12 ביוני 2014

והזוכה במוצר השנה של ישראל 2014 הוא... הם...

 כרמל פלג בוחרת

צרכנות בישראל היא עניין סבוך; מצד אחד, אנחנו- הישראלים- חולים על החידושים, אוהבים את המוצרים החדשים, מחפשים את החדשנות ואוהבים לגוון. מצד שני, יוקר המחיה פה בארץ עושה את כל הכיף הזה לכמעט בלתי אפשרי, מה שמוביל באופן כמעט ישיר ליצירת צרכנים מתוסכלים, שמידי פעם בפעם יוצאים אל הרחובות למחאות. על מידת ההשפעה שלהן לא אתייחס כאן.

אם כן, טבעי יהיה שכבר מזה שנה תשיעית מתקיימת בישראל מעין "תערוכה-תחרותית" של מוצרי צריכה המחולקים לפי קטגוריות, במסגרתה מוכתרים "מוצרי השנה" . בחירת הצרכנים הזו נעשית באמצעות מחקר צרכנים מקיף הנערך על ידי מכון המחקר "קנטאר מדיה" ובאמצעות TNS MYSEKER. השנה, השתתפו במחקר מעל 2,000 צרכנים המייצגים את האוכלוסיה הבוגרת בישראל.

מספר הקטגוריות הינו רב ולכן ברשותכם אתייחס כאן למוצרי השנה שלי, שמבחינתי היוו בשורה אמיתית בעניין השימוש היום יומי שלי בהם. אתחיל:

אלוויז אינפינטי" זוכה מוצר השנה 2014. אפשר לישון בשקט. באמת. 
חרוטה היטב בזכרוני חווית נערות לא מאוד מוצלחת הקשורה באופן ישיר לסיפור הווסת החודשית הראשונה (סליחה מראש); התחבושות של פעם היו מפלצתיות בעביין, לא סופגות בעליל ביכלתן וחסרות גמישות באופן כללי באופיין. השנה, הוציאה חברה אולוויז מוצר שמהווה שיכלול לתחבושות האולוויז אותן רובנו-ככולנו מכירות היטב. ה"אולוויז אינפינטי" החדשות מיוצרות מחומר חדשני שמאפשר להן לספוג פי 10 ממשקלן ולהיות גמישות מאוד, ובלתי מורגשות. הן מגיעות בכמה אורכים שונים והכנפיים הינן כמובן עניין שהוא למעשה חובה, כי הוא פשוט מסייע לתחבושות באחיזה מושלמת וגם מונעת אי אילו דליפות ופספוסים. התנסות במוצר הוכיחה שהבטחת היצרן והפרסומת (המדעית, משהו) בטלוויזה קויימה. מדובר במוצר שהצליח לעשות לי תיקון, אז תודה. המחיר, ממה שיצא לי להציץ במדפי הסופר השונים, הוא החל מ- 19 ש"ח בערך. 

ריצפז פרש הום של סנו, זוכה מוצר השנה 2014
נעים בבית 
מוצר נוסף שעשה לי את זה השנה ממגוון המוצרים שהוצעו להתייחסותי, היה (מה לעשות- ובלי אף טיפת ציניות), "ריצפז פרש הום" של סנו . מדובר בנוזל לניקוי רצפות שאפקט הבישום שלו הינו מתמשך ומורגש גם באופן מיידי ומחזיק מעמד גם לאורך זמן. 
הריצפז הוורוד בניחוח כותנה מלטפת עשה לי את זה ובגדול; לא רק שהוא ניקה היטב את הרצפות, אלא שמשום מה הניחוח הזכיר לי ריחות של בתי מלון בהם התארחתי (בקטע הטוב של המובן) והעובדה שמדובר בניחוח מעודן ביותר, לא מנעה ממנו להיות מורגש ובעל נוכחות בזירה למשך כמה שעות טובות.
אהבתי. מעכשיו הרבה יותר משתלם להעביר סמרטוט גם רק בשביל לרענן את הרצפות ולהשרות אוירה של ריח טוב בבית. 23 ש"ח ואתם בנופש. (אחרי שהעברתם סמרטוט, כן? )

שמועות מספרות לי שמוצר מושלם נוסף מאלו שזכו בתואר "מוצר השנה" הינו ה"מאסטר סלייסר" – מעבד מזון ידני המבצע קיצוץ מעולה של ירקות בתוך שניות. אשמח ביום מן הימים לסו-שף שכזה לצידי במטבח הפרטי שלי, ברגע שאשים עליו את ידי, לא אשכח לספר לכם כאן על ביצועיו.

שלכם
כרמל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה