיעשה לכם שמח, בלב, בכלי הדם ובחיים, זכיתם לרכוש מוצר שבא מבית טוב. במפגשי עם החבר'ה בכרמל דיירקט גיליתי חברה שעומדת מאחורי המוצר שלה בגאון. מחלקת השירות וההדרכה בכרמל דיירקט, משפחתית, לבבית ומקצועית. לכל שאלה ניתן מענה סבלני וקשוב. לפעמים, זה בדיוק מה שעושה את ההבדל הגדול, בין מוצר מצויין למוצר מעולה!


קחו 1:33 דקות מזמנכם להמחשה באמצעות וידאו









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה