15 ביוני 2013

סבון פנים לעור רגיש "סבוקאלם" מתנה ל 2 גולשים

 כמיטב המסורת אני מעניקה מדי פעם שי צנוע ממני לגולשיי הנאמנים.

אם את/ה אוהב/ת את הבלוג שלי, ורוצה להמשיך להתעדכן בכל פוסט חדש - אני רוצה לצ'פר אותך. החודש אני מעניקה לאחד מגולשי הבלוג את התכשיר המעולה של סבוקלם - סבון פנים.  

אני רוצה להעניק את תרחיץ הפנים של סבוקאלם ששוויו 70 ש"ח ל 2 גולשים נאמנים שנרשמו לקבלת עדכונים במייל מהבלוג האהוב והיקר שלי.

ולכן אם הבלוג מעניין אותך ואינך רשומ/ה, ואת/ה רוצה גם ליהנות ממתנה נחמדה, אשמח שתירשם/י כאן, או בראש העמודה הימנית של הבלוג.

כל מה שצריך לעשות זה למלא את כתובת המייל, ואת קוד האבטחה המצויין, ולאשר את הקישור שיגיע במייל (ההרשמה כרוכה במסירת כתובת מייל בלבד שנשמרת במערכת הבלוג).


אם את/ה כבר רשום/ה לקבלת עדכונים בבלוג, אין צורך להירשם שוב. מנויים נאמנים וקבועים משתתפים אוטומטית בכל הפעילויות והמבצעים בבלוג.

המבצע בתוקף עד 15/7/13. הזוכה שי/תבחר אקראית מבין כל הרשומים לבלוג, י/תקבל הודעה באמצעות הדוא"ל וכן שמו/ה יפורסם בבלוג.
המתנה תשלח בדואר.

על התכשיר:

 


SeboCalm - סבון פנים לעור רגיש
מותג Sebocalm – טיפול בעור רגיש, משיק סבון פנים עדין במיוחד, בעל פורמולה חדשנית, עדין במיוחד ומתאים גם לעור אדמומי ומגורה.
Sebocalm סבון פנים לעור רגיש, נטול סולפטים (SLS) או פארבנים (Paraben Free) היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
סבון פנים  SeboCalm , תואם את צורכי העור ופועל באופן הרמוני, תוך איזון העור ללא גירוי או ייבוש. הסבון, מאפשר הסרה יעילה של לכלוך ובוהק שומני, באמצעות רכיבים ידידותיים ומרקם עדין וריחני.
התכשיר, מבוסס על רכיבי ניקוי המופקים מדגני תירס, אצות ים, קמומיל וקוקוס, אשר השפעתם על העור מיטיבה ביותר. בשימוש יום יומי, גם בעור הרגיש ביותר, יעניק התכשיר תחושת נינוחות ללא גירוי, יובש או מתיחה.
הוראות שימוש – להקציף כמות קטנה של SeboCalm סבון פנים לעור רגיש, בעזרת מים, לעסות בעדינות את עור הפנים ולשטוף היטב. לאחר השימוש, מומלץ למרוח SeboCalm קרם לחות.
מחיר: 70 ש"ח.

בהצלחה!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה