11 במאי 2013

SEVEN –מותג משקפיים לצעירים ובני נוער מבית אופטיקנה


מערכת היחסים שיש לי עם המשקפיים שלי היא רב ערכית. מצד אחד אני תלויה בהם ומעריכה את איכות החיים שהם נותנים לי, מצד שני הם פריט אופנתי שעניק אופי אחר לפנים שלי, מצד שלישי אני תקועה עם מתקן זר על האף שלי ומצד רביעי בלעדיהם אני חצי בת אדם.


משקפי ראייה הם נתון עמו אני צריכה לחיות. משקפי ראייה הן אביזר לא זול שעלותו מגיעה למעל 1000 ש"ח ליחידה וכשצריך צריך: זוג אחד קבוע, אחד רזרבי, אחד עם צביעת זגוגיות לשמש ואחד (בגילי) גם לקריאה. בקיצור זו הוצאה מטורפת!
אני עם אחד הדגמים

התחרות בשוק המשקפיים בין הרשתות הגדולות יצרה מצב בו אני הצרכנית נהנית מתחרות מחירים ומוצרים.
לאחרונה השיקה רשת אופטיקנה קו משקפיים בשם 7 –
SEVEN מותג פרטי הנותן מענה לאנשים כמוני.
מגוון ענק של דוגמאות צעירות, אופנתיות ומדליקות במחיר הגיוני.
מה שמשתמע מזה, זה שאני יכולה להזמין במחיר סביר ובאיכות מצויינת כמה זוגות ולגוון בהתאמה למצב הרוח והבגדים.

כחלק מהחשיבה האופנתית, המותג מחדש קולקציות בממוצע כל חודשיים (בדומה למותגי אופנה שפונים לאותו הקהל).
עם השקתה מונה הקולקצייה 290 דגמים של משקפי שמש וראייה ותוכלו למצוא בה את מיטב הטרנדים: צבעוניות, גזרות חתוליות, צורות גיאומטריות, פאנטו, אובר-סייז, ווייפר, טייסים ועוד.

כחלק מתפיסת העולם המדברת וחושבת צעיר קולקציית SEVEN  מגיעה עם מוצרים נלווים ברוח המותג: מארזים, מטליות וחולצות. 


טווח המחירים:


משקפי שמש: 99-199 ₪.
משקפי ראייה: 415 ₪ (מסגרת+עדשות אופטיות!!)
השירות: עם בחירת הדגם מתוך המגוון, משקפי השמש שהוזמנו כולל צביעה מדורגת וצילינדר היו מוכנים תוך יומיים!!! (תהליך מורכב וארוך יחסית שהוערך בכשבועיים המתנה).

כל הכבוד אופטיקנה.














-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה