8 באוג׳ 2012

יש לנו מוגובי


הכל התחיל דווקא במיקמק. הלהיט המתחרה במוגובי. לבקשת הזאטוט רכשנו מנוי למשחק הרשת הנחשק לילדים. הכל טוב ויפה עד אשר נוכחנו לדעת שהמשחק פוסל את הזאטוט בחידות בהן ענה נכונה. ניסינו ליצור קשר עם חברת התוכנה שמפעילה את המשחק, בכל ערוצי התקשורת שפורסמו. נאדה, עולם וירטואלי שנשאר כזה.


האכזבה המשיכה כאשר החלטנו להוריד אפליקצייה חינמית לשימוש בנייד. אין מאושר יותר מהילד שיכול עכשיו להעביר זמנו בנעימים בנסיעה/המתנה בתור וכדומה. הבטיחו לנו שבאפליקצייה בתשלום, תהיה הרחבה משמעותית למשחק. שילמנו, הורדנו והתאכזבנו לראות ששילמנו כסף על משהו שמאוד מאוד קרוב בפונקציונאליות שלו לחינמי. מיותר לציין שהאכזבה שלנו, היא אכזבה של מישהו קטן, תמים וחמוד שמיק מק היה המון בשבילו. גם במקרה זה דיברנו ללמפה או אם תרצו שירות הלקוחות של מיק מק.
בי בי – לא רוצים. 


התנתקנו והתחברנו למוגובי. שמחנו לראות עולם וירטואלי מקסים לילדים, עשוי נפלא שבהחלט השאיר המיק מק נטול תודעת השירות.
יש אהבה חדשה באוויר.


עוד יותר שימח אותנו להכיר את מארזי המנוי של מוגובי שמגיעים עם מתנות פיזיות ווירטואליות.
מנוי המארז מאפשר גישה לעולם של מוגובי ללא הגבלה והנאה משפע של מוצרים פיזיים ממותגים ופריטים וירטואליים.
המארז מגיע בשני דגמים: מארז מנוי לחודשיים ומארז מנוי ל-4 חודשים. בתוך כל מארז ניתן למצוא אוסף של פריטים שיסייעו לילד לקשט את חדרו הפיזי והוירטואלי : פוסטר צבעוני, מטבעות ווירטואליים לקניית רהיטים וירטואליים, סיכת מתכת וצמיד מסיליקון ממותגים. בנוסף, המארזים מעניקים חיית מחמד וירטואלית וקוד לחדר הפתעות וירטואלי, שמעניק עוד מתנות.


לרגל השקת המארזים, יצאה מוגובי ורשת סטימצקי במבצע משותף, במסגרתו חברי המועדון של סטימצקי זכו ליהנות מהטבה ייחודית של מנוי לשבועיים למוגובי ומעטפת קוד בחינם במהלך כל חודש יולי.

המארז מגיע בשני דגמים:
מנוי ל- 2 חודשים ב- 89.90 ₪
מנוי ל- 4 חודשים ב- 139.90 ₪  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה