26 באוג׳ 2014

טבעונות, כמו כושר, זה עניין של דרך חיים: לראשונה בישראל, NB מציגה נעלי ספורט עם תו התקן- Vegan-Friendly

מעולם לא עניין אותי להכנס לאף אחד לצלחת ולחטט בהרגלי האכילה שלו, כמו שאין לי שום רצון שאף אחד יחטט באלו שלי. צמחונות וטבעונות הנן דרכי חיים שאני מעריכה, מכבדת וגם מבינה; ויתרה מכך, שמחה שהנושא עולה על סדר היום הציבורי באופן דומיננטי , ושיותר ויותר חברות מכירות את הצורך הקיים הזה של טבעוניים ברחבי הארץ, לאמץ את אורך החיים הטבעוני, על כל היבטיו.

ניו באלאנס, מותג וותיק בו התאהבתי עוד מאז נעלתי את נעלי הספורט הראשונות שלי אי שם בשנות ה-80, הינה החברה הראשונה שהרימה את הכפפה (או הנעל?) ותחל לשווק בישראל כ- 500 דגמים (זה המון!) לכל המשפחה ולכל סוגי הספורט, המותאמות לטבעונים, ואשר נושאים על גביהם בגאון את תו התקן של עמותת  וגאן-פרנדלי, הפועלת נמרצות להעלאת המודעות לנושא זה בכל העולם.

ליין הנעליים הייחודי הזה אינו מורכב מאף חומר גלם מן החי, וכל נעל מהדגמים הללו מותאמת במיוחד לטבעונים. הדגמים המגוונים קיבלו אישורים מהמפעלים, המוסדות והעמותות המחמירים ביותר בארצות הברית וכעת, כאמור, ישאו גם את לוגו עמותת Vegan-Friendly.
נעלי ניו באלאנס מהליין הטבעוני: נוחות, איכות וגם אהבה לסביבה


מיכל פורטמן, מנכ"לית ניו באלאנס בישראל: "כחלק מחזון החברה התומך בסגנון חיים בריא, ספורטיבי, אופנתי ואותנטי, לצד שמירה על הקיימות, ניו באלאנס פועלת רבות, בזירה המקומית  והבינלאומית, לקידום וחיזוק  נושא זה והובלתו בעולם מותגי הספורט. הצורך בליין טבעוני, שכבר קוצר הצלחה בעולם, נוצר לאחרונה גם בישראל לאור המגמה וריבוי המבקשים  ליהנות מסל מוצרים רחב ביותר, שאינו עושה שימוש בחומרים מן החי".  

אני שמחה מאוד להודיע לכם, שהנעליים מהליין המיוחד הזה, מהדגמים אותם יצא לי לבחון מקרוב, מרשימים ביותר, קלי משקל באופן משמעותי ומושקעים עד הדיטייל האחרון, כמו שניו בלאנס יודעת. הגפה נעימה מאוד למגע וניתן גם במקרים רבים להעביר עליה מגבון לח והיא "כמו חדשה", במקרים של תקלות. הדגמים שבחנתי היו נוחים מאוד להליכה, התחושה היא כמעט של ריחוף והשיק היסטרי. (חובבי הז'אנר שימו לב: בחברה עשו הומאז' לכמה דגמים איקוניים של המותג משנות השמונים והטוויסט מגיע בצבעים. אל תחמיצו!)
כשהקלאסיקה של שנות השמונים פוגשת את צבעי הניאון הטרנדיים של העונה. פצצה!
ניו באלנאס דגם טבעוני


כל מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי יודע, שנושא הקיימות, הדאגה לסביבה והשמירה עליה הם נושאים שקרובים מאוד לליבי ולסגנון חיי. אין מאושרת ממני לגלות שלמרות שכבר קיימים בעולם מיני ביגוד ושאר פריטי אופנה שמחשיבים עצמם ידידותיים לסביבה, המחירים של הדגמים הללו נותרו בטווח המחירים המוכר של ניו בלאנס וכעת תוכלו לרכוש את זוג הנעליים הבא שלכם, כשהוא אמנם דגם משופר יותר- אך מבלי להשקיע כסף נוסף לאור אותו שיפור מבורך.

סקרנים כבר בטירוף הא? הכנסו ללינק הזה ותוכלו להתרשם מהליין הרחב של אותם דגמים טבעוניים.
בקרוב הם גם יגדשו את המדפים בחנויות, אם בכלל ישאר מהם משהו... 
http://bit.ly/vegan-friendly


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה