4 במאי 2013

פלורדיקס – תוסף ברזל ללא תופעות לוואי


ברזל. אחד המינלים החשובים לגופנו. היעדרו משפיע ישירות על התפקוד שלנו והסימפטומים לכך מתבטאים בעייפות, נטייה לשינה, חולשה, חיוורון ועוד.


תפקיד הברזל בגוף הנו נשיאת החמצן לתאים, ליצירת אנרגיה מן המזון ולתפקוד הלב, השרירים והמח. (כן כן, אם יש חשד להרעות קשב, רצוי וראוי שתבדקו גם האם קיים מצב של אנמיה – מחסור של ברזל בדם).
הברזל חשוב עוד יותר בגילאי הגדילה, ובהריון.



ברזל נמצא באופן טבעי במזונות כמו בשר, עוף, קטניות, דגנים מלאים, זרעים וירקות ירוקים. ויש להקפיד לצרוך מזונות אלו על מנת למנוע מחסור.

אני תמיד סבלתי מאנמיה גבולית או אם נדייק – מחסור קל בברזל. המחסור הזה גדל כמובן בהריונות, חרף העובדה שנטלתי כמתבקש תוספי תזונה.
לאחרונה נמצאתי כאנמית. נקודה. לא גבולית ולא נעליים. כל ערכי הברזל בדמי (כולל המאגרים) נמצאו נמוכים מאוד.

נדרשתי על ידי רופאי ליטול תוספי ברזל לאלתר. מה שאני מקבלת בתזונה אינו מספיק לי.
לצערי הרב התוספים בשוק אינם חסרי תופעות לוואי גם הטבעיים שבהם ומשפיעים לרעה על מבא ותכיפות הצואה. (עצירות רבותי), ובשל כך לא ממש הקפדתי על נטילה קבועה של התוסף, מה שכמובן לא תרם לשיפור המצב.


לאחרונה הזדמן לי להתנסות בתוסף פלורדיקס. תוסף נוזלי וטעים מאוד (נטול סוכר וגלוטן).
פלורדיקס מכיל שילוב מקיף של ברזל עדין, צמחי מרפא, פירות, ויטמינים, שמרים ודבש, המסייעים להעלאת רמות הברזל והפריטין (מאגרי הברזל), לטיפול בעייפות ואנמיה ולחיזוק הגוף.

פלורדיקס מכיל ברזל עדין מסוג פרוס גלוקונט דו-ערכי הנספג בקלות וביעילות בגוף ואינו גורם לתופעות לוואי כגון עצירות, כאבי בטן, שלשול וגזים. כמו כן התוסף מכיל תוספת של דבש ושמרים שהוזנו בברזל בתהליך ייחודי, דבר המעצים את כמות הברזל במוצר ומשפר את זמינותו בגוף.

במקביל, פלורדיקס מכיל  גם תערובת צמחי מרפא ופירות אורגניים כגון תרד, גזר, סרפד, שומר, אצות ים, סלק, פקעות ורדים ועוד, אשר בשילובם הסינרגטי עם ויטמיני B וויטמין C תומכים במערכות הגוף, משפרים את הספיגה ותורמים לתחושת ערנות וחיוניות. 
מכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא רכיבים מהחי, אלכוהול, חומרים משמרים וצבעי מאכל סינטטיים.

להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת פרטיים ורשתות הפארם.

מחיר מומלץ: 107 ₪
למידע נוסף : טלפון מוקד שירות הלקוחות  1800-366-777


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה