24 באפר׳ 2014

כתבת קיץ ראשונה בסדרה- הקטנטנים מאווררים בהונות


כרמל פלג נועלת סנדלים (לילדים)

העונה החמה היא המועדפת עלי ביותר. אני לא מאוד מוזרה עם ההעדפה העונתית הזו, אבל יש שיאמרו שהחיבה העזה שלי לקיץ לעיתים עלולה להיות מוגזמת. אני שואלת- מה כבר יכול להיות מוגזם בשמש, ויטמין D שמשמח לבב אנוש, אור עד שעות מאוחרות, תחושה של חופש והרבה מאוד פולקע חשוף של הבונבונים שלנו!?
ובכן, לכבוד העונה החמה הזו, שאני כל כך אוהבת, אפצח בסדרת כתבות שיוקדשו לה מכל מיני זויות והיבטים. נתחיל: כפכפים וסנדלים.


 The children's place עבודת יד
89.90 שח
נתחיל בשחקן החדש בשוק הילדים שהחליט לעשות ליושבים בציון מערוף ולקצר להם את הדרך אל הסחורה המשובחה; אני מתכוונת ל-The children's place כמובן. למגוון פריטי הביגוד שלהם אתיחס בפוסט נפרד בהמשך- וכעת, ברשותכם, אגש ישר לעניין שלנו: נעלי הילדים העונה. המגוון- על אף שאינו עצום, הוא רב ורחב- ואתם יודעים מה, טוב שהוא לא עצום. הייתי פושטת רגל. תרתי משמע. האיכות מצויינת- הגימורים של הנעליים ברמה גבוהה מאוד. חלק מהדגמים עשויים עבודת יד והמחשבה שעומדת מאחורי כל תפר וכל עיטור באה לידי ביטוי בנוחות שהילדים חשים כשהם נעולים במוצרי המותג. אני רואה כאן מתחרה רציני שאם ממש מעט יכווץ את המחירים שלו כלפי מטה- יהיה זה שישלוט כאן בגזרה בשנים הקרובות.






                             ניו באלנס. גם במים
כשאנחנו באיזור הבריכה (וגם הכינרת, למשל) אני מעדיפה שהקטנטנים שלי יהיו נעולים בנעליים נגד החלקה. אלו נעליים שבמיוחד קשה למצוא, מאחר ולא כולן מצטיינות בנוחות, בגמישות ואיך להיות הכי דוגרית: בעיצוב יפה. ובכן, הנעליים האלו של ניו בלאנס עונות היטב על כל הפרמטרים המחמירים של בת מזל בתולה טיפוסית שכמותי והסוליה עבה מספיק כדי להעניק תחושת נוחות אופטימאלית גם כשהקטנטנים דורכים על חלוקי נחל בדרך אל המים. הנעל יפה, בעיצוב פשוט ולא מתחכם , מתייבשת במהירות וגם ניתנת לכיבוס ביעילות רבה. המחיר 139 ש"ח.


פיקאשו- איכות בסטנדרטים אחרים
(וגם אוהבים את הסביבה)
מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי יודע שנושא קרוב לליבי הוא נושא הקיימות. אני לא פריקית של שמירה על הסביבה, מודה- אבל מקפידה בהחלט לרכוש מוצרים ידידותיים, למחזר בקבוקים וניירות ואפילו להפריד אשפה ביתית. את הנעליים האלו של פיקאשו- אסור לכם לפספס חברים; חברה שלא מזמן הכרתי לראשונה, שלא רק שהנעליים שהיא מייצרת פשוט יפהפיות וסופר נוחות, אלא ששני המותגים הספרדיים שהיא מיבאת לישראל בבלעדיות, דוגלים אף הם בנושא האקולוגי וכל סוליות הנעליים שלהם, למשל, עשויות גומי ממחוזר. נוסף על כך, כל החומרים מהם מורכבות הנעליים הינם חומרים טבעיים בלבד, בניהם חומרים מעובדים מן הצומח! עמידות ואיכות הנעליים ברמה גבוהה ולא באה על חשבון העובדה שהן סביבה-פרנדלי. כשהקטנטנים שלכם ישחילו את הכפות שלהם אל תוך נעלי העור הספרדיות הסופר-דופר מעולות הללו, הם מייד ירגישו בבית. ואתם לא תפסיקו ליהנות ממחמאות על הסטיילינג המצוין שהפגנתם ברכישה. http://www.pickashoe.co.il/ אתם תודו לי.


טימברלנד
להיות הילדה הכי נכונה בסביבה
ואם כבר באיכות עסקינן, איך אפשר שלא לדבר על הסנדלים של טימברלנד. את הילדונת שלי אני מעדיפה להלביש בסגנון יותר קול ופחות מלמלתי. זו אני, ולשמחתי, הקטנה שלי זורמת איתי. אל תדאגו לה, אני מפנקת אותה בפריטים סופר גיריליש, אבל דואגת שהנגיעות החשובות באמת, יהיו הכיפאנקיות-קלאסיות שאפשר (כן, אלו לא בהכרח ניגודים). לאור הסטיילינג הבלתי מתפשר והמאוד מוקפד שלי, הפכה הילדונת הפרטית כבר מזמן לאיקון אופנה סביבתי, כזה שבכל פעם בגן שואלים מאיפה, כמה עלה, באיזה עוד מידות יש ואולי תקני לי גם ...? בקיצור, שמתי עין על הסנדלים הללו של טימברלנד ואני בטוחה שעכשיו, לאחר שחזיתם בהן גם אתם וראיתם כי טוב, תחפשו אותה בקניון הקרוב לביתכם. 299.90 ש"ח (מגיעות גם בצבע וורוד). 





                 סוליית שעם ונוגדי החלקה
                           נעלי נמרוד
לילדיי ולנעלי נמרוד יש רומן די מוצלח. למרות שיש לי בבית כדורגלן-משמיד-נעליים-סדרתי, עם הנעליים של נמרוד הוא מצליח להחזיק מספר רב של חודשים והנעל עוד מחזיקה בו, בילדון שלי, בציפורניה! מרשים. העונה החליטו בנמרוד לגוון להורים שלא ממש אוהבים שמכתיבים להם סגנונות, כמוני למשל, ועפו על כמה וכמה אופציות עבורם, רק לבחור ולהעמיס; מראה תנכי, הדפסים אתניים, נעלי בובה קלאסיות ואפילו גבורי על, נצנצים ומשבצות סקוטיות לא נעדרו מהקולקציה שנחה שם על המדפים. הנעליים, כפי שכבר ציינתי, עמידות להפליא, מעוצבות יפה והבונבונים חשים בתוכם בנוח. המחירים שלהם שווים לכל נפש ומאפשרים להתחדש בזוג נעליים נוסף גם באמצע העונה, כשממש צריך או ממש מתחשק. החל מ- 139 ש"ח.


הילדות של נעלי טו גו הרוויחו בענק. אני מודה- הקטע שלי עם נעליים עבור הילדים שלי הוא פריקי לחלוטין. אני
אוהבת שיש להם יותר מזוג נעליים אחד בעונה, (נעלי חג-שבת-אירוע, נעלי גן, נעלי חברים וגם כאלה שהן-סופר-דופר-באופנה-ואם-הילד-הסכים-לנעול-אותן-אני-מבסוטה). עם הסידור הזה של המחיר, שארגנו עבורינו בנעלי טו גו, פריקיות שכמותי יכולות לחגוג; המלעיזים יוכלו לומר שמדובר בנעליים שלא ממש מחזיקות
                   תארזו לי שלישיה טו-גו
מעמד. החדשות הטובות הן, שהם טועים ויכולים להמשיך ללעוז-להלעיז או איך שאבשלום קור היה אומר את זה מדויק יותר, והחדשות הטובות עוד יותר הן שגם אם הילדה שלך נינג'ה-חגורה-שחורה, היא לא תפרק את הנעל בכזו קלות. מה גם, שבמחירים כמו שמציעים בטו גו, לא ממש כואב הלב אם הנעל מסיימת את חייה כעבור עונה
אחת וממילא, במועדון – המכורות – לנעלי – ילדים קונים, כאמור, יותר מזוג אחד. ואצלם, זה אפילו משתלם. הדגמים מדליקים. בקיצור, לכו על זה. החל מ- 80 ש"ח ולא יותר מ- 150 ש"ח לזוג וכעת, ברכישת 2 זוגות, תקבלו את הזוג השלישי במתנה.


כשקיטי מחבקת
קרוקס. 200 ש"ח 
נעלי הקיץ של קרוקס עושות את השילוב המושלם שמקפל בתוכו את אהדת הקהל כולו: הורים, ילדים, חברים של הילדים והחברים של ההורים, כולם ירצו כזה. הנעליים הרי נוחות בטירוף, הדגמים שלהם השתפרו פלאים בעונות האחרונות ולמרות שתמיד ניתן להבין שמדובר בקרוקס, הסטייל מפתיע בכל פעם מחדש. זה דומה- אבל שונה לחלוטין, מעונה לעונה. הסנדלים הללו של הלו קיטי לא נשכחו ממוחה של הילדה שלי גם הרבה אחרי שיצאנו מהחנות. היא דיברה על הקיטי החמודה שיושבת ומחבקת לה את הרגל בערגה וביקשה, שבהזדמנות הראשונה שכבר אפשר יהיה לנעול סנדלים וכבר ממש ממש לא יהיה קר- שנחזור ונרכוש לה אותן כי קיטי מתגעגעת אליה, היא בטוחה. ובכן, כבר לא קר וסרנו אל החנות בחדווה. 

מתיקות אין קץ

KEDS
פעם, קדס היו שם נרדף, גנרי ממש, לסניקרס בד הקלאסיות שכבשו את העולם. כעת, אותן סניקרס האלמותיות של קדס מגיעות גם בגרסאות מתוקות עבור הילדים שלנו והסגנוונות מתוקים להפליא. הדגמים שמגיעים אגב בטווח רחב שבין 22-35 , מזכירים לי את הילדות הפרטית שלי, בה נעלי בד קלילות היו ה-נעליים להשוויץ בהן. בתנאי שהן באמת כאלה יפות. בקולקציה שלהם גם ליין של "נעלי שבת", כך אני קוראת להן, נעלי בובה מקסימות בעלות הברקה קלה דמויית סאטן עם פפיונים מקסימים מלפנים. אין מה לומר, הקולקציה מתוקה להפליא, הבד מאוורר וכפות הרגליים נראות ממש יפות בתוך הדגמים השונים! החל מ-109.90 ש"ח




        ZARA KIDS . גם אמא רוצה בדיוק כזה
את ההשראות של ZARA KIDS  העונה גם כן אהבתי מאוד: אוירה קצת בוהמיינית, גרפיקות בוטניות, טבע וגם רומנטיקה, הכל שזור זה בזה והתוצאה היא קולקציה פשוט יפהפיה. אני לא הפסקתי להתפעל מזוג הנעליים הזה, שללא ספק אם היה מגיע גם במידה שלי- היה אחד מהכוכבים שלי העונה. הנעליים של זארה ילדים נוחות, בנויות נכון ומתוכננות היטב לכפות הרגליים של הילדים. לאור העובדה שמדובר בחברת אופנה, הנעליים של זארה ילדים מחזיקות מעמד לאורך זמן על כפות הרגליים של הילדים שלי, שכיאה למושבניקים (שהם לא), חולצים אותן בכל הזדמנות ומתהלכים יחפים. גם בקניון. כן, סביר שזו אני היא זו שלטשתם עליה עיניים כשראיתם אותה מתהלכת עם צוציקים יחפים ונעליהם בידיי משל אנחנו מטיילים לאורך החוף. העיקר שטוב להם ונעים. החל מ- 59.90 ש"ח לזוג ובהתאם למידות.



כמה שזה מדויק
הילדים של קסטרו
גם הקולקציה של הילדים של קסטרו עושה לי את זה ובגדול. מה זה בגדול- בהכי ענק. אהבתי עד מאוד את האינטרפטציה שהם נתנו לנעלי הטבע של ה"גדולים" וכיצד השכילו ליצר אותן עבור המיני-מיז' שלנו כשהן מצוידות ברצועה חובקת עקב בגובה הנכון ושפתחי האחיזה של כף הרגל מלפנים ומאחור נמצאים בדיוק במקום הנכון. ילדים עם כפות רגליים רחבות יוכלו לחוש בהם סופר-נוח ולא להרגיש אותן על כף הרגל כלל. אין ספק שמדובר פה ביציאה מצוינת ולמרות שהעונה ניתן לראות את סנדלי-הטבע הללו כמעט אצל כל מותג, אלו של הילדים של קסטרו נראים הכי טוב לטעמי והתחושה שלהם מפנקת משל היו נעלי טבע כמעט אורתופדיות אמיתיות. אז סחטיין עליכם. כל הטוב הזה תמורת 100 ש"ח בלבד. שמרו עליהם כ"נעלי החברים" ומסיבות ימי ההולדת. הן ראויות ליציאות מרשימות.

                    למקומות, היכון, SKR!
את See Kai Run אני מכירה בעיקר הודות לעובדה שמיטב סלבריאטי הוליווד מציידים את ילדיהם בנעלי המותג. מדובר בחברה ששמה הולך לפניה ושיטת המדידה האינטרנטי של כפות הרגליים שלה תפס כל כך חזק- שזה כבר הפך להיות ממש עניין של מה בכך, להזמין נעליים ועוד לילדים, באינטרנט. קלי קלות! הנעליים של SKR פשוט יפהפיות. יש בהן טעם מתוק מאוד מאוד של ילדות, הלך רוח תמים ואיכות חומרים מצויינת. אין לי ספק שלא תהיה אם שתשזוף עיניה בזוג של המותג ולא תחשוב שעל הילד שלה הם יראו יותר טוב. אני ממליצה לכן לנסות. אחרי הזוג הראשון, זו התמכרות אמיתית. נעלי המותג קבלו את אישור איגוד האוטופדים האמרקיני (APMA) לכך שהן עומדות בסנטדרטים הגבוהים הנוגעים לאיכות המוצר ואף עומדות בסטנדרטים המחמירים לבריאות כף הרגל הודות לכך שהן מספקות בטיחות והגנה לכפות הרגליים של הילדים. הסוליה בעלת מבנה ייחודי המונע החלקה והנעל עצמה, שהינה גמישה מאוד, קלה בכ- 20% פחות משאר הנעליים המצויות בשוק כיום. החל מ 139 ש"ח http://www.seekairun.co.il/


הוויאנס סלים- הדפס נסיכות
79.9 שח
בעבר הלא רחוק לא ממש הבנתי מדוע כפכפים צריכות להיות כל כך מפונפנות ו/או יקרות. כשקבלתי ליום ההולדת של הבכור זוג כפכפי הוויאנס, הבנתי על מה כולם מדברים. מאז, הכפכפים של הוויאנס הם חלק בלתי נפרד מהגרדרובה של הבן (כאמור- גם כשיוצאים לחבר או הולכים לבכירה צריכים להראות פיקס, מה לא ככה?!). הכפכפים הללו לא רק ימצאו חן בעיני ההורים בשל היותם נוחות ברמות על, אלא גם על ידי הילדים שימצאו עליהם את כל החברים הטובים שלהם מודפסים בוריאציות שוות; מיקי, מיני, גיבורי על ושאר חיות- יטיסו את הילדים שלכם לעננים והם ינעלו את הכפכפים הללו בחפץ לב (גם סרבני הכפכפים; אני מכירה באופן אישי כמה כאלה).  הכפכפים הללו, בסטיילינג הנכון, יתאימו נהדר גם למראה ספורט-אלגנט וגם ליציאה קלה אל הרחוב. אני, עקרונית, כבר בכיס שלהם. (ומעדיפה עבור ילדיי את גרסת הסלים- סוליה דקיקה)







SHOOSHOOS. בסוף היא גם תרוץ
תרשו לי לקנח ולפרגן לא רק לפיצפונים באמת שגם להם מגיעות נעלי קיץ שהן צעד ראשון, אלא גם לחברה ישראלית; שהרי עסקים כחול לבן- ועוד מוצלחים שכאלה- צריך לרומם. יש מישהו בקהל שעוד לא מכיר את נעלי SHOOSHOOS? אז תגידו יפה נעים מאוד לנעלי טרום הליכה היפות ביותר בסביבה, הנוחות והרכות ביותר, כאלה שמאובזרות היטב בגפה מעור ובסולית גומי רכה שלא תפגום בתנועת כף הרגל החופשית של הבייבי שלכם. למותג עוד ליין של נעליים בשם סמייליס, המיועדות לצעד הראשון של התינוקי. האיכות גבוהה העמידות אף היא. מדובר בנעליים מתוקות להפליא מלאות בתום ובחדוות יצירה. 170 ש"ח לטרום הליכה ו270 ש"ח לנעלי הצעד הראשון. לא זול, אבל המשקיענים שבחבורה ימצאו תמורה נאה עבור כספם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה