5 במרץ 2015

הכתומות מבקרות את המעצבת גל חלפון ומוכיחות שאותו בגד יכול להתאים גם למידות גדולות וגם למידות קטנות.

אז אם עדיין לא הכרתם את הכתומות אספר בקצרה שמדובר בחיבור.
היא תמר ניר - בלוגרית פשניסטה מובילה ו... ג'ינג'ית.
ואני.... אני... מי שאני. 


מכירות זמן רב מקשקשות לפעמים עד ש... קבענו ללכת איזה יום למסיבת החלפת בגדים ו... קליק.
תמיד היא אמרה לי שאני ג'ינג'ית כמוה למרות שלא ממש ראיתי את זה... (אבא שלי היה פעם כתום). ואולי יש שמץ של גוון. אבל יש גם אופי. מסתבר שאני עונה על הקריטריונים.

קונספט הכתומת החל לאור הפידבקים המדהימים שקיבלנו על סתם יום כיף שעשינו ותועד בבלוג שלה - כתומניה.

יש כאן Girl Power חברות, אז אין סיבה להפסיק הלא כן.
מי שעוקב/ת אחרי בשלוש שנים האחרונות יודע/ת שמעבר לדיאטה הדרמטית והגירושים, היציאה לעצמאות מקצועית, גם משהו בסגנון לבוש שלי קיבל טוויסט.
למדתי לראות את עצמי במשקפיים חדשים ומחמיאים הרבה יותר.
קילפתי את הקליפות והוצאתי את אורנה החוצה.
הכתומה שמעבר להיות פשניסטה עם אמירה, סגנון וידע עצום בסטייל ואופנה היא גם בעלת עין ביקורתית מחד ואוהבת מאידך.
ללכת איתה לקנות בגדים זה סוחף. מצד שני היא תותחית במציאוׂת.
לא עבר הרבה זמן שהקולגות שלנו בבלוגוספירה קלטו שזה צילי וגילי - יען צמד חמד.

מאחר ולמרות שירדתי לא מעט במשקל, עדיין אינני שלד, נהפוך הוא, עסיסית הנני ומידתי נעה על גבול המדיום פלאס - (44-46) הרבה יגידו שלא רואים. זה פשוט כי למדתי לבחור את הלבוש הנכון ולשלב נכון בין הדברים.
היא לעומתי, אפרוח כתום מידה 38.
יצאנו למשימה במסגרתה אנחנו מעוניינות להוכיח שאפשר לשים כל בגד על כל אישה בכל מידה, אם רק יעשו אותו נכון.

ביום בהיר אחד, שמנו פעמינו אל המעצבת גל חלפון בשרונה תל אביב.
תמר ביקרה אצלה בעבר וידעה שהיא מעצבת למנעד מידות וגזרות גדול.

נכנסנו לחנות מקסימה, באוויר וינטג'ית, שמרגישה כמו גלריה אינטימית.
במקום קיבלו אותנו גל-בחורה מלאת אנרגיה ויפייפיה בפני עצמה. שמאוחר יותר מסתברת גם כמעצבת כשרונית וסטייליסטית לא קטנה בעצמה. (כן כן לא חייבים להגיע עם סטייליסטית אישית כמוני) ועוזרתה חדווה שיחד הנן פשניסטות אלופות ותעזורה לכן להתאים מראה מושלם.

אז באנו לעשות כיף, וכך היה כפי שתווכחו בהמשך בוידאו שערכתי...
חנות לא גדולה אבל פריטים בה רבים והמגוון אווווו המגוון.
מה שהדהים אותי, זה הסגנון החופשי שמשדר נינוחות מחד, אבל דיוק מאידך. מראה שלא מתאמץ אבל לא זול.

בדים איכותיים, תפירה (בארץ) איכותית, דיטיילים עד הפרט האחרון. והמחירים בהחלט לא מחירי מעצבים. כמה מאות שקלים לפריט של בגד מעצבים? בהחלט שווה.
שימו לב, גל מייצרת פריטים בודדים מכל עיצוב ובכל מידה. כך שבהחלט אם הגעתן למסיבה, אין סיכוי גדול שתמצאו משהי בדיוק כמוכם (אלא אם התכוונתן לכך כמו במקרה שלנו... ).

אז קודם כל כימיה והמון שמחה ועליצות נשית. כמו חברות במסיבת יומולדת.
גל שולפת בגדים ואנחנו כמו ילדות טובות לובשות, מודדות, מתקנות, מאפיינות כל אחד סטיייל קצת אחר על אותו אאוטפיט.

התוצאות לפניכן:

שמלה שחורה בגזרה שמחמיאה לציצי גדול וקטן, לירך עסיסית וירך דקה יותר.
רקמה בצבע מטריף, וגימור תחרה. מי אמרה דיטיילים ולא קיבלה?

שמלה שמה שמייחד אותה זה דווקא חוסר החוקיות בשימוש בהדפסים,
מה שמאפשר יצירת אורך ורוחב מחמיאים.
אני חשבתי שהכי מתאים להצטלם כך על רקע הנוף האורבני ודווקא לא להישיר מבט למצלמה.
תראו הגזעים שלי שבטעות מכונים רגליים, לא נראים נורא כל כך.

כאן הכתומות במכנסיים כחולים מבד כותנה עבה שיושב על הגוף ומשתבח כמו יין
לאחר שקיבל את הצורה של הגוף. המכנסיים הוציאו אותי מהקיבעון של גזרת הבוטקאט ולמדו אותי
שעוד גזרות מחמיאות לי וגם כאלו שמדגישות ירכיים.(הם שם אז למה להתעלם מהם).
מכנסים מגניבים ומחמיאים שמתאימים להמון אאוטפיטים. מכנסים שנבחרו מאוחר יותר
לככב במלתחה שלנו.  עליהם הוספנו חולצת שיפון חצי שקופה עם הדפס פרחוני.
יפה לא?

זוהי חליפה שחובה שתהיה בכל ארון. פריט קלאסי שבמקרה של גל חלפון מגיעה עם טוויסט בדמות
בד ייחודי. ושוב הכתומה הוציאה אותי מקבעון המראה של "זרקתי על עצמי משהו"
וכי יש אפשרות לגוון לפעמים עם מראה מהודק יותר וקלאסי.

זה המראה שנבחר בסוף כמנצח!
לקחנו את המכנסיים הכחולים, הוספנו גופיית בייסיק, עם וסט בהדפס מעניין ובגווני זהב ולבן
שנלבש על ידי כל אחת מאיתנו באופן שונה,
אליו מצטרפת חגורת קטיפה בורודו שגם היא קבלה ביטוי שונה אצל כל אחת מאיתנו.
איפור, משקפיים ו.... ככה יצאנו לאירוע נוצץ.

חכו.....

עוד לא סיימתי יש סרטון מקסים!


שורה תחתונה


כשרון, יש, עיצוב מקורי, יש, פנייה למנעד ענק של מידות יש.
תוצרת כחול לבן, והחיוך הוא חלק בלתי נפרד מהעניין.

אתר הבית של גל חלפון: http://www.galhalfon.com/home/
פייסבוק: https://www.facebook.com/galHalfon.fashion

אפשר להשיג בחנות המעצבת בשרונה או בבוטיקים נבחרים.
יש גם חנות און ליין.






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה