5 באוג׳ 2012

סמארט פוד – Smart Food – מותג מוצרי יסוד חדש מבית גורי

לא זכור לי בשוק מוצרי המזון בישראל שיש מותג שמוביל ממש מבחינת הזהות שלו עם קטגוריה זו, ואסביר. האם למישהו מבינכם קוראיי היקרים משנה ממש מי מייצר, או מה שמם של פירורי הלחם שלו? ממש לא.


מדובר בשוק של רכיבי מזון בסיסיים שלרוב לא אחידים בסטנדרטים שלהם ומיועדים לשימוש בסיסי במטבח.
השבוע השיקה גורי את המותג
Smart Food שינסה לכבוש את הקטגוריה הזו במוצרים בסיסיים מחד, אך זולים ואיכותיים מאידך. בשלב ראשוני ימכרו מוצרי המותג ברשתות ובחנויות הפרטיות בלבד.
כקונספט דאגה חברת גורי לפתח מוצרים בסיסיים שיתנו מענה איכותי אבל זול כמו: קפה, ג'לטין, פירורי לחם לשניצל, אבקת אפייה, קוואקר,  עוגיות, קרקרים ועוד.


כמי שאינה צורכת גלוטן נבצר ממני לטעום אישית חלק מהמוצרים, אבל נסייני הבית אמצו במהרה ובאהבה גדולה את העוגיות והקרקרים. הקפה לא עבר ממש חלק בגרונו של בן זוגי, מאידך טען הברנש כי פרורי הלחם מתובלים היטב (מקסיקני אם תתעקשו) וטעימים, ומצטיינים בפריכות שלהם.

העיצוב, לטעמי קצת מזכיר את מותגי הרשתות הפרטיים, לא מזוהה מספיק, לא אלגנטי מספיק – לא משדר איכות, מאידך, כן מרגיש כמו משהו מיובא.

המותג והקונספט שלו גובשו לאחר מחקר מקיף וקפדני אשר מצא שיש חסך מסוים במדף המוצרים בקטגוריה זו וכי יש צורך במוצר מתחרה איכותי וזול.
במקביל זיהו בחברת גורי את העובדה שבעידן של ימנו נדרש הידוק חגורה מחד אך קיים הרצון לאיכות חיים מאידך, והצליחו לגבש חוג של ספקים/יצרנים איכותיים במחיר שיעמוד בקונספט הנדרש.

מחירי המוצרים:

עוגיות –14.99 ₪ לשקית מילוי, החל מ-  17.99 ₪ לצנצנת במשקל 700 גר'.
קרקרים 14.99 ₪ לשקית מילוי, החל מ-  17.99 ₪ לצנצנת במשקל 500 גר'.
קפה שחור –14.99 ₪ לשלישיית שקיות של 100 גר'
קקאו- 9.99 ₪ לשקית במשקל 150 גר'.
קוואקר- החל מ-9.99 ₪ לשקית במשקל של 500 גר'.
ציפוי לשניצל – החל מ-12.99 ₪ לשקית במשקל 350 גר'.
ג'לטין- החל מ-9.99 ₪ ל24 גר'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה