29 בדצמ׳ 2014

חדש: "קולון 101" ג'ל כביסה בניחוחות חדשים של לבנדר ומאסק

ג'ל קולון 101 בניחוח מאסק. עדין ומשובח
כל מי שמכיר אותי יודע היטב שכביסה של הקטע שלי. מכל מטלות הבית, זו החביבה עלי ביותר; החל ממיונה והכנסתה למכונה, השימוש בתכשירי הניקוי השונים (כמו גם האתגר שבניקוי הכתמים, התליה, ההורדה וגם, כמובן- הקיפול וההכנסה לארונות. אין על זה, מבחינתי, על אף שמסיבות בריאותיות כבר קשה לי עם זה לאחרונה, זו תרפיה עבורי.






כל תכשיר חדש שעולה על המדפים בתחום זה, אני מוכרחה לנסות- זאת למרות שיש לי כבר את התכשירים המועדפים עלי שהוכיחו עצמם כיעילים וכמקיימי הבטחות, ולכן שמחתי על ההזדמנות לבדוק גם את התכשיר החדש מבית רקיט בנקיזר: ג'ל קולון 101 בניחוחות החדשים.








ג'ל קולון 101 בניחוח לבנדר. מצויין

אז ככה, הניחוחות- בהחלט נעימים בהסנפה הישירה מהבקבוק. כמו כן, נוח מאוד לאחוז בו ולהזליף ממנו אל פתח המכונה הייעודי (הפתח יחסית צר ולכן לא נשפכים גלונים מיותר מהנוזל כמו במקרים אחרים). לאחר שימוש בכביסה ראשונה בטמפרטורה של 40 מעלות, גיליתי שהג'ל מתמוסס בקלות ואינו משאיר שאריות על הבגד; כמו כן, גם לאחר הייבוש על החבל או על מתקן הכביסה, ניתן להבחין בניחוח המרומז של המאסק או הלבנדר. (את הכביסה הזו ניסיתי ללא מרכך, על מנת לבחון את עצמת הניחוחות).

סדרת מוצרי קולון 101 כוללת מגוון מוצרים ביניהם אבקות וג'ל לכל סוגי הכביסה, אבקה וג'ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג'ל סופר מרוכז שמצאתי מאוד נוחים לשימוש.
שמחתי מאוד מאוד לדעת שכמו שאר מוצרי הסדרה, גם ג'ל קולון 101 בניחוחות הלבנדר והמאסק מנקים 101 כתמים- והרי אני משתמשת קבוע בג'ל הרגיל של ה-101, והניחוחות הללו פשוט שידרגו לי את חוויות השימוש. בין היתר, מסירים הג'לים, כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואפילו קטשופ, שם הילדים שלי מצטיינים.





חגית ברטל פרסקי, מנהלת השיווק של תחום מוצרי הכביסה בחברת רקיט בנקזיר מסבירה לי: "צרכנים רבים מעידים כי בין השיקולים המרכזיים בבחירת ג'ל כביסה הם הריח ועמידותו לאורך זמן. אנחנו שמחים להשיק ניחוחות חדשים העונים לצרכים אלו".

מחיר מומלץ לצרכן  30 ₪ 3 ליטר.


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם.


 

תגובה 1: