13 בדצמ׳ 2014

מסעדת ריבר - אסייתית טובה ברעננה


יום הולדת לבן הגדול, חיפשנו רעיון לחגיגה משפחתית מצד אחד מקום שהתפריט בו מגוון ועונה על מגוון טעמים והגבלות (אני למשל נמנעת מגלוטן, סויה וסוכר) ומצד שני איכותי אבל לא יקר. אחד כזה שתהיה בו אווירה של מסעדה ולא קפה או מזון מהיר. לאחר בחינה מדוקדקת של כל העדפות המשתתפים הוחלט על ריבר ברעננה.


מדובר בסניף חדש יחסית שיושב על אחוזה (הוויז לא ממש דייק במיקום ולכן עדיף להגיע לפינת אחוזה ודרך ירושלים).  

המקום מעוצב בסגנון סמי אינדסטריאל נקי בנגיעה יפנית (בקטנה). ולמרות שהיינו בערב חמישי (ערב עמוס יחסית) המקום לא היה רועש ורעשני.

למנות הראשונות הוזמנו:  סלט ריבר, מושו אנטריקוט (פעמיים. אחד חריף ואחד לא), מרק סבתא סאן, סשימי טונה אדומה.


סלט ריבר: סלט ירוק הכולל שלושה סוגי חסה עם בוטנים, צ'יפס בטטה עם רוטב וינגרט.
אמא אהבה!

מושו אנטריקוט שהוזמן עבור שני הילדים (11 ו 16), נתחי אנטריקוט שצרובים עם בצל ברוטב מיסו צ'ילי ומוגשים לצד טורטיות. הילדים טרפו! 

מרק סבתא סאן שהוזמן עבור סבא חובב המרקים שקיבל קערה עמוסה וענקית מכל טוב הכוללת אטריות, ושלל ירקות יחד עם חזה עוף צלוי. (מומלץ לשקול לחלוק מנה זו בשניים).

סשימי טונה – המנה המושלמת כפתיח לארוחה גדולה. משהו בדג הנא ובמרקם שלו עושה תיאבון לעוד מצד אחד, ולא מנפח מאידך (להבדיל ממרק למשל). מנה יפייפיה. הטונה היתה טובה.


עיקריות


הוזמנו: עשן אדום, אש ולהבה, Heavy Noodles , מיסטר לין צ’יקן וסטייק אנטריקוט.

סבא הזמין מנה בשם עשן אדום וקיבל אטריות ביצים אדומות עם פרגית מעושנת, נתחי עוף, כרוב, נבטים, גזר ובצל סגול. הוא התמוגג. (לרוב סבא לא נוטה להתפרע בהזמנה של מנה יצירתית ולאחר שכנוע נמרץ שלי השתכנע) לדבריו, אחת המנות הטובות שאכל במסעדה אי פעם.


סבתא היתה מאוד מרוצה מה- Heavy Noodles שהן אטריות ביצים בתוספת כבדי עוף, פטריות פורטאבלו, שמפניון, שיטאקה ובצל סגול.


הגדול שהזמין אש ולהבה – המנה היחידה בתפריט שהיתה בעלת חריפות מסויימת שתוגברה לבקשתו וכללה: אטריות ביצים עם בקר, עוף, כרוב, גזר ובצל סגול, נהנה מאוד ממנה.


הקטן נהנה ממנה בשם מיסטר לין צ'יקן מנה הכוללת חזה עוף מצופה בפנקו שלצידו רוטב קארי שהוגש לבקשתו עם נודלס. מנה ענקית שלא חוסלה עד תומה.

אני קיבלתי נתח נאה של אנטריקוט, עשוי כמו שאני אוהבת, עסיסי ומאוד טעים יחד עם קוביות בטטה.
מנה טעימה מאוד.

קינוח

אחרי שהבטן התמלאה לא היה צורך ביותר מכמה כפיות מתוק, ולכן הזמנו ופל בלגי ענקי שהוגש עם קצפת, גלידה וסירופ שוקולד. בהחלט הספיק לכולנו.
על חשבון הבית תה יסמין שהוגש בקומקום יפיפה.




סיכום:


סניף רעננה של מסעדת ריבר הוא מקום נעים ואיכותי לשבת בו. האוכל טרי ועשוי היטב, אין הגזמה בתיבול. המסעדה נעימה מאוד והשירות ללא דופי.
מומלץ בחום!

לאתר מסעדת ריבר רעננה.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה