5 ביוני 2014

אתר ההורות 2BDADDY עלה לאוויר באופן רשמי בהשקה משפחתית במיוחד

כרמל פלג קפצצה בג'ימבורי


זהו זה, אתר ההורות 2bdaddy באוויר באופן רשמי וההשקה (הסופר כייפית שלו יש לציין), היתה יריית פתיחה מצויינת שהדגישה באופן הכי טבעי את כל מה שהאתר הזה מבקש לחולל כאן; האירוע, על טהרת, איך לא- הילדים, המשפחה והשיח השיוויוני שבין ההורים באשר הם הורים, היה ראי מושלם לשיקוף הערכים אותם מבקשים יוזמי האתר וכל העוסקים במלאכה, להעביר: המשפחה הינה יחידה הומוגנית בה ההורים מעורבים במידה שווה וזה בדיוק מה שתקבלו כשתכנסו אל האתר. לא עוד שיח שפונה בעיקר אל האמהות, אלא קונספט ייחודי שיוביל לשיח חדש, מרענן ומתבקש- בשוק התוכן המשפחתי בישראל.
מתחם הפעילות לכל המשפחה, "קפצובה", אשר ממוקם בצובה הסמוכה לירושלים, ארח את האירוע שכלל, בין היתר, גם כ-100 אנשי תקשורת בקרוב, שהגיעו לסקר ולטעום מעט מכל מה שיש לאתר להציע.
השקת האתר 2BDADDY במתחם קיפצובה

בעוד הקטנטנים חרשו את מתקני הפארק ועשו קצת בונדינג בינם לבין עצמם, התפנו ההורים המוזמנים להשקה ליהנות מיין טוב ולהאזין לכמה מילות פתיחה ותודה מפי היזם סתיו אדם, המנצח בכשרון רב על המכונה התופעלת היטב על ידי, בין היתר, השותפים רן אשתר על הפיננסי, אסף כהן על הטכני, אורנה לבנה על הפיתוח העסקי השיווק והתדמית, אייל בבד העורך הראשי ודיאנה סוסנר- עורכת תחום האופנה באתר.
כל העוסקים במלאכת המחשבת באתר הינם מומחי תוכן אינטרנט מובילים בתחומם והמערכת מתפעלת לא פחות מאשר 50 כותבי תוכן מגוונים כשלכל אחד מהם סגנון ייחודי, חתימת יד אישית והרבה מאוד מה לומר.
מעבר לכך שהאתר מהווה פלטפורמת תוכן מרעננת בזירת ההורות, משמש האתר גם כמרכז
זירת מפגש איכותית להורים שאוהבים את ילדיהם וגם את עצמם
קהילתי יוצא דופן לאוכלוסיית ההורים שיוכלו לקחת חלק פעיל בסדנאות, להיות כוח צרכני שיוביל שינוי גם בשיח הציבורי בכל הקשור להורות שיווניות ולפעילות מול חברי כנסת לקידום חוקים הקשורים בהורות ומשפחה בישראל.   


השינוי מתחיל ע-כשיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה