1 באפר׳ 2014

השיער שלך נפלא! (תודה לאינדולה)

כרמל פלג

גדעון קוסמטיקס הינה חברה הקיימת כבר 35 שנה. אתם וודאי לא מכירים אותה בשמה שכן היא פונה בעיקר לקהל המקצועי העוסק בעיצוב שיער (ספרים, מכוני ספא ויופי, מכוני שיזוף וכדומה), אולם כולכם בוודאות מכירים את מותג הדגל שלהם, "אינדולה".
במרוצת השנים עסקו שם, בגדעון קוסמטיקס, בהשבחת המוצרים היוצאים תחת המותג (שעל שיכלוליו שוקדים, בין היתר, גם במעבדה המקומית שלהם ביבנה!), ולאחרונה השיקו שם את סדרת מוצרי INNOVA5, אשר מעניקה פתרונות יצירתיים וסופר ממוקדים לבעיות השיער והקרקפת באשר הם.

אני מודה, לא תמיד הבנתי את הקונספט הזה של "מראות שיער" ו"קולקציות" שונות של תסרוקות המתחלפות להן מעונה לעונה, אז מזל שבגדעון קוסמטיקס החליטו להזמין 'קלולסית-סקפטית' שכמותי על מנת להסביר לה איך זה בדיוק עובד ;

השנה, 2014, הרימו באינדולה פרוייקט משגע וראוי לכל תשבוחת, במסגרתו עקבו שנה שלמה באדיקות אחרי בלוגריות אופנה וטיפוח מובילות ברחבי העולם – ולאור ההגיגים שלהן, התמונות שהעלו והתכשירים השונים שהן ניסו בעצמן, הצליחו באינדולה להרכיב את התמונה המושלמת למראות השיער בעונה הנוכחית. אותם מראות שיער מבוססים על פוסטים וצילומים אותנטיים של הבלוגריות הנחשבות- והן נוגעות ממש בכל אחת ואחת מאיתנו: ישנם שישה מראות שונים שכל אחת מאיתנו אמורה למצוא בהם את עצמה. אני, למשל, לגמרי לוק מספר 3 # קלאסי, אורבאני, כזה אני קוראת לו משעמם, סולידי כזה שהולך על הסייף סייד תמיד. היי, גם לנו מגיע לוק ייעודי!
מראה #3 על פי אינדולה
קיץ 2014
את הפרזנטציה המצויינת העביר מנהל השיווק של החברה, מר אבי רחמים, שלצד יכולות קומיות מעוררת התפעלות הציג בקיאות ראויה לשבח בכל מה שקשור בטרנדים הקרובים, בתרכובות המוצרים המוגשים לנו בסדרה החדשה ותכליתו של כל מוצר עבור כל בעיית שיער ( בקרוב יטוסו, רחמים, מעצב השיער שמואל מיכלזון- המשמש פרזנטור הסדרה החדשה אינובה5 יחד עם ספרים מצטיינים של החברה להשתלמות בהולנד, שם יעברו סמינר מיוחד במסגרתו ילמדו כיצד להעביר את תורת עיצוב השיער לעונה הנוכחית, לספרים היושבים בציון). 

נחזור לבלוגריות. תהיתם כיצד נראה עיצוב שיער שהשראתו מקורה בטרנד ה- קאט אאוט השאול מעולם האופנה? ובכן, אל תשברו את הראש; סדרת המוצרים (המצטיינת בניחוחות פשוט מעולים!) יחד עם אותה השתלמות של הספרים במעוז החברה שבהולנד, יספקו לכם את התשובות במספרות הקרובות למקום מגוריכם. בינתיים, אתם מוזמנים להציץ במצגת שגם אני זכיתי לראות מקרוב: קיץ 2014 על פי אינדולה

בזמן שנחשפתי לשלל המוצרים המשובחים של הסדרה, (סדרה המוקדשת לנושא הטיפוח, לשיער צבוע, לטיפול בשיער פגום וכדומה), הצלחתי להתרשם מקרוב גם מיכולותיו של צוות הספרים בגדעון קוסמטיקס לחולל פלאים. זה נכון שאישה יפה כמו אורנה לבנה קשה לתפוס ביום רע, גם שלשיער יש "יום רע" משל עצמו, אבל מה שקרה שם לאחר ששמואל מיכלזון נגע בשיערה של הגברת... אף מילה לא תוכל לתאר טוב יותר מהתמונות שלהלן:

הייוש אורנה!


שמואל מיכלזון מתחיל לחולל את המאג'יק

מראה מראה שעל הקיר
כן, אורנה הכי יפה בעיר

אתם יותר ממוזמנים להיות חברים שלהם בפייסבוק ולהתעדכן בכל הבשורות החמות מעולם השיער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה