1 ביוני 2013

שמן זית Assi - דרישת שלום מסבא



סבא שלי היה חלוץ וכורם זיתים בעמק בית שאן טרם קום המדינה. אהבתי לבלות את ילדותי בשנות השבעים בחברתו, לסייר בכרם ולראות חיות בר שבימנו נמצאות רק בגני חיות (אילות, שועלים, זאבים). סבא שלי היה כמו לורנס איש ערב. גבר יפיוף גבוה ובלונדיני שלבש כפייה והסתובב בשדות העמק. סבא שלי היה איש רוח, תרבות וספר ואף היה בעל טור בעיתון הארץ לפני קום המדינה.

 


סבא שלי כבר נפטר מזמן, אבל החוויות האלו והרושם העז שהוא הותיר בי הפכו לחלק ממני. כולנו עברנו למרכז ואנחנו ממעטים לבקר את קברו ואת קברה של סבתא.

אבל תמיד תמיד כשאני נוסעת לקיבוץ אני רואה את אותו כרם זיתים שטיפח שהפך למפעל החי והנצחי שלו שכנראה ישאר עוד הרבה אחרינו.

אססי (
ASSI) הוא מותג שמן זית חדש המגיע אלינו מאותו העמק. השמן נקרא על שם נחל האססי החוצה את עמק המעיינות הסמוך. השמן מופק מהתוצרת המקומית בלבד בבית בד חדיש שהוקם באיזור.
מדובר בשמן זית איכותי ומשובח בכבישה קרה (כמובן) המופק מזיתים מתוצרת מקומית בלבד, תוך אבטחת איכות השמן באמצעות בדיקות מעבדה מחמירות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

בית הבד של עמק המעיינות הוא מהבודדים בישראל המחזיקים ברישיון עסק ובאישור משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה. לאחרונה זכה השמן הישראלי בשתי מדליות בתחרות בינלאומית מהגדולות והיוקרתיות ביותר שהתקיימה  בניו יורק. הוא עקף בקלילות 780 שמנים אחרים!!!

השמן המשובח מתאים לחיך הישראלי. הוא עשוי מבלנד של זיתים מזנים ארומטיים ובטעם חזק. מתאים מאוד לתיבול וכמובן הודות לתנאי האקלים והגידול הקשים מצטיין בריכוז איכותי וגבוה של נוגדי חמצון המעכבים תהליכי הרס בתאי הגוף.

שמן הזית אססי הנו שמן זית כתית מעולה איכותי ומשובח.
מחיר בקבוק בודד בנקודות המכירה הינו 35 ₪.
בהזמנה הטלפונית ניתן לרכוש אחת משלוש האופציות של מארזים:
 5 ליטר – 150 ₪.
6 בקבוקים – 180 ₪
4 בקבוקים – 120 ש"ח
ניתן להזמין דרך האתר בכתובת ר http://www.assioliveoil.co.il
מס' טלפון להזמנות: 04-6065714



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה