28 באפר׳ 2014

גלוסיבוקס חודש אפריל: התחלות חדשות!

התרגשה: כרמל פלג 

מארז הגלוסיבוקס הראשון בחיי נחת בין ידיי ואני חייבת להודות, התרגשתי. היו לכך כמה סיבות; העיקרית שבהן נעוצה במרכיב אישיותי; אף פעם לא באמת היה לי האומץ לפנק את עצמי "סתם כך" על בסיס חודשי; שכן אני, בת מזל בתולה טיפוסית שכמותי, תמיד מצאתי עניינים אחרים לדחוף גבוה במעלה סדר העדיפויות של חיי ואלו הקשורים בפינוק עצמי / טיפוח שמעבר לבסיסי / או מתנה עבור עצמי, (קונספט שלמדתי לאהוב לאחרונה עד מאוד ועליו כנראה ארחיב בהמשך), היו מוצאים עצמם אי שם זנוחים בתחתית הרשימה, אם בכלל היה מקום עבורם על היריעה.
הקופסה הגלוסית היפהפיה-הראשונה-שלי, (לה אמצא שימוש בכל חודש מחדש), עוצבה באופן מנימליסטי ענוג והתכולה שלה, העלתה חיוך של הנאה על שפתיי.

ברור לי היטב מדוע קופסת חודש אפריל, שהוקדשה קונספטואלית לחודש האביב - חגיגת הטבע וההתחדשות, היתה משופעת במוצרים של חברת מורז המעולה; שכן מורז, לטעמי, הנה החברה הישראלית הקרובה ביותר אל הטבע שרק אפשר להיות, ומסמלת בעיניי מצליחנות ואפילו חדשנות, זאת על אף שהיא מבוססת על החומרים הבסיסיים והראשוניים ביותר. כל מוצרי החברה מבוססים על בסיס צמחי עם מאה אחוז חומר פעיל טבעי, כשבעיקרם צמח הפוליגונום לו סגולות מצויינות לשמירה על בריאות העור והשיער.

מורז- קרם הגנה מפני השמש יחד עם שיקום העור
בערכת גלוסיבוקס לחודש אפריל נחה לה טיובה בגודל מלא ובתוכה קרם MORAZ להגנה מפני השמש, אף הוא, ניחשתם נכון, על בסיס פוליגונום. יחד עם שמן האובליפיחה ובשילוב מקדם הגנה SPF50, התכשיר מספק הגנה מפני קרני הUVA וה-UVB המזיקות של השמש והינו הרבה יותר ממקדם הגנה, שכן הוא מתייחד בכך שלצד יכולתו להקנות לעור מראה זוהר וחיוני, הוא גם נוגד חמצון המיטיב עמו מאוד. (59.90 ש"ח ל50 מ"ל ו79.90 ש"ח ל100 מ"ל).






מורז שמפו טבעי
עוד ממורז, המתינו לי בתוך הקופסה גם שתי דוגמיות התנסות: MORAZ שמפו טבעי, המבוסס על ער אציל וצמחי רוזמרין המטפחים את השיער ומסייעים בשמירה על בריאותו. הרכיבים הפעילים בשמפו מגנים על השיער מפני נזקי האקלים הישראלי והריכוז הגבוה כל כך של תמציות הצמחים שבתוכו (60% !), מעניק לשיער מראה זוהר, מגע רך ובכך הוא הופך מסגרת מושלמת לפנים. את השמפואים של מורז אני מכירה מקרוב מאוד: אני עושה בהם שימוש קבוע בכל חפיפת שיער לילדיי שכן לצד כל התכונות המצויינות שהוזכרו לעיל, ידוע כי צמח הרוזמרין מסייע בהרחקת כינים והרי וברי לכם שמדובר בתכונה חיונית עד הכרחית לכל תכשיר שיער עבור ילדים באשר הם. לצד ניחוח נפלא ושיער מטופח, זוכים הילדים שלי "על הדרך" גם בהגנה טבעית וטיפול יום-יומי, (34.90 ש"ח ל-250 מ"ל ו49.90 ש"ח ל-500 מ"ל).








מורז קרם לילה טבעי
הדוגמית השניה הינה MORAZ קרם לילה טבעי: קרם המבוסס על צמח הרוזמרין ובתוספת שמנים טהורים בניהם- חוחובה, חמאת קקאו ושמן קוקוס. הקרם עשיר למגע, נמרח ברכות על העור וכבר במגעו הראשון מבטיח הזנה נדיבה. הקרם מכיל אנטיאוקסידנטים טבעיים המסייעים בהאטת הזקדנות העור- ואני חייבת להודות שהבוקר שלמחרת מריחת הקרם, היה בוקר בו העור שלי היה אלסטי יותר והצד שבו אני בדרך כלל נוטה להתעורר עם "קמט" של שינה, היה כמעט חלק לגמרי... (79.90 ש"ח בלבד לאריזה של 50 מ"ל).


AMIKA שמן שיער טיפולי
הטבע המתפרץ מערכת הגלוסיבוקס הזו של חודש אפריל לא עוצר רק במוצרים של מורז, שכן לצידם היה מונח בקבוקון, שהעיצוב של האריזה שלו כבר עשה לי שמח: AMIKA שמן טיפולי לשיער היה נראה כמו חגיגה לעניים וכשהוא נח על שיערי הוא דווקא היה מרגיע מאוד... מדובר בשמן אובליפיחה משקם אשר חודר אל שורש השיערה, מזין אותה ומעשיר בויטמינים ומינרליים אותם אין השיערה מקבלת על בסיס יום-יומי. השיער שלי הפך גמיש מאוד, ועל אף שיש לי שיער מאוד בריא ודי חלק, השמן לא הפך אותו לשמנוני ולא גרע מהמראה הטבעי שלו, נהפוך הוא. טיפ: השמן הזה כל כך מרוכז שהוא יכול לשמש בקלות גם כתכשיר עמו ניתן להעניק עיסוי ראש ורקות לבני הזוג וליהנות מזמן איכות שלצידו גם תוצאה אפקטיבית נאה. זוהי הפעם הראשונה ,מודה, שאני מתנסה באחד ממוצרי החברה ואין לי ספק שהדבר עורר את סקרנותי להתנסות במוצרים נוספים מתוצרה. 120 ש"ח לבקבוקון בגודל 100 מ"ל.






קרם יום אסנשיאל של DR. MURAD
את הבוקר שלמחרת קרם הלילה של מורז, פתחתי במריחת קרם היום אסנשיאל של DR. MURAD שהמתין לי בסבלנות בקופסה. מסתבר שזהו מוצר ייחודי המתמחה בשמירה על עור צעיר ובהגנה מפני נזקי הסביבה. הקרם עשיר מאוד בויטמין C ובנוגדי חמצון המוסיפים לעור חיוניות וזוהר ניכרים לעין. אריזת ההתנסות של הקרם אמנם הספיקה לי לשלושה בקרים הודות לשימוש קמצני מצידי- אך חשתי שגם כמות קטנה כמו זו ששמתי, די בה להרגשת הלחות הנדרשת והעור היה גמיש ורענן. ללא ספק, קרם שנותן תמורה מלאה: 389.90 ש"ח לאריזה בגודל מלא של 50 מ"ל.











מסקרה מינרלית, GAYA
מוצר נוסף שהמתין עבורי להמשך התארגנות הבוקר שלי (כן! יש עוד!), היה מסקרה GAYA (בגודל מלא!). שגרת היום שלי לא כוללת בדרך כלל איפור, למעט סומק והדגשת השפתיים במראה עדין. המסקרה של גאיה נכנסה יפה מאוד אל תוך הריק הזה שקיים במגרת האיפור שלי והשתלבה שם די יפה. המסקרה הונחה בעדינות על ריסיי וכבר באופן מיידי ציפתה אותם בפיגמנט שחור חזק, עמוק ועשיר מאוד. בהתחלה קצת נבהלתי, אני לא רגילה. אח"כ קצת התאהבתי ברעיון. הריסים היו מופרדים וכשהיצרן מבטיח מראה דרמטי וחושני, הוא כנראה יודע יפה מאוד לעמוד בהבטחותיו; אני העברתי צמר גפן טבול במסיר איפור לעיניים על מנת להפחית את מידת הדרמטיות שקפצה עלי כך בשעת בוקר כה מוקדמת, אבל נשים שאוהבות מראה עיניים מודגש ומסקרה איכותית, ימצאו בה מוצר חובה. 112 ש"ח ל-10 מ"ל ומבירור שערכתי, מסתבר שהמחיר דווקא די תחרותי לעומת המסקרות האחרות המצויות בשוק. הבחירה ב GAYA לקופסת אפריל אינה מקרית לדעתי, שכן מדובר בחברת איפור מינראלי שקרויה על שמה של אלת האדמה (הלא היא גאיה). החברה מייצרת באיטליה, איפור מינרלי טהור וללא חומרים כימיים כלל וכבר זיכתה עצמה בעוד כמה נקודות .

שש המוצרים שנשלחו אלי בהפתעה בתוך קופסת גלוסיבוקס לחודש אפריל היו מרעננים, תרתי משמע ולצידם מגזין כרומו צבעוני וסופר מושקע שבין המאמרים הכתובים בו מצאתי כמה טיפים יעילים לסידור מגרת הלבנים שלי.  

הטירוף של שגרת החיים האינטנסיבית שלנו מאלץ אותנו לשים דברים מסויימים על הולד או להעלים אותם לחלוטין מסדר היום שלנו. אני, כאמא לילדים קטנים –ועוד בת מזל בתולה טיפוסית כמו שכבר טרחתי לציין בהתחלה, מעולם לא הייתי מעלה על דעתי קודם לעשות לעצמי שופינג-חודשי-קבוע ובו מוצרי טיפוח והנאה. לא. אבל גלוסיבוקס הפיחה חיים בכמה חשקים מאובקים שטמונים עמוק בקרבי ובהמשך ישיר לכך הפיחה בי גם שמחת חיים מחודשת של ילדה:  מדובר בשירות חדשני ומרענן שהולך לעשות לי טוב. הפתעה על בסיס חודשי, שהיא אך ורק שלי, כזו שבכל חודש תגרום לי לחייך ולהתחדש ושמכילה גם מוצרים מוקטנים שאוכל בהאהבה להעניק לביתי הקטנה או להשתמש בהם ב"מסיבת בנות" שאתכנן עבורה. אין סיבה שלא אפרגן לעצמי ואף אצפה לפרגון הזה בכל חודש בהנאה.

המתנה מושלמת
GLOSSYBOX

את ערכות הגלוסיבוקס ניתן לרכוש גם כמתנה על בסיס חד פעמי והרי מדובר באחת מהמתנות המקוריות ביותר שתוכלו להעניק לחברה אהובה או לקרובת משפחה. ההפתעה גוררת ריגוש שגורר התרגשות שגורמת לכולם להינות מחיוך מלא סיפוק והנאה.

להבין שבסופו של דבר שוויה של ערכת החבילה האיכותית הזו מגיעה לכמה מאות שקלים בקלות ואילו בפועל מחירה הוא רק 75 ש"ח הופך את כל הסיפור הזה להרבה יותר שווה ממה שהוא נדמה לנו שהוא...

אז זהו, בחורה שהכל אצלה מתוכנן על מנת שיהיה ידוע מראש החלה מסע מתוכנן, בו תקבל הפתעה שאינה תהיה ידועה לה מראש בכל חודש, ואני באדרנלין מזה.

 מי מצטרפת אלי?!


I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה