12 ביוני 2013

סנדלי, נעלי וכפכפי אטרקט (Aetrex)



עקבים זה אלגנטי נשי, אבל זה לא נח. נקודה! אישית מעולם לא נפלתי קורבן לעקבים מכל סוג (טוב אולי פלטפורמה). לאורך השנים היו תקופות שהתקשיתי למצוא נעליים וסנדלים יפים ואופנתיים שאין בהם עקב, אבל לשמחתי, העידן הזה פס מן העולם ואני ושכמוני נהינות ממבחר עצום ואופנתי של נעליים שטוחות או בעלות הגבהה קלה.

 

נוחות זה מה שמניע אותי בנעל ועל כך אני נותנת דגש מאז שחוויתי 3 תאונות דרכים (בהפרש של שנתיים זו מזו). הזעזוע שספג הגב שלי בעקבות הטלטלה של הרכב, השאיר אותי אם שאריות של כאבי גב וקשיים  בעיקר ללכת בנעל שטוחה מדי. מאז אותן תאונות אני לא מתפשרת על נוחות. נעל שלא תרגיש כמו כפפה
מיד במדידה תדחה כלאחר יד.

אטרקס הוא מותג נוחות אמריקאי-ישראלי איכותי המציע אלטנטיבות נעילה איכותיות, נוחות ואורטופדיות. המותג מציע מגוון עצום של נעליים ומדרסים המאפשרים לכל אחד התאמה מושלמת לכף הרגל (כולל מדרסים מותאמים אישית).

מגוון הנעליים עצום ומאפשר לכל אחד ואחת למצוא פתרון עיצובי ופרקטי מתאים כולל לבעלי/ות רגל רחבה.
בכל דגמי הנעליים נעשה שימוש בחומרים איכותיים כמו  ספנדקס, בדים נמתחים וחומר "זוכר" המגיב לטמפ' הגוף ועוטף את הרגל על-פי המבנה הייחודי באופן מדויק ומעניק גם נוחות וגם יציבות באופן אופטימאלי.

הנעליים עשויות עור משובח, הבטנה עשויה חומר אנטי בקטריאלי להגנה מפני פטריות ובקטריות, הסולייה עשוייה פוליאוריטן לעמידות ובלימת זעזועים והגפה נמתחת להתאמה אופטימלית.
על כל זאת ובמידת הצורך ניתן לשלב מדרס מותאם אישית.
מגוון הדגמים עצום ושווה להציץ באתר החברה.
מידות מעט קטנות ממה שמוכר בישאל יש לקחת זאת בחשבון ולמדוד נעל במידה גדולה ממה שאתם רגילים/ות.
 
טווח מידות: 36 – 43.
מחירים: החל מ-  375 ₪
להשיג: במכוני האורטופדיה ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.
באטרקס, קרית מלאכי,  גן העיר- תל אביב  וקניון רמות- ירושלים.
לבירור נקודת המכירה לביתך: 08-6990144. אתר אינטרנט:
www.aetrex.co.il






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה