30 במרץ 2015

החזון על פי ליה לונדון - רשת הלבשה תחתונה לנשים

באתי הצצתי, נפגעתי, אמצתי, התאהבתי... 


טוב, מה אומר ומה אספר. בורכתי בנתונים.
לשמחתי החזה שלי לא נחשב לגדול מאוד ביחס למידות הגוף שלי, אבל ביחס לממוצע הנשים מידת החזייה שלי מסתבר קצת גדולה.
למרות שבעשורים האחרונים החזה הישראלי גדל לאור ריבוי ניתוחי ההגדלה...


אבל....
מסתבר לי שיש לי דעה קדומה, ממש קדומה בנוגע למידה שלי. בלשון המעטה, וזאת בעקבות מפגש עם יפעת ברכה דה לרנה מנכלית רשת ליה לונדון.
רשת שלא הכרתי קודם המשווקת חזיות, תחתונים, לנג'רי בכלל (פיג'מות, הלבשה תחתונה סקסית, מחטבים, בגדי ים ועוד).
וכאן למדתי משהו חדש....
הכל עניין של התאמה.

תגיד לך כל סטייליסטית רעננה (מקצוע שהפך לסוג של הדבר הבא בקרב ואנביז) שחזייה טובה משנה את כל המראה.
היא יכולה להרים את החזה, להפריד אותו מהגוף ולשנות אופטית את כל הסילואטה שלך.
זה נכון.
מצד שני כל אחת מאיתנו מקצרת תהליכים, גם כי אנחנו חכמות ויודעות את התורה, ולכן רוכשות לעצמנו לבד דרך אתרי רכישה בחו"ל, בעיקר כי זה זול יותר.

באתי לחנות בקניון עזריאלי עם חברה טובה.
אני ומידותי הטובות 85D וחברתי הזערורית 65B.
אני נחשבת למידה ממוצעת, אבל.... בדיוק כמו שאר חלקי הגוף, כל אישה גם אם היא במידה זהה, יש גזרה שונה, ועל כל אחת להקפיד להתאים את הגזרה הנכונה.
שתהיה נוחה, שתשווה לגוף מראה מהודק יותר.
חברתי נהגה ללבוש חזיות מרופדות עם פושאפ בלבד, כדי לתת לחזה שלה יותר גודל ונפח.

החזייה שהותאמה לי


יפעת הראתה לי שלפעמים היקף צר יותר עם קאפ גדול יותר מחמיא יותר לחזה ולמחשוף שלי.
מאריך את קו המותן ומעניק מראה מוארך יותר.
(וגם סקסי).

חברתי למדה כי היא לא חייבת פושאפ כדי להראות שופעת יותר.
הכל עניין של התאמה מדוייקת.

וכאן אנחנו מגיעים לאיך....
אז ככה חברות שלי.


התאמה מדוייקת קשורה ל-3 גורמים:



1. מומחיות של המוכרת בחנות.
2. מגוון כזה שיאפשר לך להשוות ולראות מה הכי מתאים לך.
3. יציאה שלך מקבעונות וקופסא ונכונות למדוד הכל - אולי תופתעי.

אז ככה:

הבנות של ליה לונדון עוברות השתלמות המלמדת אותן להתאים את הגזרה והחזייה המושלמת לכל אחת.
נכון שמבט חטוף ובוחן ופסיקה סטייל "פסיה בנות" החנות המיתולוגית עושה לנו את זה. אבל מציאת החזייה המושלמת היא כמו מציאה של בגד.

כשיש מבחר, עצום של דוגמאות, בדים, גזרות זה הכי כיף והכי קל.
(תתפלאו לפעמים גזרה מדהימה תהיה פחות מדהימה בשינוי הבד).
המדידה האישית חשובה כאן מאוד!

אז מדדתי ומדדתי וגיליתי שהמידה שלי בגזרה של החזייה הספציפית שבחרתי יושבת עלי מושלם במידת קאפ גדול ב-2 מהמידה הרגילה, ובהיקף קטן ב 10סנטימטרים ממה שאני "מכירה" את עצמי.

ליה לונדון, חזייה, אורנה מלכי לבנה.
לקחתי חזייה ורדרדה עם נקודות אפורות.
בתמונה אני עם החזייה.
מחמיאה נכון?


שימו לב - הרשת מחזיקה מנעד עצום (החל מהיקף 65 וגודל קאפ - גביע J) של מידות גם הקטנות ביותר ובשלל היקפים.
כל אחת מוצאת את מה שהיא רוצה, אוהבת ומחמיא לה.

המחירים, לא מהנמוכים מחד, אבל לא מהגבוהים מאידך. אממה - שווה מאוד את המקצועיות, השירות, האיכות.
והכל כך כך סקסי...ממממ



לרשת קולקציות מתחלפות וקולקציות קבועות. שווה להתעדכן בפייסבוק ובאתר:
https://www.facebook.com/Leia.London
http://www.leialondon.com






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה