15 ביוני 2013

הגנה חכמה משמש



פוסט אורח של כרמל פלג

שוק תכשירי ההגנה מפני השמש עמוס מותגים המציעים גם שלל שיטות ופטנטים החל מהתזה, דרך מריחה ועבור במוצרים בעלי ניחוחות מתוקים של מסטיק וסוכריה. הקיץ כבר כאן, אי אפשר להגדיר זאת אחרת ולאור כך ריכזנו עבורכם את שלל המוצרים המובילים, המתקדמים שמבחינתנו היו אלה שבאמת עשו את העבודה הכי חכם שיש:



SUN BLOCK30 


תחליב ההגנה של סבוקלם הוא פשוט הנאה צרופה: מדובר בתחליב שמשמש כאחת את הפנים ואת הגוף ולו מרקם קליל, עדין אך עם זאת כזה שמשרה תחושה פסיכולוגית של ביטחון, הקרם מורגש בנוכחותו על העור והתחושה היא של הגנה מלאה. ייחודו של התחליב הוא בכל שמתאים באופן אופטימאלי לכל הגילאים: מקטנטנים ועד לבוגרים ולכל סוגי העור! יתרה מכך, הקרם הזה מועשר בכל מה שהופך אותו לקרם לחות איכותי לכל דבר: מיץ אלוורה ייחודי, מינרלים מים המלח המגבירים את ספיגת הלחות ומיצוי צמח הממליס המונע את תחושת השמנוניות המאפיינת תחליבים רבים. עוד, בתחליב תמצית תה ירוק וויטמין E הנלחמים ברדיקלים החופשיים. 

סבוקלם SUN BLOCK30, מבוסס על טכנולוגיית הגנה מורכבת המשלבת, שימו לב: מיקרופיגמנטים ומסנני קרינה רחבי טווח כך שמעל ל90 אחוזים מקרני הUV המסוכנות, נחסמות על ידו בשימוש נכון. לצד תו הבטיחות המחמיר שקבל באוסטרליה, התחליב הזה מתאים גם לאקלים בישראל. 139.90 ל-200 מ"ל ברשתות הפארם. אהבנו ! 

לייף NATURAL: סדרת מקדמי ההגנה הטבעיים 


מדובר בסדרת מוצרים חדשה של "לייף", מותג הבית של סופר-פארם אשר מבוסס כולו ממאה אחוזים של חומרים טבעיים בעלי מקדם הגנה SPF50. המוצרים כולם אינם מכילים חומרים משמרים, שמנים מינראליים או צבעים סינטטיים.
ניסינו את תחליב ההגנה הטבעי לתינוקות, אשר מתאים לשימוש מגיל חצי שנה ומעלה. התכשיר מגיע בשפורפרת לחיצה נוחה מאוד לשימוש, עם מרקם לחיץ ונוח במיוחד על השפורפרת עצמה. הקרם עדין, אך עם זאת סמיך במיוחד ומורגש על גבי העור, ומותאים לשימוש גם על פניו של הילד ללא חשש. מוצר זה מועשר בתמצית שיבולת שועל, אכיניציאה וויטמין B5 המרגיע את העור. מחירו של תחליב הפנים- 59.90 שח ל 60 מ"ל, מחירו של תחליב ההגנה לתינוקות 72.99 שח ומכיל 150 מ"ל.
לילדים גדולים יותר מוצעת סדרה אחרת של תכשירי הגנה המוגשים בבקבוקון התזה, כשהחומר עצמו בניחוח מדליק של ענבים ומסטיק! סדרת ה- body spray הזו של לייף לילדים מאפשרת להורים ולילדיהם ליהנות מחווית ניחוחות קצת אחרת בכל מה שקשור ל"ריח הים" ולאפשר להם להתיז בהנאה ניחוחות של סוכריות וממתקים לעבר הסביבה. 59.99 שח ל100 מ"ל. שווה התנסות.

"אוון" ((Avene 


ספריי ההגנה הזה של אוון מצוייד בSPF50 ומתאים לילדים ולבעלי עור רגיש כאחד. הוא היפואלרגני, אינו מכיל פראבן (חומר משמר) ושיטת ההתזה מאפשרת שימוש נוח גם על ילדים חמקניים במיוחד. החומר עצמו ניחן במקרם עדין כל כך, שקוף ואוורירי עד כי נדמה שהוא בקושי שם ועל כן עלולים לטעות ולחשוב שהוא אינו נוכח, לא פעיל ולמרות שכך חשנו, בדיקות חוזרות ונשנות של כמויות התזה שונות לימדו אותנו כי כמויות מדודות של התזה על גבי הגוף תספקנה ותעשנה את העבודה כמו שצריך על אף שנדמה כי הכמות לא מספיקה והיצרן מבטיח עמידות גבוהה במויחד גם בעת השהייה בתוך המים. גם המוצר הזה מכיל נגזרת של ויטמין E הידוע כנוגד חמצון אשר מגן על תאי העור מפני הרדיקאלים החופשיים שבאוויר. הפורמולה הייחודית של התרסיס הזה פותחה במעבדות פייר פברה שבצרפת ומבטיחים הגנה יציבה לאורך זמן. 199.99 שח ל-200 מ"ל ברשתות הפארם. אופציה נהדרת. 

מחקרים אחרונים גילו כי התמרחות קבועה לאורך שנים על בסיס קבוע ויום יומי ללא קשר לעונת הרחצה, היטיבו עם עורם של המקפידים ואף סייעו בעיכוב הופעתם של קמטים. אז אם זה גם מסייע בשמירה על העור מפני מחלות מסוכנות וגם מסייע בתחזוק אסתטי שלו, אז מה בעצם המניעה? שלבו את תכשיר ההגנה המועדף עליכם כחלק משגרת הטיפוחל היומיומית שלכם.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה