18 במרץ 2015

רשת המזון הבריא MARKET Pick & Mix מציגה סניף חדש במתחם V-Tower בר"ג

כרמל פלג

מודה ומתוודה, את רשתMARKET PICK& MIX   אשר מפעילה שלושה סניפים במרכזי עסקים ובמתחמי לימודים באזור המרכז והשרון, לא הכרתי בעבר. הרשת, מסתבר, חזקה במיוחד בקרב העובדים והלומדים בקרבת הסניפים והרווח כל כולו שלהם!

לאור התרחבותה של הרשת ופתיחת סניף רביעי שלה במתחם ה- V-Tower החדש בעיר רמת גן, הוזמנתי יחד עם הגורו אורנה לבנה להכיר מקרוב ואי אפשר היה שלא להתאהב: בשירות, בנקיון, בייצוגיות, העיצוב המנימליסטי של המקום וכמובן- האוכל והשתיה שערבו מאוד לחיכי.

הסניף החדש בו עסקינן מופעל בזיכיון על ידי איש חיי הלילה לשעבר, טל זהבי, אשר עבד במשך שנים בברים ובמסעדות בתל אביב, ביניהם השאפה בר, הלנה, גורקי, רוטשליד 12 והקופי בר והחליט לפרוש מחיי הלילה ולפתוח עסק בתחום הקולינריה. בניגוד למקובל בשוק, המסעדה הזו  פועלת החל משעות הבוקר המוקדמת ועד שעות הערב המוקדמות בלבד, שכן ייחודה בכך שהיא דואגת לכרסם של עוברי האורח, העובדים והסטודנטים שבקרבת הסניף, בשעות הצהריים שהן שעות לחץ השיא.

לפני מספר שנים הפסיק אותו זהבי לצרוך מזון מתועש ועבר לתזונה בריאה, והזיכיון הזה התאים לו ככפפה ליד, שכן השילוב בין האוכל הבריא שמוצע ברשת לבין העובדה שכל הסניפים פתוחים עד השעה 20:00 לכל היותר, היה עבורו שילוב מוצלח ביותר.

שניגש לעניין?

סניף חדש ברמת גן במתחם V-TOWER
רשת מרקט פיק אנד מיקס
צילמה: אורנה לבנה
רוב התפריט ברשת MARKET PICK& MIX   וגם בסניף החדש במתחם  V Tower מן הסתם, הינו טבעוני. כן כן, שמעתם נכון: טבעוני, באמצע היום, ככה בשביל הנשמה והבריאות ולא רק- אלא במחיר כל כך הגון שלא יכלתי שלא להתפעל מעסקת החבילה המוצלחת: המזון מוצג לעין כל סועד בפרזנטציה נעימה לעין ואסתטית. הסביבה מצוחצחת ועל גבי מצע של קוביות קרח מוצעות לצד המנה גם משקאות בריאות ייחודיים שכל אחד יוכל לבחור את סגנון לשונו; גזר תפוזים, סלק רימונים (שדגמתי בעצמי והתמוגגתי), לימונים ורימונים, עלים ירוקים וחמוציות(שעל פי השמועות נפלא אף הוא) ועוד.
על פי משנתם הסדורה מאוד של החבר'ה במרקט פיק אנד מיקס, ניתן להבין שלא תמצאו במנה שלכם שום מרכיב החשוד כאבקה, ללא כל חומרים משמרים וכל הרכיבים הנם טבעיים לחלוטין וכוללים, בין היתר: דגנים מלאים, ירקות טריים וגיוון מופלא שיעשה טוב גם לתחושת השובע וגם לכל השאר.

אהבתי את העובדה, שבניגוד לרשתות אחרות לאוכל בריא, כל התבשילים מתאפשרים לסועד בהרכבה עצמית, זאת לצד תפריט הארוחות העסקיות המתבקש.

מנות טבעוניות מפוצצות בטעמים. בריאות ומשביעות
סניף חדש לרשת מרקט פיק אנד מיקס
צילמה: אורנה לבנה
מנות הצהריים שהוגשו לשולחננו היו מגוונות מאוד וזאת על מנת שנוכל להביא עבורכם כאן את התרשמותנו מהטעמים, הניחוחות והצבעים; אורז מלא לצד עדשים או בפני עצמו, מוגש עם רוטב המוכר לכל כ"רוטב לקוסקוס" שמכיל מכל טוב של ירקות טריים מבושלים בדיוק במידה הנכונה יחד עם תפוח עץ והטעמים בהרמוניה מושלמת. קוסקוס מלא, בורגול ולצידו קערה גדושה של "מרק צהוב" עשיר בטעמים מדוייקים שעשו לי נעים בבטן והזכירו לי את הבית של סבתא. גם תבשיל נוסח "צ'ילי קון קרנה" היה שם ללא הבשר כמובן, עם שעועית נפלאה ונימוחה, מרק עדשים מעולהש ואפילו דג חריף בצבע אדום לוהט שאי אפשר היה להתעלם מהניחוחות שהפיץ בכל המסעדה. אל תוותרו על מטבל הטחינה-סלק המושלם שלהם, לא רק הצבע עושה טוב על הנשמה, הוא גם טעים לאללה.
כן. זה טעים כמו שזה נראה
סניף חדש לרשת מרקט פיק אנד מיקס
צילמה: אורנה לבנה
הארוחה היתה טובה. החברה שלי היתה טובה ואפילו השירות היה נפלא. בשלב מסוים כשהרמתי את העיניים שמתי לב שהמסעדה מלאה מפה לפה וכי לא נותר אפילו כסא אחד פנוי לרפואה. הרעבים שעמדו אל מול הבופה פשוט ארזו את כל הטוב הזה וחזרו איתו אל המשרד.
מנהל הסניף סיפר לי שבקרוב גם יתחילו לבצע שירות משלוחים לאיזורי הסביבה ובכך יקלו על כל המעוניינים להנות מארוחת צהריים ( או בוקר) כמו שבאמת צריך.







תפריט טעים ומגוון
במחירים הוגנים
רשת מרקט פיק אנד מיקס
את המחירים ההוגנים ציינתי כבר קודם. ברשותכם, מספר דוגמאות להמחשה למחירים שבעבור מנה טבעונית טריה (וטעימה) הם לחלוטין תמורה מלאה:
מנה בהרכבה עצמית בתוספת סלט ירוק בצלחת גדושה- 35 ש"ח.
עסקית טבעונית עשירה כולל שתיה או צלוחית מרק ב- 42 ש"ח.
דג היום וסלט ירוק- 45 ש"ח.
הכיוון ברור.


MARKET PICK& MIX   הוקמה לפני 13 שנים על ידי האחים דורית ליניק דרדיקמן ואמיר דרדיקמן, שהיו בעבר הבעלים של בית הקפה המוכר "אלכסנדר" בתל אביב, שהיה שם דבר בשנות ה-80' ומוקד עלייה לרגל לסלבריטאים רבים ולאנשי עסקים. לאחר סגירת קפה אלכסנדר פתחו דורית ואמיר את הסניף הראשון של MARKET PICK& MIX    באוניברסיטת תל אביב, אשר היה הראשון בישראל שהציע את מודל ההרכבה האישית של סלטים שכוללים תוספות שונות כמו כוסמת, אורז מלא ועוד. בהמשך התרחבה הרשת ונפתחו סניפים נוספים שלה במספר מרכזי עסקים: במתחם הבורסה ברמת גן וברחוב שאול המלך בתל אביב.









 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה