14 ביולי 2014

גלוסיבוקס חודש יולי: מוצרים בשווי של פי 4 בערכה!!

כרמל פלג

כיף גדול מאין כמותו הוא לסיים חופשת קיץ משפחתית ולשוב הישר לזרעותיה המפנקות של הגלוסיבוקס החודשית שלי. האמינו לי, כנראה שמישהו שם הרגיש אותי היטב, אחרת איך תסבירו את זה שפרט לחמשת המוצרים המפתיעים, גם החודש החליטו שם לפנק את חביבי הקהל שלהם בכמה מוצרים מוקטנים שהם הפתעות גדולות??

שנתחיל?

קופסת הגלוסיבוקס היפהפיה של חודש יולי היתה, כאמור, הפתעה מרובת מימדים והחודש מצאתי אותה אפילו אטרקטיבית מאי פעם: לא רק ששוי הערכה הגיע ל300 ש"ח (ועלות הערכה עצמה היא 75 ש"ח בלבד), אלא שהפעם הוטמן בתוכה מוצר חדש, של מותג טיפוח מוביל ומתקדם ביותר בעולם:

קרם יום חדש של קלרינס
פשוט וואו!
CLARINS קרם יום מולטי אינטנסיב- בגודל מלא
ואני מתכוונת כמובן למוצר הזה. את המוצרים של קלרניס אני מכירה כבר מספר חודשים: עושה שימוש קבוע בקרם הגוף המחטב שלהם (מושלם, מושלם ושוב- מושלם) וגם במסיכת הניקוי שלהם (העור יוצא כאילו הושל מעליו המעטה הכהה). אני כל כך התרגשתי למצוא שם את הבשורה החמה ביותר מבית המותג המשובח הזה שלא ידעתי מה לעשות קודם: להעמיס על העור או לשתות כוס מים קרים. קרם היום החדש הזה משוייך לסדרה פורצת דרך מבית המעבדות של קלרינס, שכן הוא פותח במיוחד עבור נשים אשר סובלות משינויים הורמונליים כאלה ואחרים. בין אם את בגיל מעבר, סובלת מעור לא מאוזן באופן תמידי, בהיריון או אחרי לידה: הקרם הזה הוא ה-קרם עבור עור הפנים שלך: כבר מהשימוש הראשון העור נראה בהיר יותר, מוצק יותר ובריא. כתמי הגיל נעלמים בהדרגה עם שימוש קבוע ואפילו ניתן לשים לב לאפקט של לפיטינג מורגש למדיי. מוצלח ביותר ואני סופר דופר מאושרת מהמוצר השווה הזה שבתוך הקופסה. 664 ש"ח ל-50 מ"ל.  








תגלית חדשה. הקלה על עור מגורה
MINUTS417, קרם להקלה על גירויים בעור- בגודל מלא
אפרופו תופעות הורמונאליות כאלה ואחרות, גם כאן- תוכלנה למצוא מזור משובח: הקרם הזה, אותו לא הכרתי בעבר, מבטיח שכל גירוי עורי, כל אדמומיות מעיקה ואפילו קילופים, יעלמו כלא היו בשימוש נקודתי. הקרם מבוסס על שמן טבעי המופק מצמח האבליפיכה, התה הירוק והאלוורה, ובתוכו ויטמינים פעילים מסוגים: A,B,E,F,H . כמו כן, מכיל הקרם גם מינרליים ובוץ טבעי מים המלח, אשר מסייעים להרגעת העור באופן מהיר ומותירים אותו חלק ונעים למגע. את הקרם הייחודי הזה מסרתי באהבה לחברתי, אשר סובלת באופן קבוע מעור יבש ומקולף באיזור הפנים בעיקר בתקופת הקיץ. היא העידה כי מדובר בתכשיר שמחולל פלאים, ושמעתה יהפוך דייר קבע בסלסלת הטיפוח שלה. גם לא יקר: 50 ש"ח ל-50 מ"ל.









שחקו אותה גם הפעם עם מוצר מצוין. וולדה חלב ומי פנים 2 ב-1

WELEDA חלב ומי פנים 2 ב-1. דוגמית  

את המוצרים של ולדה הכרתי לראשונה לאחר שהפכתי להריונית טרייה וכמובן, לאם. מוצרי האיכות של המותג עושים עבודה נפלאה בכל מה שקשור לתחום ההריון ולאחר הלידה, ואין סיבה שלא יעשו את העבודה כמו שצריך גם בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. הגלוסיבוקס של יולי העניקו לי הזדמנות לבחון את הנושא מקרוב: חלב ומי הפנים הללו הינם תכשיר טבעי ואורגני גם כן (בקודש של מוצרי וולדה), והם מעניקים ניקוי עמוק של נקבוביות העור הודות לתערובת מדוייקת של צמח עלי הממליס ותמציות שורש האיריס. לאחר השימוש העור אינו מתייבש והוא נראה מאוזן מאוד מבחינת טון וברק. השימוש בתכשיר מאפשר הן לנקות את הנקבוביות באופן העמוק והיסודי ביותר והן להעניק לעור בסיס מושלם לשלב הטיפוח הבא: הנחת קרם הלחות. העור מרגיש שהוא מוכן לספוח אליו את הלחויות של הקרם שיונח עליו לאחר הניקוי וישנה תחושת רעננות עזה ביותר. בהחלט מדובר בתכשיר שעושה את העבודה. 119.90 ש"ח ל-100 מ"ל.

** בקופסת הגלוסיבוקס שלי לחודש יולי הונחה גם גלויה ובה 40 ש"ח מתנה לרכישה מכל מוצרי המותג. כמה נחת **

מסיכת ניקוי מצוינת. דוגמית של SAMPAR

SAMPAR מסכת ניקוי - דוגמית
גם כאן ניתנה לי הזדמנות להתרשם ממוצר אותו אני פוגשת לראשונה. מדובר במסכה לניקוי עמוק, אשר סופחת את הרעלנים והלכלוך מתוך העור ממש ומצליחה לנקותו באופן יסודי מבלי לגרום להתייבשותו. אין גם תחושה של עקצוץ או גרד לאחר השימוש וזוהי הוכחה טובה עבורי לכך שמדובר במוצר שאינו מייבש. הנקבוביות של העור מצטמצמות מאוד לאחר השטיפה וכבר אחרי שהשתמשתי בתכשיר בפעם הראשונה, (בקמצנות רבה, כי מדובר בדוגמית קטנטה), הבחנתי בכך שהוא זוהר, גמיש ופשוט- נקי יותר! גם המחיר, ביחס למתחרים מובילים בשוק, הוא מחיר יחסית נוח – ושווה לחלוטין את התוצאה המתקבלת: 159.90 ש"ח ל-50 מ"ל.






SUNSHINE COSMETICS צללית- בגודל מלא
אני לא ממש טיפוס של צלליות. גם לא של איפור, אם נאמר את האמת ולכן כשהבחנתי בצללית הזו שמונחת לה אחר כבוד בערכת הגלוסיבוקס שלי לחודש יולי, כבר מייד ידעתי למי אני מוסרת אותה באהבה. חברתי, מאפרת
החברה המאפרת שלי היתה מרוצה מאוד
מקצועית, לא ידעה נפשה מרוב אושר ושמחה. מסתבר, שמדובר ביציאה מוצלחת ביותר, במוצר שווה ואיכותי, שכל מאפרת צריכה ממנו בקיט האיפור שלה. הצללית מבית המותג הזה מכילה אבקה טבעית בלבד המתחברת לשמנים המצויים באופן טבעי בעור של כל אחת מאיתנו, כך שבסופו של דבר- מדובר בחיבור שמוביל לתוצאת כיסוי מושלמת.  התכשיר הזה הוא מינרלי ומתאים גם לעור העדין והסופר-רגיש ביותר, כך שלא אמורות להופיע עליו שום תופעות לוואי. הצללית במרקמה נעימה ביותר, מתפזרת באופן אחיד על משטח העור והגוון שלה עדין ויפהפה. עשיתי עוד חברה מרוצה. 90 ש"ח ל-4 גרם.



גם הפעם, הבונבונית מאושרת
כמה כיף היה לי לגלות שגם הפעם הוכנסה לתוך הערכה שלי דוגמית הבושם הנשי של ג'ורג'יו ארמאני, Acqua di Gioia  (אקווה די ג'יויה).  כזכור לכם בחודש הקודם, ביתי הקטנה קבלה לידיה את הדוגמית בעלת הניחוח והיתה המאושרת בבנות. החודש, היא קבלה את הדוגמית הזו שוב לידי הקטנטנות והללו הניחו אותה בתוך נרתיק קטן עם ריצ'רץ' המיועד לנסיעות. למדה משהו מאמא שלה... הניחוח חמצמץ ומתאים לעונה החמה, הבושם קליל ומותיר אחריו שובל של ריחות פריחה.  


סבון פרימיום איכותי. יאמי 

AROMA LUXURY OILS
בתוך אריזה הרמטית הונח לו גם סבון מועשר בחמאת קקאו. את הסבון הענקתי גם כן לביתי על מנת שתניח אותו בנרתיק הנסיעות המיוחד שלה. גם לפיצפוניות מגיע ליהנות ממוצרי פרימיום ייחודיים שאיכותם ושמם הולכים 
לפניהם. זה לא הגיל, זה הרי התרגיל
סופט-טאץ'. מסתבר שזה מוצר ממש ממש טוב

SoftTouch
עוד שתי דוגמיות קטנות נחו להן בשלווה בערכה שלי וחיכו שאבחין בהן בחיבה: קרם היום של המותג מסדרת "טיים-פריז" הינו בעל מרקם עשיר ביותר, ומסייע במניעת ועיכוב הופעת כתמי הגיל וסימניו. הקרם מסייע לעור לשקם ת ייצור הקולגן והוא מוכח מדעית כתכשיר שמסייע בהפחתת כל סוגי הקמטים, במיצוק העור ובהחדרת לחות אינטנסיבית לעור. לאחר המריחה העור מוגן מפני מזיקים  ומפגעים סביבתיים וניתן להבחין בתחושת ליפטינג מיידית. מה חבל שהדוגמיות כה קטנות... מדובר במוצר איכותי.

כל חודש מחדש אני נדהמת ומתפעלת מהעובדה שמדובר במוצרי איכות מובילים ששוויים הכספי הינו רב ואילו המנוי עצמו עולה 75 ש"ח בלבד. זה אפילו לא מחיר של קרם הפנים הקבוע שלי! מאוד אני אוהבת את העובדה שגלוסיבוקס מאפשרים לי להתנסות במוצרים חדשים וחדשניים, כאלה שלא בהכרח הייתי מגיעה אליהם לבד או רוכשת באופן יזום, ואני מופתעת לגלות שלתוך הערכה מוכנסים כמעט באופן קבוע- מוצרים סופר איכותיים, מובילים ופורצי דרך.
לכל אחת מאיתנו מגיע ליהנות מהפתעות מרגשות בדמות מוצרים איכותיים ככה סתם באמצע חודש מוטרף שגרה. יום הולדת לאמא או חברה טובה? רצון להתפנק ולהיות מופתעת בחודש הבא? הכנסו והצטרפו לקבוצת הנשים שנהנות מהקונספט הייחודי הזה שנקרא "גלוסיבוקס".

גלוסיבוקס יולי, איזה תענוגי

אגב, ממש לא חייבים לעשות מנוי קבוע. את הערכות ניתן לרכוש גם על בסיס חד פעמי. כאמור, ברוב המקרים, שוויים של המוצרים בערכות עולה על מחירו של המנוי החודשי מה שהופך את כל העניין הזה לא רק למשתלם ביותר, אלא להכי כייפי בעולם.

חודש טוב,

שלכם

כרמל

I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה