4 במרץ 2015

אז מהי שגרת הטיפוח שלי?

מאוד משעשע אותי לדבר על הגיל. כי בכל פעם שאני שולפת את מנין שנותי, אני מחכה למחמאה או שתיים.
ביננו. זה לא ממש משנה כי כשמדברים על הגיל תמיד יהיה משהו שיתן מחמאה גם למי שנראה ממש מבוגר לגילו (בעברית פשוטה-חנופה).
הגיל הוא לא משהו שמתבטא בכמות הקמטים בעור. הגיל מתבטא בעיקר בניצוץ שיש בעיניים.
ו... כן יש ניצוץ.




אז, כולם חושבים שיש לי עור נפלא, שיחשבו. אני רואה את הדפקטים וכמו שאמרתי גיל מנטלי ניכר בניצוץ ולא ברפיון העור.
עבדתי קשה בשביל העור שלי, ולא לא מדובר דווקא בתשלומים על תכשירי יוקרה או טיפולי הזרקות משוכללים.
מגיל צעיר אני פשוט נמנעת משמש. ומשתדלת לעשות מה שאני אוהבת.
בעיקר להיות שלמה עם עצמי. מה שקיבל עוצמה יתרה בשלוש שנים האחרונות לאחר עבודה עצמית במסגרתה ירדתי במשקל, שיניתי סטטוס אישי, יצאתי לעצמאות מקצועית ולמדתי לקבל את עצמי כמו שאני.

על שגרת טיפוח העור שלי:


נקיון:


לא משנה מה העיקר תרחיץ פנים. אפילו כזה של לייף - הכי פשוט מבית סופר פארם.
למה?  כי זה סבון. לא צריך דוקטורט. מטרתו היא לנקות.
מה חשוב להדגיש? שיהיה כזה שמותאם לעור - שלא ייבש מדי או יגרה.
אני מקפידה להשתמש בתרחיץ פנים בכל מקלחת (בבוקר בד"כ) ואם לא קר מדי גם בערב לפני השינה. מודה לא לנקות את הפנים לפני השינה -לא רצוי. אבל קורה....
הרע במיעוטו - לנקות את הפנים עם מגבון להסרת איפור (שנוטה לייבש מעט את עורי).

לחות:


מסתבר ששתייה לא בהכרח מספקת לעור את הלחות החיונית לו. העור חשוף למפגעים חיצוניים והספגתו בלחות חיונית יותר מהזנה או טיפולי אנטיאייג'ינג. כי ה
לחות שומרת עליו, מונעת נזקים עתידיים ומספקת גם הזנה, רכות, גמישות וזוהר.
אני משתמשת ב-2 תכשירים שעובדים סינרגטית על העור.
קרם הנעורים של ד"ר צ'ן מבית סאנריידר. ומסכת הנעורים של ד"ר צ'ן.
למה? הקרם הוא עדין עדין ומושלם לעור שלי. והמסכה קלילה ומרווה ומשלימה באופן מושלם את פעולם הקרם. אחרי הנחת המסכה (שנספגת בעור ואין צורך להסירה) העור רך ורווי והתחושה מדהימה.

על המסכה והקרם:


"קרם הנעורים עשוי תמציות בריכוזים גבוהים כמו רסברטרול ותאי גזע שמקורם בתפוח שוויצרי וענבים צרפתיים המסייעים לשיקום עור עייף, מקומט, חסר חיוניות, ורפוי.
הקרם מאפשר לעור לשמור על מראה חלק ,מוצק ובעל מראה צעיר יותר.
הקרם תורם לעור גמיש וצעיר ומפחית מסימני גיל הנראים לעין.
מכיל חומצה ההיאלורונית וסקוולן המופק םימשמן זית שמחיים את מרקמו של העור ומעניקים לו לחות מוגברת.
להשיג בחנויות סאנריידר בדיזנגוף סנטר, בקריון, ובמוקד השירות 08-9787111".

"המסכה מספקת לחות מיידית עם תוצאות שנשמרות לאורך זמן.
מכילה רכיבים טבעיים כדוגמת חמאת שיאה, סנדלווד (עץ האלמוג).
מטשטשת ומפחיתה קמטים.
להשיג בחנויות סאנריידר בדיזנגוף סנטר, בקריון, ובמוקד השירות 08-9787111".

קרם הלילה של בוטניקר


יש לי רגשות חמים למותג הזה שמגיע אלי מסיגל אלול, הרבליסטית וחברה טובה (למען הגילוי הנאות).
האישה הזו בעלת ידי זהב. מטפלת ורוקחת לעור הפנים שלי דברים נפלאים כולם על בסיס שמנים טבעיים. הניחוחות בהתאם.

ההתאמה האישית הזו עושה נפלאות לעור שלי ולי ברמה המנטלית (אומרים שהשמנים האתריים משפיעים גם על הראש...).
על מנת לסבר את האוזן אסביר בקצרה. העור שלנו משקף מצבים מנטליים ובריאותיים. באמצעות הטיפול בעור והתכשירים סיגל משלבת שמנים אתריים שמשמפיעים על המכלול ולא ספציפית על העור. כך למשל היא התאימה לי קרם המאזן את המערכת ההורמונאלית.
התחושה עילאית. השימוש בקרמים והתכשירים שלה הוא חוויה מעולם אחר. נדמה כי בכל תכשיר סיגל שמה חתיכה מנשמתה ומרגישים את זה. אז כשאת/ה מקבל/ת קרם פנים שיש בו נשמה, יכול להיות שלא תרגיש/י את זה?
מסכת האנטי אייג'ינג שסיגל רקחה לי בעלת ניחוח עדין, היא קטיפתית משהו, והשימוש בה פשוט תענוג. העור מרגיש רווי ונינוח.
לאתר: http://www.botanicare.co.il
לפייסבוק: https://www.facebook.com/botanicre

GSE - תמצית זרעי אשכוליות מבית נוטריביוטיק


טוב - זה רומן בפני עצמו. מדובר בנוגד חמצון חזק מאוד, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי.
הפלא הזה מרוכז מאוד. שימוש קבוע בו מונע התחמצנות ובלאי של תאים (זקנה וסרטן), וכן משמיד חיידקים וירוסים ופטריות. הוא טוב כמטפל ומונע מגוון סוגים של מחלות כמו שפעת, דלקות גרון, דלקות שיניים (לי אישית זה עזר בדלקת עם נפיחות חמורה), קנדידה, פטריות ציפורניים, חצ'קונים (גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני) ועוד.
תגגלו על זה ברשת ותמצאו שהוא גם משמיד פרעושים וכינים, מטפל בדלקות עור שונות, מעולה לנקיון וחיטוי בקבוקי שתייה ועוד. בקיצור עזרה ראשונה וגם טיפולית לכל מצב בריאותי כמעט.

אז איך הוא תורם לעור שלי?


לכפות הרגליים כמונע פטריות.
לעור הפנים כחומצה עדינה להסרת תאים מתים והחלקת העור. שימוש בפלא הזה על עור הפנים בדילול ובמינון המתאים, מונע דלקות עור, מסיע בהתחדשות העור, מניעת קמטים והענקת מראה זוהר.
בת 46
לא צריך יותר מארבע טיפות של הפלא הזה.
אני רוכשת אותו און ליין בענק הויטמינים הידוע והנודע IHERB הקישור הישיר.
קוד הנחה למי שמגיע דרכי: FFM722 
שימו לב למחיר. בארץ הכמות הקטנה יותר של ה 58 מ"ל עולה מעל 200 ש"ח. אתם ברכישה ישירה מחו"ל משלמים פחות מרבע ועוד על האריזה החסכונית.

כמות כזו של התכשיר מספיקה לשימוש רב והיא חסכונית במיוחד.



אז כן.
אני מאמינה שעור פנים טוב ומראה צעיר זה קודם כל מה שיש בראש.
מעבר לעובדה שאני מתנגדת להזרקות וטיפולים אגרסיביים, אני מאמינה בשימור הקיים. זה הכי יפה, הכי בריא והכי טבעי. 
אני מאמינה בשימוש בקרם הגנה והמנעות משמש.
ולאחר מכן על שמירה על אורח חיים פעיל ועשיר, לעשות מה שאתם אוהבים ולהיות מרוצים מעצמכם ומהחיים בכלל.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה