23 באוג׳ 2012

קנור - מרק תיבול עגבניות להעשרת מרקים ותבשילים


האמת, כאשר זה נוגע לענייני מטבח, אישתי היא הבשלנית בבית. זו שמספקת לילדים את הארוחות בזמן, בלי חכמות או גינונים. רעבים?! אין בעייה. שליכת, שלאכת, אוכל מוכן. מהפכת סדום ועמורה, אבל כולם שבעים.
שי (שוקי) מלכי


אני, זה כבר סיפור אחר. הטקס סביב האוכל, המרכיבים הטריים, החיתוך המדוייק, הקצב. כל דבר בעיתו. קודם מסדרים את המטבח. אחר כך רוחצים את הירקות. חותכים לפי סדר. מסדרים בכלים נפרדים (כמו בתכניות שף בטלויזיה). רוחצים כלים ועוברים לשלב הבא. אין כלום במקביל. כל שלב מקבל את מלוא תשומת הלב. (או אם תרצו, גבר. רק דבר אחד כל פעם...)

סגנון וצילום שי (שוקי) מלכי
אני מכין את המאכלים המיוחדים. המתחכמים. האסייתיים, בעיקר תאילנדי וגם יפני. בצד ההפוך, יש לי את הבולונז און דה רוקס. תמיד יוצא טוב. שניצלים א'לה אבא. דקים דקים וקריספיים. האורז הדביק שכולם אוהבים. אני תמיד משתמש באותם מרכיבים ולא משנה כלום.

אז כשהיא הניחה לי את אבקת המרק ואמרה "תנסה. תכתוב", ברחה לי עין עקומה. מה אבקה? שו מרק?
אמנם אני משתמש בציר מרק בתור בסיס, אבל זהו. לאוכל שלי יש טעמים שבאים מהאוכל עצמו ומכמה תבלינים שבהם אני רגיל להשתמש.

טוב נו, נשים בכוס עם מים חמים ונראה מה קורה.
ההתחלה לא היתה מבטיחה. הקופסה מעצבנת באיזור המכסה, דבר שאינו חדש למוצרים מסוג זה.
לאחר הפתיחה, השתמשתי בכפית אחת של אבקת מרק לכוס מים חמים וערבבתי. המרק מיד נמס, ללא גושים, שמר על צבע יפה והפיץ ארומה מעניינת.

אוקי... טעמתי....
עכשיו יש לי חבר חדש בערכת התבלינים.

הוספתי מעט מלח גרוס, קורט פלפל שחור גרוס גס, ופזרתי עלים ליופי (כוסברה לצלחת ונענע בכוס), מעט לימון, צילמתי ויאללה חיסלתי את הכוס!
אני רק יכול לדמיין איזו חגיגה תהיה בסיר הפסטה ברוטב עגבניות, חיזוק ושיפור למרק הטום יאם, מאכל עוף בקארי וחלב קוקוס או לרוטב קציצות הבשר. בעצם, אני הולך לדחוף את זה בכל מקום עכשיו ונראה מה יהיה. אפילו הקוסקוס יחייך...

תחלס, אבקה שמוסיפה ארומה מאוד מפתיעה של עגבניות, בצורה מאוד מעודנת. (להבדיל מרסק עגבניות שנחשב אצלי, מעט תוקפני לחיך). מוסיפה טעם עשיר של עגבניות, ממש כמו......עגבניות! וצבע אדום יפה לאוכל.
בין אם משתמשים במוצר כתבלין או כאבקה למרק, הוא נחוץ בכל מטבח.

המוצר מגיע באריזה של 400 גרם, נוחה לאיחסון וחשוב במיוחד, אינו מכיל מונוסודיום גלוטומט, חומר משמר או צבעי מאכל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות.
בהמשך יגיעו עדכונים למאכלים אחרים....
מחיר: 25 ש"ח.

-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה