2 ביוני 2014

גלוסיבוקס חודש מאי: הלכו על זה ובגדול (תרתי משמע)

כרמל פלג

מארז הגלוסיבוקס של חודש מאי הפתיע אותי בשל העובדה שהכיל לא פחות מאשר ארבעה מוצרים בגודל מלא, מה שמחזיר ואף משאיר "עודף" בכל מה שקשור לעלות הקופסה על תכולתה. 
כבר התחלה טובה.
את שבועות תוכלו אחגוג היטב עם שדרוגים בכמה זירות שנוגעות לגוף: הפנים, השיער, איזור השפתיים ולליטוש אחרון- ציפורני הידיים והרגליים עם מוצר איכותי מאין כמותו! 

שנתחיל?
 
גלוסיבוקס מאי, זה גדול. 
הקופסה הגלוסית השיקית והכה שימושית שלי הכילה החודש את המוצרים הבאים:

גרנייה מוייסטר מאצ'
שיפור ניכר במראה העור השמנוני 
GARNIER מוייסטר מאצ'- בגודל מלא
כמי שעושה שימוש קבוע במוצר ייחודי ומאוד מוצלח של גרנייה, (תרחיץ ה- Pure active exfo brusher הכולל מברשת ייחודית לניקוי יסודי), הייתי משוכנעת שגם הפעם לא אתאכזב ושהתכשיר שמונח לפני בתוך הקופסה יעשה את העבודה שלו היטב. המוייסטר מאצ' של גרנייה מוגדר על ידי החברה כדור החדש של קרמי הלחות אשר מסוגלים לפעול במשך 24 שעות ולהזין את העור בכל מה שהוא זקוק לו. המרקם של הקרם הינו על גבול הג'לי, והוא אוורירי מאוד ומרענן כבר במגע הראשון שלו עם העור. הסדרה כוללת חמישה סוגים של קרמים המותאמים לחמישה סוגים שונים של עור פנים, והמרקמים שלהם בהתאמה. בגלוסיבוקס שלי המתין תכשיר המותאם לעור מעורב עד שמן, אשר מועשר בתמציות תה ירוק לטיהור הנקבוביות. התכשיר מותיר את העור רענן אבל שומר על מראה מט. מצאתי שהוא מתאים במיוחד לנערות-בחורות שסובלות מעור שמנוני או אשר נוטות לפצעונים, והבחורונת שמסרתי לידיה את התכשיר הזה העידה כי כבר כעבור שבוע של שימוש העור שלה זכה לעידון, לאיזון טון וכי הייתה העלמות מוחלטת של ההברקות מהן סבלה באיזורים המועדים לפורענות. 80 ש"ח לאריזת 80 מ"ל.




מסכת הזנה לשיער של אלפה ואומגה
 הלוואי והאריזה היתה קצת יותר גדולה 
ALFA&OMEGA מסכת הזנה לשיער- בגודל מלא
מעולם לא הרשתי לעצמי לגעת בשיער ראשי; לא צבעתי, לא הסתפרתי תספורות משוגעות ובאופן כללי אני הרי טיפוס די סולידי כך שהודות לתחזוק שיער קפדני- בקושי היה לי צורך בשימוש בתכשירים משקמים כאלה ואחרים. מסכת ההזנה הזו לשיער, מגיעה באריזה די קטנה (קטנה מידי, לטעמי), אך מכילה בתוכה את כל הטוב שהשיערה שלי ושלך זקוקה לו: קומפלקס אומגה 6 אשר חודר אל תוך סיב השיערה ומשקם אותה מבפנים, מעניק לה רכות מיוחדת במינה ומזין אותה היטב. המסיכה מסייעת במניעת שבירת השיערה ואף מונעת היווצרותם של קצוות מפוצלים. המסיכה פעלה על השיער שלי די טוב; היא גרמה לו לגמישות נוספת, להברקה קלה ולזוהר שהחזיק מעמד יומיים שלושה. השתמשתי בתכשיר בקמצנות רבה לאור העובדה שהכמות קטנה, וזה הספיק. 160 ש"ח ל-500 מ"ל.




צ'יינה גלייז
ציפורני פורצלן
CHINA GLAZE לק- בגודל מלא
אני סולידית, כבר ידוע, אבל כשנחתה בין ידי צ'יינה גלייז אדמדמה זו שהוטמנה בקופסת הגלוסיבוקס שלי,  עוד שקלתי האם למרוח אותה על ציפורני ידיי כי היא פשוט... כל כך מושכת ומדליקה! הלקים של צ'יינה גלייז מצטיינים בכל שהם מכילים פורמולה ייחודית (בתוכה CHINA CLAY- רכיב דמוי פורצלן המשווה ללק מראה מבריק לאורך זמן), והודות לכך מצליחים לחזק את הציפורן ואף לשמור על מראה "טרי" של הלק על הציפורניים גם עבור שבוע שני. החברה שלי שקבלה את הלק הלוהט הזה ציינה כי הוא משובח במיוחד בעת המריחה, מתייבש בקלות ובמהירות והצליח לשרוד על משטח הציפורן גם כששמרה על שגרת חיים רגילה (שכוללת בין היתר מקלחות לילדים והדחת כלים ידנית). 39 ש"ח ל-14 מ"ל.




פיטו-סרום של סבוקלם
תחושה של מעין "ליפט" מיידי 
SEBOCALM פיטו סרום- אף הוא במארז המקורי שלו
השוק רווי במוצרים שמבטיחים לנו האטת הזדקנות העור ומלבד העובדה שעלינו לשבת ופשוט לחכות שהשנים יעברו כדי לבחון יעילותם, אין לנו הרבה יכולות לוודא שאכן מדובר במוצר שההבטחה בצידו מתקיימת. זו הסיבה שאני תמיד מעדיפה ללכת עם מוצרים שליווי אותי כברת דרך לא קצרה בתחומים שונים-אחרים הקשורים לטיפוח הגוף וסבוקלם הם אחד מהמותגים המנצחים שלי;
פיטו סרום שחיכה לי בסבלנות בתוך הגלוסיבוקס של מאי מגיע בטיובה נוחה מאוד לשימוש והמעניק לעור טיפול שמשפר באופן ניכר את המראה שלו- הוא מצמצם את מראה הקמטים בהדרגה. המרקם ג'לי קליל, העור מתרענן באחת וכבר לאחר מריחה נדיבה ניתן לחוש בעקצוץ קל שמעיד על מתיחה טובה לעור. את האיזורים שסביב השפתיים אני מזינה כפליים ומסייעת בהמרצת הדם באיזור כשאני מחדירה את התכשיר היטב אל תוכו באמצעות עיסוי אינטניסיבי. גוזל בבוקר כמה דק יקרות מזמני, אבל בהחלט משתלם. 204 ש"ח ל-30 מ"ל.




אקטיב רדיאנס של ד"ר מורד
דברים טובים באים באריזות קטנות
DR. MURAD אקטיב רדיאנס דוגמה להתנסות
לאחר שהתנסיתי בקרם היום-אסנשיאל של המותג בקופסת גלוסיבוקס של חודש אפריל וראיתי כי טוב, ידעתי שיש למה לצפות גם מהאקטיב רדיאנס של ד"ר מורד שהפתיע אותי בחודש מאי. התכשיר שמגיע באריזת התנסות קטנה בתוך הגלוסיבוקס, מעניק לעור הפנים בוסט מטורף של זוהר מיידי שרואים בתוך שניות. התכשיר, המבוסס על ויטמין C, מכיל קומפלקס של נוגדי חמצון רבי עוצמה המחזקים את תאי העור, והיצרן מבטיח שויטמין ה-C שהוא מכיל, יעיל פי 50  מויטמין סי סטנדרטי המוצע בתכשירים אחרים. התוצאה די דיברה בעד עצמה וכנראה שיש הצדקה למחיר. מוזמנות להתנסות במוצר שמוגש לכן בגלוסיבוקס מאי כדי להחליט בעצמכן: 615.90 ש"ל ל-30 מ"ל.


חמישה מוצרים משובחים בקופסת חודש מאי הצליחו לענג אותי בעיקר בשל העובדה שנהניתי מהענקת כמה מהם לחברותי, שבהמשך ישיר לכך החליטו שגם להן מגיע ליהנות מפינוקים קטנים- גדולים כך סתם באמצע חודש עמוס מטלות ומוטרף שגרה והצטרפו לקבוצת הנשים שנהנות מהקונספט הייחודי הזה שנקרא "גלוסיבוקס".

את הערכות ניתן לרכוש כמתנה על בסיס חד פעמי או ליהנות מהן על בסיס מנוי חודשי של פינוק לאורך זמן. שוויים של המוצרים בערכות עולה על מחירו של המנוי החודשי בפועל והופך את כל העניין הזה לא רק למשתלם ביותר, אלא לכייפי ומפנק ביותר.

חודש טוב,

שלכם
כרמל

                                              I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!


      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה