20 באוג׳ 2012

קרם הגנה לפנים ד"ר עור - לחות וגוון SPF30


אם נשאר משהו שקרוב לליבי משחר נעורי הרי זה תחום הטיפוח האישי. כבר באמצע שנות העשרים שלי כבר נהגתי להשתמש בקרם הגנה כבד בחום המזיע של תל אביב. לרבים זה נראה אובססיבי מיד טרחני וסתם לא יעיל.


היום כאשר כולם מדברים על זה, עדיין לא כולם מיישמים. אני כבר במרומי גיל 44 יודעת שנזק של שמש הוא בלתי הפיך ובזכות ההרגל ההוא מגיל 20+, שימוש בקרם הגנה (לא קרם לחות בעל מקדם הגנה) הוא משהו שלא עובר אצלי בכל יציאה מהבית.


ד"ר עור - קרם הגנה לפנים עם גוון
המומלץ שלי
עם השנים, ועלייה בריבוי המוצרים, האיכות והאפשרויות למדתי להכיר ולהשתמש בקרמי הגנה איכותיים ויקרים בהתאם. מאחר ומדובר בשכבה שמונחת על העור אחרי קרם הלחות ולפני האיפור היה חשוב לי להשתמש בקרם איכותי שנספג ומכסה בהתאם וגם, לא מגרה את העיניים. (מסתבר שאני מאוד סובלת מקרמים בעלי מקדם גבוה ונוסחאות זולות יחסית).  לרוב הקרמים האיכותיים להגנה משמש בעלי מקדמי ההגנה בשיעור של 30 SPF  לא גרמו לי לגירויי עיניים.

אם את כמוני, מקפידה על שימוש בקרם הגנה כשגרה וגם אם לא אבל את חושבת שאת רוצה להתחיל, את מוזמנת להכיר קרם הגנה מצויין לעור הפנים מבית ד"ר עור.

הקרם זכה לשם
SOFT & SUN COVER והוא מגיע עם גוון עדין ועם מקדם סינון לקרינה בשיעור של 30 יחידות.
הקרם מופלא, קליל ונספג היטב בעור, אך משאיר אותו רווי ולא יבש עם ברק בריא. הגוון משווה לעור מראה הומוגני. הכי הכי חשוב הקרם מצוין גם לעיניים שלי. מה שמוכיח שהוא עשוי מחומרים איכותיים בטכנולוגיה שמפחיתה את הגירוי (ידוע שקרם הגנה עם מקדם גבוהה הנו בעל פוטנציאל אלרגני יותר).

הרכיבים הפעילים המרכזיים בתכשיר: ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להאטת תהליך הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והחשיפה לשמש ומסנן קרינה מינרלי – המעניק הגנה רחבת טווח UVA/UVB.

מחיר מומלץ:  
100 ₪ ל- 100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה