22 באוק׳ 2013

תוסף תזונה לחיזוק השיער ומניעת נשירה

מאת: כרמל פלג 


המילה "סקפטי" הפכה שם נרדף למי שמתייחד במפרצים מאווררים במיוחד, מאותגר בלורית, או אם תרצו, פשוט... מקריח. העניין הוא, שהתכשירים המצויים בשוק הם רבים, אבל לא כולם מצליחים לעמוד בשתי משימות קשות וחשובות במיוחד: קיום ההבטחה ושמירה על בריאותו של המשתמש.

חברת אלטמן מתמחה ברוקחות טבעית כבר הרבה מאוד שנים ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים בלבד, ממש כמו  המוצר הזה שיצא תחת ידה ונתקלתי בו לא מזמן: רוטס HR לגבר, המבטיחה הפסקה הדרגתית של נשירת השיעה בגברים תוך עידוד הצמיחה המחודשת על הפחדת החשופה.

לא כולם יודעים, אבל הסיבה להתקרחות הגברית, או כפי שנוטים לכנותה, "נשירת שיער גברית", היא שילוב בין נטייה תורשתית, רמת ההורמונים הגבריים בגוף, תזונה לקוייה וכמובן  הגיל.
רוטס HR
מבית אלטמן רוקחות טבעית

על מנת לסייע לגוף הגברי לאזן את מערך ההורמונים והתזונה, שאיזון לא נכון בניהם מוביל לנשירת השיער הגברית, פותחה נוסחת רוטס HR, נוסחה המכילה בטא סיטוסטרול מדקל ננסי במינונים אשר נבדקו ונמצאו אפקטיביים על פי מחקרים בנשירת שיער האופיינית לגברים (קיימים מחקרים שמצביעים על שיפור בקרב 60% מהנבדקים בעקבות טיפול בדקל ננסי). בנוסף, מכילה הנוסחה אנטיאוקסידנטים אשר נועדו להגן על השיער ועור הקרקפת מפני נזקים סביבתיים וגם ויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו ו-MSM (אספקת גופרית אשר מסייעת בחיזוק שיער וציפורניים שבירים), שמזינים באופן מיטבי את השיער, מסייעים בעצירת הנשירה ומזרזים את הצמיחה המחודשת. הנוסחה הייחודית הזו מכילה גם אבץ אופטיזינק, נוסחת אבץ ייחודית המתאימה לשימוש לאורך זמן שאין בצידה תופעות לוואי. נוסף על כל אלה, מכילה הנוסחה גם ברזל ביסליסינט, המתייחד בספיגה אופטימלית במערכת העיכול.
הרכיבים השונים שמצויים בתכשיר מיועדים למילוי כל החסרים הגופניים והגבר שניסה אותו למשך תקופה מספר על עליה בתחושת החיוניות, על הפסקת הנשירה באופן הדרגתי (הוא ממש סיפר שהוא רואה פחות שיער על הכרית בכל בוקר) ושהוא עדיין מחכה בציפייה דרוכה לצמיחת השיער הנעלם מאיזורים שונים בפדחתו. הוא אופטימי במיוחד!

יש ליטול 2 כמוסות ביום יחד עם ארוחת הבוקר והערב ולאחסן במקרר לאחר הפתיחה.

120 טבליות עולות 265 ש"ח, מדובר בהשקעה לא קטנה, אבל עושה רושם שההנאה בצידה.   

www.altman.co.il


*לטובת המידע האינפורמטיבי בנושא ההתקרחות הגברית הסתייעתי בדתיה יער, דיאטנית יועצת לאלטמן רוקחות טבעית.

אין לראות באמור המלצה כלשהי. בטרם השימוש יש להתייעץ עם תזונאי/ת/דיאטנ/ית/רופא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה