25 במאי 2013

טוויגי – הצגה לפעוטות



לא תאמינו אבל כנראה שיש יורש.



פוסט אורח מאת כרמל פלג

עם שיווק נכון וכיתות רגליים בכל רחבי הארץ, יוכל טוויגי להיות הגיבור הבא של עולם הילדים. יחד עם הצוות הנאמן שמלווה אותו בכל יציאה למשימה, מדובר פה בחבילה איכותית למדי שמשלבת מוסיקה נפלאה ומדבקת, תכנים חשובים שמועברים במינימום רצינות אבל עם המון כוונה ואפילו דמות שלילית אחת, שהצליחה לכבוש בחינניות רבה את מקומה כמי שלא ברור אם היא טייק אוף, או שמרגול בכבודה ובעצמה תוכל ביום מן הימים לעשות לה הומאז'. 

טוויגי הוא גיבור בריאות שבכל פעם מחדש יוצא בליווי חבריו; עמליה המזכירה, אבנר הגאון, פקפק התרנגולת, רוברט הרוברט, ז'אן קלוד בטטה הטבח וסושיק הסו-שף, למשימות שונות בנסיון לעצור את מפיצת המחלות המכונה "נמקת מוקתית". 


בסופה של כל משימה מצליח כוח טוויגי ללמד את הזאטוטים דבר או שניים בנוגע לשינה בריאה, צחוק, צחצוח שיניים, פעילות גופנית, חשיבותה של המקלחת והחיוניות שבאכילת סלט בן חמישה צבעים.
כשניגשנו לצפות בהצגה, לא ממש ידענו לקראת מה לצפות והאמת היא, שלא לקח הרבה זמן עד שהקטנים עמדו על הרגליים והצטרפו מבלי להכיר את הלחנים או הטקסטים- בכל פעם שטוויגי וחבורתו החלו לשיר. את המוסיקה המקורית הגאונית, שנעה על הגבול שבין מקורית למשהו שכבר שמענו פעם, כתב זיו רהב, מהפרוייקט של עידן רייכל. הוא הצליח לגרום לשני פיצפונים די אנינים להתלהב ולבקש שנחזור עליהם בריפיט (הדיוידי כבר נשחק כעבור שבוע שימוש בלבד!)

על הטקסטים והכתיבה- אודי גוטשלק שאחראי, בין היתר, על כתיבת התכנים עבור גור ואוח והדוד חיים. על ההפקה: תיאטרון בים בם בום, שנדמה שחתום על לא מעט יציאות, שיהפכו בקרוב ללהיטים גדולים.

ההצגה של טוויגי חביבה במיוחד ומומלצת, עותק הדיוידי המבוסס על ההצגה מסוגל לשנות מוד של ילד ממשועמם למוסיקאלי ומשעשע ובקרוב אף תוקרן סדרת טלוויזיה בה יככב טוויגי החייכן.

"טוויגי" מיועדת לבלי חוש הומור מפותח והינה חוויה מושלמת לכל ההורים שרוצים, לצד תכנים עקרוניים, לחשוף את ילדיהם לסגנונות מוסיקאליים מגוונים.

אני, באופן אישי, מחכה כבר לכובע המחושים שיצא אל השוק ולבובת נמקת מוקתית, לא פחות, בה התאהבנו למרבה האירוניה, ממבט ראשון.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

תגובה 1:

  1. מקווה שזה בסדר לעדכן כאן תאריך הופעה קרוב
    15/6 בתיאטרון הפארק (גני יהושוע תל אביב).
    אפשר לקבל פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של התיאטרון
    https://www.facebook.com/tpark2013
    אני אישית טרם צפיתי.. .מחכה בקוצר רוח (במיוחד אחרי התרשמות שכזו)

    השבמחק