18 באוג׳ 2014

גלוסיבוקס חודש אוגוסט: פרש אנד קלין

כרמל פלג

אני אוהבת את חודש אוגוסט במיוחד. הסיבה נעוצה בכך שעדיין חם (קייץ יו נואו*), הילדים בחופשה (כן, אני מאלו שאוהבות את זה שהם מקרצצים ומסתובבים בין הרגליים*) וזה חודש התארגנות מלא התרגשות לקראת יום ההולדת שלי שחל בתחילת ספטמבר.
לא, ממש לא- אני לא עפה על עצמי ולא מאלה שמחכות לקרקורי תשומת הלב, אני פשוט אוהבת את היום האחד ויחיד הזה בשנה, שהוא רק שלי. גם לי מגיע, לא? כמי שכל השנה מג'נגלת בין ים משימות, התחייבויות, יעדים, משפחה וחברים- יום ההולדת הוא היום היחידי בשנה, שגם אם אני בוחרת שלא לציין אותו באופן מיוחד, הוא שלי, על כל המשתמע.

מארז הגלוסיבוקס של אוגוסט הפתיע אותי בקטע הסימבולי שלו. היו בו לא מעט מוצרים שקשורים לניקיון וטיהור ואהבתי את הקריצה האישית הזו שלפני יום הולדתי. אין ספק- התהטרות, נקיון פנימי וחשבון נפש הם מסוג הדברים שפשוט חובה לעשות בכל יום הולדת ולא רק ביום כיפור.
בקופסה הוורדרדה שלי המתינו שישה מוצרים ועוד גלויות להטבות מפנקות. אני מתחילה:

מסיר איפור מהעיניים של גרנייה
עדין במיוחד
GARNIER מסיר איפור לעיניים- בגודל מלא
כבר סיפרתי לכם כאן בעבר שאני עושה שימוש קבוע בתכשיר מאוד מוצלח ופופולארי של גרנייה (תרחיץ הפנים Pure active exfo brusher עם המברשת המיוחדת לניקוי יסודי ) ומידי פעם יוצא לי להתרשם ממוצרים נוספים של גרנייה באדיבות הגלוסיבוקס שלי והם לעולם לא מאכזבים. הפעם, שמחתי על ההזדמנות לדגם את מסיר האיפור שלהם המיועד לעיניים- מסדרת ESEENTIALS שלהם. מדובר בתכשיר עדין במיוחד שמסיר איפור עיניים במהירות הבזק; המרקם של הנוזל הוא אוורירי בטירוף והודות לתמצית הענבים שהוא מכיל- הוא גם מרענן וריחני. התכשיר מסיר ביעילות גם סוגי איפור שעמידים במים ויחד עם זאת, מגינה על העור העדין שמסביב לעיניים.שאפו. 59.90 ש"ח ל-150 מ"ל.










בושם אליין של טיירי מוגלר
איזה ניחוח מטורף. ויש גם הטבה!
THIERRY MUGLER, בושם אליין אסנס אבסולוט- דוגמית
אם כבר בענייני טוהר עסקינן, הניחוח הזה של או-דה פרפיום אליין, הוא פשוט גן עדן. מדובר בניחוח מרוכז, עצמתי מאוד כזה שדוקר יפה מאוד בנחיריים, כזה שמותיר אחריו שובל בלתי ניתן לתיאור של ניחוחות פירותיים מעודנים, אך דומיננטיים באופן יוצא דופן. יש שאוהבים מאוד את המתיקות המסחררת ויש שנמנעים ומעדיפים את הניחוחות החמוצים יותר, אבל תרשו לי לומר לכל אלה שמתלבטות; לאחר שהמתיקות המסחררת הזו מתפוגגת, נותר ניחוח חרפרף חמצמץ של נקטר פירות משובח. לשיקולכן. את הדוגמית הלחיצה הענקתי אחר כבוד ובקודש לביתי הקטנה שהיתה מאושרת עד השמים וכבר הספיקה להתרגש מחצי בקבוקון לאחר המקלחת שהאיצה בי לעשות לה, כדי להתיז על גוף נקי. אלופה שלי! 436 ל-30 מ"ל / 636 ל-60 מ"ל.

בקופסת גלוסיבוקס אוגוסט המתינה לי גם גלויה עם בשורה נפלאה: על כל רכישה של הבושם המועדף עליך מבית טיירי מוגלר בגודל 40 מ"ל ומעלה, ניתן יהיה לבחור מוצר גוף לבחירתך, במתנה!


דוגמיות של מוצרי יפעת אלימלך
איכותי 
YAFIT ELIMELECH קרם ומסיכה למיצוק העור- דוגמיות
המוצרים מבית יפית אלימלך מותאמים באופן ייחודי לכל סוג של עור ואישה. אלימלך מבינה, שלכל אישה סוג עור שונה וצורת התבגרות ייחודית ועל כן החליטה לייצר מגוון מוצרי טיפוח שיתאימו לצרכיה הייחודיים הללו של כל אשה ואשה כך שיספקו לה את התוצאות המושלמות. סדרת המוצרים הטבעית המותאמת לטיפולי אנטי-אייג'ינג מורכבים על פי נוסחת PRO-DIFUSSION והודות לכך שהם מכילים צמחי מרפא שונים, הם גם מסוגלים לרפא ולמנוע בעיות שונות בעור ובהתאמה לאקלים הישראלי. בין הדוגמיות שהתקבלו: קרם הזנה עמוק לעור יבש- מרקמו הפתיע אותי והיה נדמה שהוא עשיר במיוחד לעור שזקוק להזנה מיידית. קרם למיצוק והידוק העור- אמי אמרה שהוא בהחלט משפר את מרקם העור כבר לאחר שימוש שני ושלישי, קרם לחות למראה מאט ושומני- טרם העברתי אותו לנסיינית עם בעיית עור שכזו, אבל אני אוטפימית. אין סיבה שאם הצליח בדוגמיות האחרות, לא יעמוד במשימה. 509 ש"ח למוצרים בגודל 50 מ"ל.

מנויות גלוסיבוקס נהנות מהטבה בלעדית: 50% הנחה לרכישת מוצרים עד סוף ספטמבר 2014! ועוד: מי שקונה ב299 ש"ח ומעלה ממוצריה של יפית אלימלך, מקבלת במתנה מקציף לניקוי עמוק של הפנים, בגודל מלא.


לק של צ'יינה גלייז האמריקנית
CHINA GLAZE לק- בגודל מלא
כל העוקבים אחר הפוסטים שלי כבר יודעים שאני טיפוס סולידי. צבעוניות נועזת בבגדים, באיפור ואפילו בלק, לא ממש באה בחשבון אלא אם מדובר בפריט ייחודי שמקפיץ את כל הלוק. כאלה הם הלקים של צ'יינה גלייז, מהם כבר נהנתי בעבר בקופסאות גלוסיבוקס קודמות. מדובר בחברה אמריקאית של מוצרי טיפוח לציפורניים, שמקפידה לעקוב אחר כל הטרנדים המובילים באופנה בעולם- ולתרגם אותה הלכה למעשה בכל מה שקשור ל"אופנת ציפורניים". הפורמולה של הלקים של צ'יינה גלייז היא עמידה מאוד שכן רכיביה מדמים פורצלן המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן. חברה שקבלה ממני את הלק האדום הלוהט שהמתין לי בקופסה (881- PHAT SANTA), ציינה שהוא לא רק מבריק ואיכותי, אלא שרד כמה וכמה מלקחות של הילדים והדחות כלים מזדמנות. יש תמורה בעד האגרה. 39 ש"ח ל-14 מ"ל.

אם כן, ששה מוצרים חביבים להפליא המתינו לי בקופסת גלוסיבוקס לחודש אוגוסט ואין לי ספק שהחבר'ה האלו שם יצליחו להפתיע אותי כמו שצריך בחודש הבא, חודש יום ההולדת. אני מאמינה שכל אחד מאיתנו זקוקה לתשומת הלב האישית הזו, לפחות פעם בחודש- אז אין סיבה שלא תנסו (ותהנו) מקופסת גלוסיבוקס אישית משלכן.

אתן מוזמנות להכנס לאתר, התרשמו והצטרפו לקבוצת הנשים שנהנות מהקונספט הייחודי הזה שנקרא "גלוסיבוקס". אני כבר מכורה.

את הערכות, כמו שאני תמיד מספרת- ניתן לרכוש כמתנה על בסיס חד פעמי לחברה או אהובה אחרת וניתן ליהנות מהן על בסיס מנוי חודשי של פינוק לאורך זמן, כשהמחיר של קופסה כזו, מוחזר ואף יותר, באמצעות כל המוצרים השוים שבתוך הקופסה.

חודש טוב,
שלכם
כרמל

I CANT WAIT FOR NEXT MONTH!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה