13 באוק׳ 2013

חגיגת החוגים החלה!



 מאת: כרמל פלג


ילדי הגנים הבוגרים ובטח ובטח ילדי בית הספר היסודי נהנים ממגוון רחב ביותר של חוגי העשרה שמוצעים להם בשעות אחר הצהריים. ההורים מכירים זאת וודאי מקרוב: לא "לאיזה חוג נרשום את הילד השנה" היא בהכרח הדילמה, כי אם "עם איזה ציוד נשלח אותו אליו". במיוחד עבור אלה שעדיין לא סגורים על זה, ריכזנו את מיטב המוצרים שיעשו את ההליכה אל החוג, בזמן החוג והחזרה ממנו הביתה למוצלחים וסופר קוליים:

נלביש את הילדים

סולוג, האיכות תעשה לכם את זה 
עונת החוגים מתחילה בדיוק כשהספקנו כבר לשכוח את חגי תשרי וכבר התחיל להיות די קריר בשעות אחר הצהריים ובדיוק בנקודה הזו אני חייבת לספר לכם, שאני לא מצליחה להרגע מהגילוי המרעיש האחרון שלי : סולוג. ברשת בגדי הילדים של סולוג תוכלו למצוא פריטים מהודרים, כמובן, אבל מגוון עצום של פריטי בייסיק משובחים שנעים על הגבול של בין סופר קוליים לבין ילדותיים מקסימים. לצד עיצובים פרי מעצבת הבית ניתן למצוא גם פריטים ממותגים דוגמת אנגרי-בירדס, נאוטיקה וגם לי קופר. הפריטים, כולם ממש, עשויים בדים איכותיים ביותר; הפוטרים מחממים, מצויידים בביטנה איכותית וגם אחרי מספר כביסות נותרו כשהיו. אל תפספסו: חליפות עם רוכסן בעליונית, שניתן לקלף בקלות במידה ונהיה קצת חם. רשת סולוג ברחבי הארץ.


MISH MISH
גם אמא רוצה כזה
גם ברשת מיש מיש תוכלו למצוא לא מעט פריטים איכותיים שמיועדים בדיוק לעונת המעבר: מכנסיים וחולצות דקות שמעוצבות באופן שווה לב ממש: לבבות, הדפסי חברבורות, כוכבים וגם איורים של דמויות חביבות ישמרו על הילדים שלכם חמודים ומעודכנים גם כשהם הולכים לחוג, שסביר להניח שיחזרו ממנו מרושלים, פרועים ורחמנא ליצלן- מלוכלכים. האיכות של הפריטים ברשת מיש-מיש מדברת בעד עצמה: גזרות מדוייקות, הדפסים-כאמור- מנצחים ואיכות תפירה ובד מצוינים ששורדים גם כביסות קשות שנועדו להסרת כתמים. אל תפספסו: מגוון טייטסים לילדות, באורכים נכונים והדפסים שאמא הייתה רוצה גם. ברשת מיש-מיש ברחבי הארץ.




S.WEAR דגם קסדוס. הנוחות מחייבת
אפרופו איכות ונוחות עבור הילדים שלנו, אני בטוחה שאת המוצרים של S.WEAR אין צורך להציג ובכל זאת, אני ממליצה לכם בחום להצטייד עוד העונה במספר פריטי בייסיק עבור הילדים, שיהיו שימושיים להם לימים הקרים, לשיעורי ההתעמלות וגם לחוגים הספורטיביים שמצריכים נוחות, עם בד מחמים. אל תפספסו את מכנסי הפוטר עם השרוך- מעוצבים היטב וממש ממש נוחים. 




נצייד אותם בתיק נוח

החבר הטוב גם הגיע לחוג
דיסני מבית גטר קונסיומר 
נכון שלחוג אפשר ללכת עם תיק הגן, אבל איך אומרים- לא נערבב שמחה בשמחה, בעיקר לא כשהאופציות כל כך מגוונות והמחירים, ברוב המקרים, נגישים. אני, באופן אישי, נכבשתי על ידי התיקים הנוחים מאוד והאיכותיים מאוד מאוד של דיסני, המשווקים בישראל על ידי חברת גטר קונסיומר. בין ים התיקים המוצעים, תיקי הילדים שנמצאו על ידינו הכי נוחים ומומלצים כתיקי חוג, היו אלה בעלי רצועת הכתף הארוכה, שניתן לאחסן בתוכם כריך, בגדים להחלפה ובתוכם מגיע, בילט אין, גם בקבוק ספורט שמוחזק באופן הדוק אל התיק באמצעות גומייה. התיקים הללו שומרים על חום וקור, וניתן לפנק את הקטנים גם בבקבוק ספורט נוסף ובו תה חמים, להנעים את הדרך חזרה הביתה. על התיקים איורים מקוריים של דמויות דיסני האהובות וכל אחד יוכל למצוא את החביב עליו ביותר. אל תפספסו: את תיקי המלבן התרמיים החמודים עם ידית התליה הארוכה.


ילקוטים מדליקים שיהיו נכונים עוד שנים
רשת TNT
ילקוטי הגב שמצאנו ברשת חנויות TNT היו מדליקים באופן כזה שמצאו חן בעיני צעירים ובוגרים יותר באופן אחיד: הם נוחים, רצועות הגב שלהם רחבות מספיק, ניתן לכוונן את גובהו של התיק על גב הילד באמצעות רצועות נוחות לתפעול וגם התא החיצוני עושה את החיים להרבה יותר קלים, שם מניחים עבור הילד את כל מה שהוא צריך בהישג יד. מיותר לציין שניתן להניח בתוכו באופן נוח במיוחד את הביגוד להחלפה, את האוכל והשתיה ואפילו אם צריך, מחברת או חוברת של שיעורי הבית במידה וממשיכים לחבר לעבודה משותפת. המגוון של ההדפסים הוא רחב והתיק הזה יתן שירות מצויין גם בשנים הבאות, הן מבחינת הפונקציונאליות והאיכות שלו והן מבחינת הלוק שלו. אל תפספסו: ילקוט עם הדפסי פרחים במין תלת מימד עבור הבנות, ילקוט משבצות חום-שחור שתמיד יהיה נכון, עבור שני המינים לאורך שנים.






אל תשכחו לשתות!

מצויין למאחרים: שולפים ורצים
מי עדן
מנסיון אישי מר, אני ממליצה בחום לא להוציא את בקבוק השתיה של הגן או בית הספר מתיקו של הילד, למעט הרגעים הספציפיים בהם הם נשטפים ומייד חוזרים אל מקומם בתיק. מקרים בהם העברנו את בקבוק המים מתיק הגן אל תיק החוג הסתיימו בכך שהגננת הודיעה חגיגית ששכחנו את הבקבוק והיום הילד שתה מכוס או מהבקבוק של חבר... ובכן, בקבוקי השתיה של הילדים הם חגיגיה של ממש, לפעמים, לא צריך להתאמץ יותר מידי וניתן להסתפק ברכישה עקבית של בקבוקי המים האלו של מי עדן, אולם החסכוניים שבינינו יעדיפו את אלה שניתן למלא וישארו יציבים ושמישים לאורך כל השנה. בקבוקי השתיה של ספרש הם בדיוק כאלה- ושלא תטעו- כבר הבחנתי בכמה מבוגרים חובבי ג'גינג וריצה מצויידים בדיוק בבקבוקים האלה! הם גמישים באופן מפליא, איכותיים בצורה מעוררת השתאות ועמידים גם בפני הילדים הקשוחים ביותר. מגיעים במגוון רחב של צבעים וניתן להשפריץ מהם מים כמעט בכל
כל הילדים בחוג ביקשו מההורים שלהם גם
ספרש
זווית ומכל כמות. יכולה להשבע לכם שעם הבקבוק החדש, הילדים שותים מים יותר מבעבר. אל תפספסו: הצבעים כולם מרהיבים, אז זה לגמרי עניין של טעם. להשיג ברשת למטייל.
אם הילדה שקבלה לידה את בקבוק השתיה הניאוני של הלו קיטי הייתה יכולה לחבר אותו לשרשרת ולתלות אותו על הצוואר, זה בדיוק מה שהיא הייתה עושה. הבקבוק החדש הזה מגיע מצוייד בצבעוניות סולידית כמעה, כזה שמתאים גם לנערות בתיכון להתאבזר בו. הפיה נוחה מאוד לשתיה ומחוברת לו בתחתית גם כוס שתיה ניידת שתוכל בקלות להשלף ולהמסר לכל חבר או חברה ששכחו את המים שלהם, או סתם בא להם להתכבד. אל תפספסו: את
האקססורי השימושי ביותר
סנריו- הלו קיטי 
עניין הכוס, כמובן. להשיג ברשת חנויות סנריו הלו קיטי המקוריות בלבד.


החשוב מכל הוא שתיהנו ותחזרו הביתה בשלום. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה