18 באוג׳ 2012

מרפאות אלישע אסטטיקס

יש שמסתכלים על זה כפטיש (ע"ע בן הזוג שלי), ויש שפשוט חיים עם זה אבל כמי שנושא הטיפוח האישי הוא נר לרגליה משחר נעוריה, היה רק טבעי שלא אסרב להזמנה נדיבה לבוקר של כיף במרפאות אלישע אסטטיקס בתל אביב.


אני נהנית כיום משני כובעים האחד מקצועי – כעיתונאית ועורכת תוכן, והשני פחות רשמי אך אהוב מאוד כבלוגרית. ככזו אני מוזמנת ללא מעט אירועים שמיועדים לשני המגזרים.

את אירועי העיתונאים אני פחות אוהבת (כהכללה) ולכן אני ממעטת להגיע אליהם בין היתר בשל העובדה שאני צריכה להתחכך בלא מעט נאדות נפוחים או סתם אנשים מלוקקי ישבן וכל זאת רק כדי שיתנו שורה בעיתון ארצי.

אירועי הבלוגרים לרוב, צנועים יותר ופחות רשמיים, ולו בשל העובדה שהבלוגרים לא ממש מתפרנסים מעיסוקם זה. האווירה באירועים מסוג זה פחות רשמית יותר חברתית, והאירוח של המזמין הרבה יותר אישי ונעים.

בהגיע ההזמנה מאלישע אסטטיקס לאירוח בוקר לא יכולתי לסרב. קודם כל כי הולך להיות כיף!!! תמיד כיף ללמוד ולהכיר אנשים חדשים ולבלות בחברת משוגעות (למקלדת ולטיפוח) כמוני.

למי שלא יודע, או לא זוכר או לא מכיר: אני מתנגדת לטיפולים אסטטיים פולשניים (הזרקות, ניתוחים וכדומה). אני בעד לעכב ולשמר את הקיים. לא לתקן!!! אני מנסה להוכיח לעולם ולעצמי שאפשר לשמר מראה טוב וצעיר בגיל ביניים ואף בוגר בעזרת שימור בלבד. (אני בת 44). אני חושבת שאישה בוגרת לא יכולה להילחם בסימני הזמן ואינה יכולה להיראות בת 20 או אפילו 30 בגיל 70. הזרקות וניתוחים לא יעשו זאת! היא מקסימום תוכל להיראות 'עשויה', חרף המנטרה ש"היום הולכים על המראה הטבעי" לא מנופח מדי לא מורם מדי,  זקנה ללא קמטי הבעה זה מעורר רחמים.

סטינו מהנושא אבל הייתי חייבת לתת רקע.

בקיצור אווירה טובה, עוגות קרקרים, קפה (לא נוגעת גמולה מסוכר וגלוטן) וכמה נשים יפות מבפנים שבאו להכיר את אלישע.

כל הצוות המטפל נרתם למשימה, עברנו מחדר טיפולים אחד לשני וקיבלנו הדגמות לכל ההיצע שיש במקום. מה שהיה רלוונטי לי: הסרת שיער בלייזר (לא מועמדת מתאימה יש לי שיער בהיר מדי), טיפולי פנים ומזותרפיה (אוהבת אוהבת אוהבת), טיפול בפטרת כף הרגל והציפורן בידי רופאה מומחית אלופה!!, וטיפולי הצרת היקפים וצלוליט (שוב לצערי בגלל הפרעת קצב בלב, נבצר ממני מלנסות).

כמובן שהודגמו כל הטיפולים המוצעים במקום, והנה הם לפניכם כולל מחיר!!! (סחתיין על השקיפות אלישע! לא הרבה מרכזים אסטטיים מפרסמים מחירים).


קופון הנחה ע"ס 500 ש"ח באלישע אסטטיקס. להדפסה לחצ/י כאן

מפרט טיפולי טיפוח, יופי ואסתטיקה באלישע אסתטיקס:


הסרת שיער בלייזר

נעשית בפיקוח רפואי תוך שילוב מספר טכנולוגית לתוצאות מקסימליות.
טווח מחירים: 9,000-1,000 ₪ תלוי באיזור המטופל ובסוג השיער.

טיפולי פנים

טיפול באקנה: טיפול פוטותרפי הנעשה באמצעות קרני אור המחסלות את החיידקים הגורמים לדלקות, טיפולי פילינג המאיצים צמיחת תאי עור חדשים, טיפול פוסט-אקנה לשיקום העור הפצוע, טיפולי אנטי אייג'ינג באמצעות החדרת ויטמינים וחומרים נוגדי חמצון לעור כדי להגן עליו נגד פגיעה מרדיקלים חופשיים ועוד.
טווח מחירים: 1,750-300 ₪ לסדרה שלמה.


בוטוקס ומילוי קמטים

טיפולי ההזרקות נעשים ע"י רופאות מנוסות ומקצועיות לתוצאה טבעית.
טווח מחירים: 2,600-950 ₪

מזותרפיה

מזותרפיה היא טיפול חדשני להשבת מראה צעיר וגמיש לעור הפנים. הטיפול נעשה באמצעות הזרקות עדינות של חומרים ומרכיבים חיוניים לעור כמו חומצות אמינו, חומצה הילורונית ועוד. כל עור עייף ורפוי ייראה לאחר הטיפול רענן, גמיש וצעיר. הטיפול נעשה על-ידי "אולטרה-פיל" המכשיר היחיד בארץ בעל אישור FDA אמריקאי המחדיר חומרים לא פולשניים.
מחיר לסדרה בת 5 טיפולים – 3,990 ₪.


טיפול בפיגמנטציה

אלישע אסתטיקס" מציעה סדרת טיפולים להסרת כתמי פיגמנטציה מהעור; פילינג, החדרת חומרים, טיפול ביתי התומך בטיפול הבוצע במרפאה, סרום טיפולי לשיקום העור ומעקב במשך מספר שבועות על-ידי מומחי המרפאה. 
מחיר לסדרה בת 5 טיפולים+1 חינם – 1,750 ₪.


הצרת היקפים והמסת שומן

הצרת היקפים למי שאינה סובלת מעודפי משקל גבוהים וסובלת מגושי שומן התיישבו באזורים ממוקדים (כמו ירכיים, ישבן, זרועות, בטן ועוד) "אלישע אסתטיקס" מציעים טיפול להצרת היקפים באמצעות טכנולוגיה המשלבת גם טכנולוגיית  VIP, קפסולה-אלפא אוקסיספה ורטט-דרים אלטנר.

טיפול בפטרת הציפורניים

אלישע אסתטיקס היא הבעלים של פטרת סנטר, הרשת המובילה לטיפול בפטרת הציפורניים בישראל. הטיפול מתבצע על-ידי רופאת עור עם ניסיון מעל 20 שנה על-ידי משחות המורכבות מצמחים טבעיים שרוקחו עבור פטרת סנטר ובתוספת טיפול לייזר. הטיפול מתבצע בפטרת סנטר ומתאים גם לחולי סכרת וגם לילדים.
טווח מחירים: 4,000-1,500 ₪.


מומחים נוספים במרפאות:


  • מומחה לרפואה אלטרנטיבית (החל מ-350 ₪): מגוון טיפולי נטורופתיה המעודדים את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף על ידי רופא אלטרנטיבי ונטורופתית בעלי ניסיון עשיר בתחום.
  • טיפול בנחירות (9,000-3,000 ₪): באלישע מומחה לאף אוזן גרון, בעיות שינה וניתוחים אסתטיים בין המובילים בארץ בתחום ומנהל מחלקה בבית חולים.
  • מרפאת כאב – אנשים הסובלים מכאבים חזקים וכרוניים חייבים לטפל בבעיה, אחרת השפעת הכאב תחמיר ותרחיק לכת. ב"אלישע אסתטיקס" ניתן לקבל אבחון מהיר וטיפול מקצועי מתאים על-ידי רופא מומחה.
  • כירורג כלי דם (8,000-6,000 ₪):  טיפולים לא פולשניים לבעיות כלי דם על-ידי רופאה מומחית; העלמת ורידים ונימים, חסימות עורקים וכיו"ב.


סניפי "אלישע אסתטיקס":

סניף תל אביב, דרך השלום 11, בניין רוית אסף, קומה 4 | טלפון: 03-6093339
סניף נתניה, רחוב שמואל הנציב 7 | טלפון: 09-8338901

טלפון: *9131
אתר אינטרנט: www.elishamedical.co.il
פייסבוק: www.facebook.com/ElishaEsthetics


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

תגובה 1:

  1. טיפוח אישי מאוד חשוב, לאישה וגם לגבר. טוב שכיום ניתן לבצע "תיקונים" כשנידרש על מנת לשפר במקצת מה שלא מוצר חן בעיננו. כל הכבוד לכם !

    השבמחק