18 באוג׳ 2012

אורנה עצבנית


פוסט מתעדכן בכל הדברים שמעצבנים אותי או בסתם עוולות שאף אחד אחר לא נותן להן במה.


PURE BAGS (רשת חנויות ומותג תיקים)

ככה  נראה תיק של PURE לאחר שחזר מהתיקון השני!
להגדלה לחצו על התמונה
תיק שמיד לאחר שנרכש ונתגלו בו ליקויים, נמסר לתיקון, שוב נמסר לתיקון (בכל הפעמים הללו נאלצתי להגיע לחנות), שוב נמסר לתיקון כאשר בכל פעם מתגלה בו ליקוי אחר. מנכ"ל חברה (מר מוטי ליטבק) שסירב לתת לי את כספי בחזרה וזאת לאחר שיותר מ 8 חודשים מאז שנרכש התיק הוא היה בשימוש למשך שבועיים בלבד, ומכתב אחד מעורר רחמים  בו הוא "מפצה אותי" בתלוש מפנק ע"ס 50 ש"ח למימוש באותה הרשת שממנה התאכזבתי.

לא קונה שם יותר, לא חוזרת לשם יותר ולא נוגעת בתיק הארור.
שמעתי מעוד אנשים שרכשו תיק ברשת שהם חוו סאגה דומה לשלי.
לקוח הוא עץ מניב אם נותנים לו כבוד. אף אחד בכל שרשרת המזון בחברת פיור לא עצר לרגע והיה רגיש מספיק לטפל בלקוח יותר מאשר לעשות V לפרוטוקול.


חבל, הפסדתם.


-----------------------------------------------------------------------------
אהבת? תוכל/י לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג בהרשמה קצרה כאן

תגובה 1:

  1. האמת שאני קניתי אצלם ארנק שנקרע לי אחרי בערך חודש ושילמתי עליו 400₪ !
    הם לא מה שהיה פעם עכשיו כבר יש להם סחורה זבל

    השבמחק