23 ביוני 2014

גלוסיבוקס חודש יוני: (עוד) הפתעה!

כרמל פלג

כמה כיף היה לי לגלות שהחודש, החליטו בגלוסיבוקס להעניק לחביבי הקהל שלהם מתנות-שמחות קטנות, בנוסף על תכולת המארז שהינו הפתעה מסקרנת מלכתחילה! ערכת הגלוסיבוקס של חודש יוני הכילה כמובטח חמישה מוצרים ובניהם, כאמור, הוחבאו שלושהמוצרים נוספים, שישי, שביעי ושמיני(!) שגרמו לי להרגיש אהובה ומוערכת.
אגב, אני לא יודעת אם מישהו בגלוסיבוקס קורא את מחשבותיי או שמא שיגר זבוב-ביוני שנצמד היטב אל קירות ביתי, אבל אחד המוצרים בערכה היה בול בפוני, והשאר- כהרגלם בקודש; בפינוקיה האולטימטיבית. אני מתחילה:

OPI אבוג'וס קרם גוף
OPI אבוג'וס קרם גוף- בגודל מלא
את המוצרים של OPI אני מכירה בעיקר מזירת הציפורניים; כל מה שקשור ללקים הכי הכי ולבשורות העדכניות ביותר עבור קצה הציפורן, אני שם. לגבי כל השאר; ידעתי שיש להם מוצרים נוספים, איכותיים ושווים לא פחות, אבל מעולם לא התנסתי בהם או בחרתי לרכוש אותם באופן יזום. גלוסיבוק כנראה החליטו שכבר הגיע הזמן, ושיגרו אלי באריזת החודש את הקרם הסופר ריחני הזה, שהשימוש בו נועד לענות על מספר צרכים: הוא מטפח את העור בהזנה מיידית של לחות, תורם למיצוקו ומסייע להרגעתו הודות להיותו מועשר ברכיבי ריפוי ותמציות טבעיות. התכשיר שהונח בגלוסיבוקס שלי היה בניחוח ג'ינג'ר לילי מעקצץ שחובבות הז'אנר יתמכרו אליו כהרף חוטם, ולהבנתי ניתן להשיגו בשלושה ניחוחות נוספים: יסמין, מנגו, קוקוס-מלון. יאמי. 65 ש"ח לאריזת 200 מ"ל.



JUVENA קרם מתיחה ליום
JUVENA קרם מתיחה ליום- דוגמית
את המוצרים הסופר איכותיים של יובנה אני מכירה כבר מעל לעשור. ממש בטעות נתקלתי בהם באחד מסניפי המשביר לצרכן ומאז הבנתי שלמרות שלפעמים ידי אינה משגת, מדובר במוצרים ששוה להתאמץ עבורם, כי העור מכיר תודה. מאז אותו מפגש מכונן עם המותג, עוד עברו על עורי כמה וכמה מותגים אחרים שנמשחו עליו בקפידה, אולם השתדלתי תמיד שקרם הגוף הכללי שלי, יהיה כזה של יובנה, כי הוא זריקת מרץ אולטימטיבית לגוף. בעיקר בחודשי הקיץ בהם החשיפה אל השמש היא אינטנסיבית, אני מקפידה להזין אתה עור בקרם הגוף של יובנה ואני חייבת לומר לכם שלא משנה כמה סופרלטיבים אעניק למוצר המצוין הזה כאן- עד שלא תנסו, לא תבינו על מה אני מדברת. הגוף מרגיש צעיר ורענן יותר ממש כאילו חזרתי באמת עשר שנים אחורה, לאותו מפגש אקראי עם המותג. קרם הפנים שהמתין בקופסת הגלוסיבוקס הגיע אמנם במנה קטנה מאוד, אבל היה די בה בכדי להבין שמדובר במוצר שההבטחה לצידו; הקרם במרקם נעים ורך, מותח באחת את העור, ומרענן אותו בבוסט מיידי. התכשיר מבטיח להדגיש את תוי הפנים ולחדש את העור, את זה אצטרך לבחון עם מוצר בגודל מלא לאורך זמן, אבל מה שכן, הוא בהחלט מתאים כבסיס מושלם לאיפור, והופך את כל הפודרה או המייקאפ שתניחו על הפנים, לזוהרים ונכונים יותר. 422.50 ש"ח ל-50 מ"ל.


LANCOME ויזיונר, קרם רב תוצאתי מתקדם

LANCOME ויזיונר, קרם רב תוצאתי מתקדם- דוגמית
קרם פנים נוסף שהמתין להתנסותי בתוך הערכה הוא זה של לנקום. את המוצרים של לנקום איני מכירה כל כך טוב ולכן, מהעדר היכרות מוקדמת עם המותג, הרשו לי לומר שהופתעתי לטובה. הקרם החדש הזה מבטיח שכאשר תמרחו אותו, תחושו בו כעור שני. אני לא ממש בטוחה מי הייתה מעוניינת להסתובב עם "עור שני" על פניה, אבל אני- כשמרחתי את הקרם על פניי, לא חשתי שמדובר במסכה או עור-נוסף, אלא הרגשתי שכל פיסת עור בה נגע הקרם, הוזנה בלחות במרקם עשיר ובאופן נדיב במיוחד. וזה טוב. התכשיר מועשר במולקולה ייחוגית LR2412 שמשפרת את היעילות שלו על העור ובשימוש לאורך זמן, מובטח כי פגמים בעור ישופרו ויתוקנו והמראה שיתקבל הוא של עור חלק ואחיד יותר. 480 ש"ח ל-50 מ"ל.

 
 CARELINE עפרון גבות

CARELINE עפרון גבות- גודל מלא
זוכרים שאמרתי לכם שאחד מהמוצרים החודש היה בול בפוני שלי? ובכן, מדובר במוצר הזה. לא, אני לא משתמשת בעיפרון גבות בשום מצב ובכל 30+ שנותי מעולם לא עשיתי שימוש במוצר שכזה. פשוט לא היה לי בזה צורך. כעת, משהחלתי לגדל ולהאריך את גבותיי על מנת לעבות אותן כמעה, זה בהחלט נדרש והגיע לי, בול בזמן. העיפרון מגיע בכמה גוונים של צבע חום להתאמה מושלמת עבור כל אחד ואחת מאיתנו, ועל קצה המכסה מצוייה מברשת רכה ונעימה למגע (נעימה אבל לגמרי החלטית), לסירוק ועיצוב הגבות. לא, לא מדובר פה בשיעור יצירה, אבל השימוש במוצר הסב לי הנאה שכן בכל חלקה שוממה בה שיערות טרם צמחו, הצלחתי לטשטש את הפער ולהינות מעמידות גבוהה. המוצר מושלם גם עבור כל מי שמעוניינת לצייר את גבותיה וליהנות מתוצאה איכותית. 59.90 ש"ח ל-2 גרם (עיפרון בגודל רגיל).

WELLA PROFESSIONALS SP, שמן לוקס אוייל

WELLA PROFESSIONALS SP, שמן לוקס אוייל- דוגמית
באחת מערכות הגוסליבוקס הקודמות זכיתי להתנסות בשמן השיער האיכותי של אמיקה. מדובר במותג שלא הכרתי את מוצריו קודם ושמחתי על ההתנסות שכן כלקוחה מתמידה, הם בהחלט קבלו אותי. כעת, המתינה לי בנחת בערכה גם דוגמית התנסות של שמן שיער זה של חברת וולה פרופשניולז' ואני, כמי שמחלפותיי זקוקות לפחות לשני גלונים של הדוגמית הזו (פחות או יותר), העברתי את הדוגמית להתנסותה של חברה, ששיערה הדליל יותר שמח על ההפתעה הנעימה: התכשיר מכיל תערובת שמנים יוקרתית, בניהם: שמן ארגן, שמן חוחובה ושמן שקדים ואלקסיר משקים להגנת קרטין השיערה וציפוייה. הניחוח, לדבריה, נעים ביותר, השמן אינו דביק ואם משתמשים בכמות נכונה ולא מוגזמת, השיער לא יראה שומני בקטע השלילי של המובן. 120 ש"ח ל-100 מ"ל.


בושם של ג'ורג'יו ארמאני לתיק או לילדה

להפתעות הנוספות בתוך הערכה: הראשונה שוגרה היישר אל ידיה הצעירות של ביתי; מדובר בדוגמית בושם לאשה מבית ג'ורג'יו ארמאני, Acqua di Gioia  (אקווה די ג'יויה).  הניחוח חמצמץ במידה ומתאים לעונה החמה שכן הוא קליל ומותיר אחריו שובל ניחוחות של פריחה לא מתוקה, מה שמתאים מאוד בעיקר כבחוץ נהיה דביק וכבד. הבקבוקון הקטן משפריץ בדיוק לפי מידותיה של הבובונת והיא היתה מאושרת עד הגג. 


חלב פנים של לנקסטר

ההפתעה השניה נמסרה אחר כבוד לאימי, מדובר בדוגמית
חלב פנים של המותג לנקסטר, שהיה די בה כדי לשמח אותה על כך שחשבתי עליה, וזאת יחד עם ההפתעה השלישית והמעולה: 


סבוקלם BB. איכות לפנים
SEBOCALME INNOVATION, קרם פנים ממצק ואיכותי המכיל בתוכו גם מסנני קרינה וגם מעין דמי מייק אפ לכיסוי מושלם. שגעון הBB שכבש את העולם מוגש לי עכשיו בהתפעה גמורה, תחת אצטלתו של מותג סופר דופר איכותי למראה עור
פנים ללא כל פגם. יהייי, כמה כיף לי! ( וכמובן לאמא שלי ) ... 



כל כך כיף לקבל מוצרים איכותיים ולא לשלם עליהם את המחיר המלא שלהם, לא לטרוח עד לפארמים השונים כדי לרכוש אותם ולא לעמוד בהתלבטות מולם בעניין, "להתנסות או לא להתנסות...? " המוצרים המשובחים בקופסת חודש יוני היו סבבה, מדובר בסופו של דבר באפשרות להחשף לכמה שיותר מותגים ומוצרים חדשים שלא בהכרח הייתי מנסה או רוכשת בימים כתיקונם.  מגיע לי וגם לכן, ליהנות מפינוקים קטנים- גדולים כך סתם באמצע חודש עמוס מטלות ומוטרף שגרה. ממליצה לכן: גילשו והצטרפו לקבוצת הנשים שנהנות מהקונספט הייחודי הזה שנקרא "גלוסיבוקס".

את הערכות ניתן לרכוש כמתנה על בסיס חד פעמי או ליהנות מהן על בסיס מנוי חודשי של פינוק לאורך זמן. שוויים של המוצרים בערכות עולה על מחירו של המנוי החודשי בפועל והופך את כל העניין הזה לא רק למשתלם ביותר, אלא לכייפי ומפנק ביותר.

חודש טוב,
שלכם
כרמל

I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה