22 באפר׳ 2014

מושיטה יד לשלום

כרמל פלג משקמת

פסח כבר מאחורינו. היו מי שנשמו סביבי לרווחה ונמלטו בחזרה אל השגרה והמשרד – ואילו יש אותי, (והיו כבר מי שיכנוני "מטורללת" ), שעוד יומיים שלושה מכל הטוב הזה עם המשפחה וטיולים עם הילדים היו מתקבלים באהבה. בכל מקרה, על דבר אחד אני מברכת: הסוף לקרצופים האובססיבים והחזרה לשגרת נקיון רגילה. רות עבור.

העוקבים בבלוג כבר גילו את התכשירים המעולים בהםהשתמשתי למירוק הבית לקראת החג ואין ספק שאת העבודה הם עשו נאמנה. כעת, הגיע הזמן לשקם גם את כפות הידיים, שעבדו קשה מאוד ועל אף שאני מקפידה לעשות שימוש קבוע בכפפות גומי איכותיות, לפרקים- הסמרטוט וחומרי הניקוי לא פסחו גם עליהן.
עור כפות הידיים הינו עור עדין ודק במיוחד,כזה הדומה פחות או יותר לאותו עור עדין ודק שעוטף את האיזור שסביב העיניים ואת איזור הדקולטה שלנו. אין פלא אם כך, שכפות הידיים שלנו, החשופות באופן תדיר לתכשירי ניקוי, לקרני השמש המזיקות ולרדיקלים קטלניים נוספים כמו סיגריות, יהיו הראשונות שיסגירו את גילנו (ובמקרים לא מעטים אף יעשו לנו עוול בכל הקשור לכך).

הטכנולוגיות המתקדמות של היום מציעות לנו לעבור תהליכים קוסמטיים כאלה ואחרים שמאפשרים לנו להפחית מהנזקים הנראים לעין, לשקם את העור הפגוע ואפילו, במידה מסויימת לעכב הישנותם של נזקים אלו בטווח הקרוב. בין הטכנולוגיות המתקדמות בהן עושים שימוש לטובת טיפולים אלה, קיימת טכנולוגיית הלייזר, לדוגמה, אשר כעבור מספר טיפולים לא רב תסייע לעור להתבהר, תגרום לעור לייצר קולגן באופן מוגבר ותתרום להגברת הזוהר והאלסטיות של העור באופן כזה שנדמה שפיית הביוטי חוללה עלינו קסמים.   טיפולים מעין אלו בהחלט באים מבחינתי בחשבון, אולם מומלצים לעונות הסתיו והחורף הקרות, בהן גם החשיפה אל קרני הUV המזיקות היא במינימום.

המזל האיר פנים לכל המטופחות שמחפשות את הפתרונות הפולשניים פחות והשגרתיים יותר- ויש בנמצא מספר לא מבוטל של תכשירים כאלה שלא ירוקנו בהכרח את הכיס ויוכלו לספק מענה טיפולי נאות לשיקום העור העדין, לטיפוח הצפורניים ולשמירת האופציה לטיפולים אסתטיים כמו אלה שציינתי קודם- לימים בהם העור כבר ממש ידרוש. אצלי, הוא עוד סובלני.


פלקסיטול
הרופא שבחבורה 
אתחיל, ברשותכן, בתכשיר הטיפולי-רפואי דווקא; פלקסיטול. מדובר בקרם מרוכז באופן יוצא דופן, כזה שכמות ממש קטנה ממנו בכל שימוש תעשה עבודה מצויינת. הקרם מכיל אוריאה (אותו רכיב המצוי בעורינו באופן טבעי ומסייע בשיפור ספיחת הלחות אל תוך העור ומפחית איבוד נוזלים כלפי חוץ). עוד בתכשיר, בין היתר: חמאת שיאה המזינה את העור בויטמינים A ו-E, יחד עם חומצות שומן. לנולין המסייע בשימור לחותו של העור, גליצרין שהינו מזין לחות פעיל המסייע בתחושה החלקה של העור, אלוורה המוכרת לכולנו הודות לתכונות המרגיעות שלה ופרו ויטמין B5 המשפרת את יכולותיו של העור להחלים. התכשיר כל כך יעיל ברמה הטיפולית שהוא מסוגל להתמודד פייס טו הנד עם מחלות עור כמו פסוריאזיס, דרמטיטיס ואפילו אקזמות. לא בכדי הוא נרשם כ- Medical Device, ומאושר רשמית לתת מענה למצבי יובש רפואיים, עם יעילות שתוצאותיה ניכרות כבר כעבור שלושה ימי טיפול בלבד...  המחיר- 65 ש"ח. הכמות 85 ושווה כל גרם.







 UV. תמצית הקוויאר הטהור, אגב, בשילוב על הרכיבים המשובחים מן הצומח,  מדמה את פעילות הבוטוקס ומהווה אלטרניבה מושלמת לחדירת המחט אל העור. Youth-Renew Caviar Hand Cream- של פבוניה בוטניקה עולה 273 ש"ח לאריזה של 50 מ"ל. אני משיגה את מוצרי החברה בעדן טבע מרקט.
פבוניה בוטניקה. איכות משתלמת
התכשיר הבא הינו תכשיר שנדמה כאילו רקחו אותו בגן העדן; קרם קוויאר טיפולי לכפות היידים של פבוניה בוטניקה לא רק ישקם את העור, אלא יחדש את נעוריו ויסייע בעיכוב ההזדקנות שלו באופן מממשי: הקרם שייך לסדרת "מיוקסי קוויאר" היוקרתית והמוגנת בפטנט של המותג, ומבוסס על חמאת שיאה כמובן, אך לצידה של השיאה, מככבים רכיבים סודיים נוספים: קויאר, רטינול, פוליפטאידים וקולגן ימי. הקרם מוכון תוצאה ואין לחבר'ה בפבוניה בוטניקה רצון לבזבז לכם או לעצמם את הזמן. מדובר בקרם שבא לעבוד ולצד כל הרכיבים האקזוטיים שציינתי לעיל, הוא מתוגבר היטב גם במגנזיון, ברזל, קולגן, אלסטין והגנה מפני קרני הUV המזיקות. 




כפי ששמתם לב, אכות היא לא מילה גסה וגם לציפורן מגיעה איזו לטיפה של אהבה; חובבות הלאקים שבקהל יוכלו להזדהות עם העגמומיות שעוטפת את פני כשאני מסירה את הלק ומגלה ציפורן עכורה, לעיתים צהבהבה (שדורת שכבת לק חדשה...). לפעמים ממש בא לי לחזור לימים שהצפורניים שלי מסודרות, נקיות ומטופחות אך נטולות לאק באשר הוא לאק ובעלות מראה נטורליסטי ביותר. שמחתי מאוד על שהזדמן לי להכיר מקרוב את התכשיר הבא:


Nail whitening paste
קרם להלבנת ציפורניים של חברת CUCCIO. אז נכון שבמקרה של חובבות לאקים הצהבת הציפורן היא מהסיבות ה"טובות", אולם ציפורניים צהובות עלולות להעיד, במקרים צבעוניים קצת פחות, על בעיות בריאות, מחלות כרוניות, חסרים תזונתיים, עישון, שימוש בתכשירי ניקוי אגרסיביים ללא הגנה וכדומה. אותה חברה עם שם משעשע, CUCCIO, החליטה להרים את הכפפה ולהגיש ערכה ייחודיות להלבנת הציפורניים (או כפי שהם מכנים אותה בקליפורניה: Nail whitening paste). הערכה כוללת קרם משחתי מיוחד המבוסס על מיקרו קריסטלים ממקור טבעי ובאבקתיות עדינה, אשר מחליקים את שכבת הציפורן העליונה וסופחים את עקבות הצבע, הלכלוך והמשקעים הכימים שעל גביה מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית שלה, הקרטין. התכשיר מבוסס על נוסחה סיציליאנית עתיקת יומין המשמשת גם היום את נשות איטליה- ואשר פותחה על ידי זוג איטלקים נמרץ לכדי מוצר מדף נחשק, אותו ניתן למרוח כבסיס ללאק או בפני עצמו. (בני הזוג אגב, הם כמו שתארתם לעצמכם, הזוג CUCCIO). גם כאן, כמו שאני אוהבת, המוצר הינו חסכוני לשימוש, וכמות בגודלו של אפון אחד יספיק לטיפול מלא בשתי כפות הידיים או הרגליים! הוראות השימוש ברורות מאוד,  (יש להבריש את הקרם על כל ציפון באמצעות המברשת המצורפת למשך 30 שניות, להמתין כדקה ולשטוף היטב), ותמורת 100 ש"ח לאריזה של 50 גרם, תוכלו ליהנות מציפורניים מטופחות, בורקות ומולבנות. מעוניינים להזמין? חפשו אותם בפייסבוק- facebook cuccio

מרכך עור של OPI
עבודה טובה
אפרופו לאקים וצבעוניות בחיים; אין מי שחובבת לאקים ולא מכירה את OPI. מותג הלאקים האיכותי הזה יודע לייצר לאקים בעלי פיגמנט עז, נוחכות כובשות ועמידות כמעט בלתי ניתנת לחדירה. יפה שלצד ייצור הלאקים, הבינו ב OPI  שמוצרים משלימים תומכים הם מאסט והגישו לנו קרמים מזינים מוצלחים באמת, שיסייעו לכפות הידיים ולעור שסביב הציפורניים, לקבל את הגוונים החדשים שצפויים לבקר אותם, באהבה. קרם הידיים ומרכך העור של OPI מועשרים בשמן אבוקדו, ניחנים במרקם מצויין, נעים למגע ובספיגה נהדרת. משיגים אותם בכל סניפי "נייל-סטודיו" ברחבי הארץ. 120 ש"ח.





שמן הזנה של SACARA
אני לא אומרת שהכל חייב להיות מאוד יקר ושלא צריך להשקיע הכל רק בחברות הפרימיום המובילות. שימו לב לשמן ההזנה הזה של חברת סקארה הצנועה, שמחירי כל מוצריה, אבל ממש כולם,  הינם שווים לכל נפש ואפילו, איך לומר את זה הכי פשוט: זולים. אז לצד תכשירי על כמו אלה שנקבתי בשמותיהם לעיל, ניתן ורצוי בהחלט לשלב גם מוצרים שאפשר לעשות בהם שימוש יומיומי וליהנות מהתכלותם מבלי שהלב נאכל גם כן. שמן ההזנה הזה של SACARA  עושה עבודה נפלאה: הוא שמנוני במידה הרצויה, לא מאוד נוזלי ושומר על גבולות הגזרה, מזין את הציפורניים ונספג די בזריזות. הציפורן נותרת חלקה ועם מראה שנע על גבול המאט-למבריק קלות. אני מתה על זה. המחיר? 5.90 ש"ח. (נשבעת לכם נו).





כמות מוגברת של גליצרין טהור
ניוטרוג'ינה קלאסי
קרם ידיים מוצלח ביותר הוא זה של ניוטרוג'ינה, מהליין הקלאסי. הוא מתאים לעור ידיים פגוע, יבש מאוד ומחוספס והודות לכך שהוא מבוסס על גליצרין טהור, כפות הידיים חשות חלקות באופן יוצא דופן לאחר המריחה. הוא מצויין גם עבור סדקים וחתכים בידיים, ויש מי שניסו אותו על סדקים בעקבי הרגליים וסיפרו שהוא מוצלח לא פחות גם שם. האריזה חסכונית ביותר, כמו שאני אוהבת, ובשל הכמות המרוכזת של התכשיר עצמו, ניתן להגיע למעל 200 שימושים בשפורפרת אחת. המחיר- 35 ש"ח. 











קרם ידיים מבהיר של ד"ר פישר
אחרי שתנסו תבינו
אני לא נפרדת מכם טרם אהלל ואשבח את המוצר הבא, ששייך לסדרת "ג'נסיס" הכה-מעולה של ד"ר פישר. מדובר בסדרת מוצרים המכונה אייג' קונטרול ווייט  - Whiteואני פיתחתי אליה התמכרות קשה: כל המוצרים, המיועדים לגילאי 35 פלוס בהגדרה, מסייעים בהבהרת כתמי עור שונים ומשונים ולא פוסחים על הזנה, טיפוח, פינוק ושיפור העור בכל פרמטר אפשרי. אם נחזור לעניין הזדקנות העור של כפות הידיים בו נגעתי בתחילת הפוסט, אתם חייבים לשים את היד שלכם על קרם הידיים המבהיר מסדרה זו, (Genesis Age Control White) : הוא מועשר בתמצית ענבים, תה ירוק, חמאת שיאה כמובן ופרו ויטמין B5, אך הוא גם מצוייד היטב בחומרים יחודיים כמו White sphere Premium® ,  (ליקוריצה, אצה יפנית וויטמין C). לא אוכלים את זה, מתנעגים על זה- כשזה מוחדר היטב לעור כפות הידיים. המראה המתקבל הוא פשוט מרטיט: העור ספוג לחות, לא דביק, לא שמנוני ובעל הברקה קלה שצורחת: בריאות. הקרם פועל היטב לטשטש ולהבהיר כתמי עור קיימים אך גם מסייע במניעת היווצרותם של כאלה חדשים. הוא מעשיר את העור בלחות לאורך זמן ואני, כמכורה, משתמשת בו בקמצנות רבה (מאוד) ובכל זאת, כמות קטנה עושה עבודה נפלאה. אני אהיה טובה ואגלה לכם שלסדרה הזו גם קרם יום מבהיר, קרם לילה מבהיר ומסיכה. וכולם פשוט חגיגה. 119.90 ש"ח לאריזת 125 מ"ל של קרם הידיים המבהיר. תודו לי אח"כ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה