10 באפר׳ 2014

סקירת מתנות האפיקומן השוות. כרמל פלג עושה לעצמה תיקון


מאת: כרמל פלג


אני נשאבת בחזרה אל הימים בהם הייתי ילדה(ולימים אף נערה) שהיתה תרה אחר האפיקומן בבתי המארחים שלנו בחוסר חשק ורצון. לא לא, חלילה לא חשבתי שמדובר במנהג מטופש, נהפוך הוא; יצר התחרותיות שבי גרם לי לרצוות למצוא את אותה חתיכת מצה עטופה כל כך חזק, אבל הידיעה, הכל כך מושרשת וודאית שהייתה במוחי שלא אקבל, בשום צורה שהיא, את המתנה שהינה התשורה הכרורכה במציאת המטמון, פשוט הרפתה את ידיי. (ובכל זאת, חיפשתי. למרות שידעתי שאת אופני הBMX עליהן חלמתי בסתר היות וידעתי שאני הייתי זו שמצאתי, לא אקבל גם לא בשנים שיבואו לאחר מכן).

כאמא, אני משתדלת ללמוד ממטעויותיהם של מי שהיו מארחינו בכל שנה ושנה, ולוודא שהתגמול עבור הילדים שימצאו את האפיקומן בביתי שלי, אלה שיהיו תחת תחום שיפוטי, יהיה תגמול ראוי, הוגן וכזה שיצרב להם בתודעה כזיכרון כל כך מתוק ושווה, שיגרום להם לחכות בכל שנה לחג פסח, בכל גיל ויהי מה!

אז נכון, כל מארח והיכולות הכלכליות שלו וכל ילד והדרישות היצירתיות שלו, אני- רק מניחה כאן את כל האופציות שמצאתי כשוות לאללללההה , ואתם תעשו עם זה מה שאתם מוצאים לנכון.
רק אל תהיו מאלה שלא נותנים מתנת אפיקומן ! מזהירה אתכם J

למי קראת לוזר?!
ספרי ילדים של דני ספרים 
את הוצאת הספרים "דני ספרים" שלמדתי להכיר ממש לא מזמן אתם חייבים לאמץ כספק הספרים הקבוע שלכם; הילדים, בכל גיל וסגנון, ימצאו את הז'אנר החביב עליהם ואני מבטיחה לכם שלא תתאכזבו מההיצע ומהמחירים, שנמצאו על ידי הוגנים לגמרי.



להיט הליטים_גלילונה
רינת הופר
אם כבר ספרים, אז אין סיכוי שלא שמעתם את השם רינת הופר. מדובר ב-סופרת הלוהטת ביותר בעולם התוכן של ילדים, בין אם ידעתם על כך ובין אם לא. מדובר במי שהוציאה תחת ידה את הקלאסיקה המודרנית "חנן הגנן" (בין היתר כמובן*) וכעת היא זו שתגרום לכם לאסוף באובססיביות גלילי נייר טואלט גמורים על מנת להפוך אותם לחיות, יצורים ודמויות, בהנף מספריים! אל תוותרו על "גלילונה", זה ספר חובה בכל בית- ואם לילד שמצא את האפיקומן אצלכם עוד אין כזה, אז תעשו שיהיה לו. 74 ש"ח (ואין צורך בדבק בכלל. נשבעת לכם!)



סמארטפון מפונק.
מותר לו
גם אצלכם לא מניחים לרגע את הסמארט-פון מהיד? מסמים תוך כדי קריאת הגדה בדיחות על חשבונכם לקבוצה בוואטסאפ מתחת לשולחן? אל תכעסו. פרגנו. גם אתם הייתם עושים בדיוק את אותו הדבר אילו התבגרתם בעידן שבו ילדינו מתבגרים היום. פרגנו להם בבדיחה חביבה בחזרה על חשבונם: מעיל לנייד החכם שלהם, שמחבק אותו היטב ודואג לא רק שיהיה לו חם ויבש, אלא שאם עברו עליו במקרה במקרה, כמה דקות ללא מגע , החבקן הזה ידאג שהוא לא ירגיש בכך... סורו לרשת "smartphone חגיגה סלולארית" וזה יעשה את העבודה. 59 ש"ח.

MYVINILIO
לא צריך יותר מזה!
אם נשאר באותו התחום, המתבגר שלכם יעריך מאוד אם תתיחסו אל הגאדג'ט שלו משל היה אחד מבני הבית ותדאגו גם לו לאיזה בגד חגיגי לכבוד החג. באתר המושלם הזה של MYVINILIO: http://www.myvinilo.co.il/   תוכלו למצוא מגוון רחב של מדבקות שיאנישו את המכשיר של הדרדק ויגרמו לו לחשוב שסוף סוף מישהו מבין אותם ושאתם הכי קוליים EVER!



שעון חכם
רהיטי דורון


אגב, אם הילד נמצא עדיין בשלב שהוריו לא מתירים לו סמארטפון אישי, תוכלו לנחמו בשעון קיר מדליק שיעשה לו את היאוש ליותר נוח. רהיטי דורון 95 ש"ח.





משחקי יצירה. תמיד נכונים
הילד שמצא את האפיקומן בכלל בקטע של מאסטר-שף? אל תהיו רעים, זרמו איתו; בין מגוון ההיצע המטורף של משחקי יצירה, מצאתי את הדבר הסופר שווה הזה שנקרא "הכיריים של השף הצעיר" מבית אורדע. לא רק שזה יגע לו בדיוק מושלם בנימי נפשו של אותו שף-לעתיד, אלא שהמוצר מרשים כל כך, איכותי כל כך ו... גדול כל כך, שהילד יחשוב שאין כמוך בכל העולם (וגם יזכיר את זה להוריו מידי פעם בפעם)... כ-120 ש"ח, בחנויות הצעצועים המובחרות.



מי מיקי שמו של אמא??
ארקוסטיל מבית מילניום מרקטינג
אופציה מצוינת נוספת היא ללכת על הקטע ה"מקצועי" ולתת לילד להרגיש שמדובר פה במבוגר שמבין עניין; מילניום מרקטניג (שאחראית על ייבוא מוצרי ארקוסטיל המשובחים לישראל), הרימה את התרבד והחליטה לספק לדור הצעיר את מבוקשו: סט "מיקי שמו" (נשבעת לכם)  לילדים הכולל מגוון של 20 כלים לקישוט עוגות ועוגיות במחיר של 59 ש"ח. הלכלוך והבלאגן בבית של ההורים שלהם ואתם יצאתם המלכים של החג. לא דיל מהחלומות?! (חפשו את זה ב ARCOSTEEL KITCHEN ובחנויות המובחרות)



קריוקי נייד, גטר קונסיומר
אולי הילדון בכלל בקטע של "הכוכב הבא"? הוא חולה על שירה ומזייף קשות בכל מקלחת? איזה מזל שאתם לא שכנים!!! שימו לב ללהיט הבא: קריוקי נייד בית גטר קונסיומר יבטיח שהילד שלכם יזמין חברים, יבלה זמן איכות ורוחו תהיה טובה עליו (נקווה שגם של הוריו) בכל פעם שיחפוץ לפצוח בשירה: מדובר במוצר לו רמקולים איכותיים מאוד, הוא קורא כרטיסי SD USB , נטען וניתן לעשות בו שימוש בכל מקום ובכל מזג אויר. עולה 190 ש"ח וניתן להשיג לא רק בחנויות האלקטרוניקה, אלא גם בחנויות הצעצועים השוות.



פיליפס-או'ניל דגם CRUZ


אגב, את הבעיה הפומבית הזו אפשר לפתור בקלות עם מתנה נוספת, משלימה יש תאמרו, בדמות אזניות מדהימות וסופר דופר איכותיות אלה דגם CRUZ מבית פיליפס-או'ניל. הם מתחברות לסמארטפון ומעוצבות בצורה מעוררת כבוד. 199 ש"ח. אפשר להשיג- www.bconnect.co.i




ערכת טיפוח נסיכות של דיסני
האמינו לי, זו לא קלשאה. כמי שהתברכה גם בבת, יודעת אני לומר לכם בוודאות, הנסיכות הקטנות האלה, הן באמת נסיכות. בתחילת דרכי כאם לאחת כזו, התחייבתי שלא אכנה את ביתי ב"נסיכה" ושלל כאלה... אבל המציאות הוכיחה את עצמה ואני לא הוכחתי את עצמי. בקיצור, אם הנסיכה של הבית מצאה את המצה העטופה, לכו על מארז טיפוח-נסיכות של דיסני. הן יתעופפו להן אל על (ואל החדר הסמוך כדי להתגנדר) 70 ש"ח.




SACARA
אין מחירים כאלה!
אפרופו נסיכה, גם מארז סיכות סופר יפה ושיקי כמו זה של SACARA  יגרום לה להתרגשות (ותאמינו לי שגם לכם, כי זוג כזה עולה כ-3 ש"ח בלבד). קנו לה כמה!




אז איפה אתם בחג? ברזיל זה רעיון טוב
MONDO כדור המונדיאל הרשמי
הברזילאי הפרטי שלי, בניגוד לאחותו הנסיכה, מעדיף כל דבר שקשור בקבוצות כדורגל. מהארץ: הפועל תל אביב בלבד. מהעולם: תתפרעו- לכו על כל קבוצה שאתם רק יכולים לחשוב עליה, והלהיט העכשיוי שיתפוס את כל "חולי הכדור" שכמותו, הוא... כדור המונדיאל הרשמי של ברזיל! כדורי המונדיאל של המותג האיטלקי MONDO מגיעים במגוון של 11 דגמים בצבעים מרשימים של גביע העולם 2014. הם מותאים למשחק על דשא סינטטי ומשטחי דשא אמיתיים (ובמקרה שלנו, גם מרצפות סלון פשוטות). המחירים בין 50-100 ש"ח.
מתנה שהנאה צרופה לצידה (כי לנצח ידברו עליכם כדודים הכי מדליקים שיש). בכל רשתות החנויות המובילות.

האופציוה הזולה. עפר השעשועים 29.90 שח

את הוורסיה הזולה יותר מצאתי ברשת כפר השעשועים; כדור בצבעי דגל ברזיל, לא רשמי של המשחקים אמנם, אבל בקרב ילדים צעירים יעשה את העבודה באופן מושלם. 29 ש"ח בלבד בסניפי הרשת.



מגדל האימונים של סמי הכבאי
הילד יותר בקטע של דמויות הירואיות מצויירות? לכו על מגדל האימונים של סמי הכבאי. מבטיחה לכם: לא תהיה מתנה מוצלחת מזו, אם הילד מבקש לקרוא באופן ספונטאני לסמי הכבאי בכל פעם שהוא רואה את המנגל נדלק. המגדל מאפשר משחק משותף, מפתח את הדמיון ובמקביל, מחדד את הלמידה על אחריות מפני סכנות. הסט כולל תחנת כיבוי, אביזרים נלווים (סולמות, דלי, אלונקה, בובת הדגמה ומגדל) ואת הדמויות של סמי הכבאי ומפקד התחנה סטיל. 169 ש"ח.

סט של קיפלינג
גם אמא תרצה כזה
נחזור ברשותכם אל קטגוריית הנסיכה. אבל הפעם זו המתבגרת ... היה והיא זו ששמה ידה על המטפחת שהוטמנה, אל תחשבו פעמיים: הסטים החדשים של קיפלינג יעשו לה את זה ובגדול. נרתיקים בגדלים שונים לכל מטרה, יגרמו לחברות שלה להבין שלפעמים עדיף לוותר על הפאסון וכדאי לחפש מידי פעם אפיקומן... 250 ש"ח לסט (אפשר להשתתף עם ההורים שלה, זה ממש בסדר גמור)




כוס הפלא להכנת ברד
טויס אר אס
הקיץ בפתח ואם אתם בעניין של מתנות פונקציונאליות? לכו על כוס הברד המדליקה הזו שמוכרים כעת בבלעדיות ברשת טויס אר אס; היא אמנם עולה 75 ש"ח, אבל תחשבו על זה כהשקעה עתידית שתחסוך להורים שלהם הרבה שקלים לרכישת קרטיב. זה גם חדשני ומדליק, אז למה לא !


למה לדמיין כשאפשר לשחק גם בבית?
אימג'נריום. באולינג בהישג יד
אפרופו חסכון בטווח הרחוק, אני בעד משחקים חברתיים ששאולים מהעולם של החוץ, אל העולם של הפנים. פנים הבית, התכוונתי; באימג'נריום המופלאה מצאתי את ערכת הבאולינג הזו שיכולה להחזיק משחק בן לפחות שעה (!) אם הילדים מאורגנים היטב ויודעים בדיוק מהם כללי המשחק. 
שווה, כי גם המחיר משתלם. 

הוויאנס
תמונה אחת שווה...

אגב פונקציונאלי, אם הברזילאי שלי מכמה פסקאות למעלה יהיה זה שימצא את האפיקומן, אמו- בת מזל בתולה טיפוסי, תשמח מאוד אם יקבל כפכפי אצבע. כמו אלה של הוויאנס נניח. הוא יתמוגג מההדפס של ספידי, אני מזה שהוא נועל כפכפים נוחים ושהקיץ, המארחים סגור לי את הפינה. (נועם, נתרגל בבית חיפושי אפיקומן למתקדמים) 79.90 ש"ח.




תנת'ה בננות
אגב; אם, אבל רק נניח והיה ואם- אני אהיה זו שאשלוף את האפיקומן ממחבואו השנה, תוכלו לעשות לי כיף גדול עם אריזה כזו של "תנת'ה". בטעם בננה אם אפשר. תאמינו לי שאהיה מאושרת!

החלום ושברו. אני חייבת תיקון!
אופני BMX להשיג ברוזן אנד מינץ

או שבעצם.. נחזור לעניין הBMX? ...





תגובה 1: