10 במרץ 2012

חוויה קולינארית ב'פסטיבל סין גבעתיים'

אירוע שכולו בריאות בהשראת הרפואה הסינית המסורתית עיריית גבעתיים מזמינה את הציבור ל"פסטיבל סין בגבעתיים", הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 20/3-21/3, בתיאטרון גבעתיים.

בואו לגלות את נפלאות המטבחים האסייתים וסודות תזונה הבריאותית, עם מבחר דוכני מכירה של מזון סיני אורגני, מתחם בישול אסיאתי הכולל הדגמות וטעימות, סדנאות בישול סיני רפואי לילדים עם מומחית סינית, אבחון פנים מסורתי חינם לקהל הרחב, סדנת בישול מיקרו ביוטית עם תמי בן חיים, סדנת בישול לילדים להכנת כיסוני בצק סינים , הרצאות מרתקות של איל שפרינגר וד"ר גדעון רון בנושי תזונה ועוד.

 
לרגל חגיגות ה- 90 לעיריית גבעתיים יתקיים השנה "פסטיבל סין בגבעתיים" - שכולו בריאות בהשראת הרפואה הסינית המסורתית עם אטרקציות קולינאריות בריאותיות. כך תוכלו, עם כל המשפחה ליהנות ממבחר הדגמות בישול חינם וטעימות ממעדני המזרח הבריאותיים במתחם בישול אסייתי, דוכנים למכירות מזון אורגני סיני בריאותי, מפגש עם מומחית סינית שתציג מתכונים ותייעץ בנושא בישול סיני רפואי בהתאם לעונות השנה וגילאי הילדים, סדנת בישול מקרו ביוטי יפנית עם תמי בן חיים- כולל הכנת מרק מיסו בריאותי ומתכונים יפניים נוספים, מפגש עם המומחים לבישול קוריאני, מונטי רוסמן- שתציג מנות קוריאניות מסורתיות ומתכונים וסדנה נפלאה לילדים להכנת כיסוני בצק סינים אותנטיים עם מאיה דרין. וגם: הרצאות מרתקות עם איל ששפרינגר שירצה בנושא "חיים שלמים ביום אחד על תזונה ואורח חיים לפי השעון הסיני" (יום שלישי, בשעה 19:00), וד"ר גדעון רון שיעסוק בנושא "תזונה ודיאטה על פי הרפואה הסינית (יום שלישי, בשעה 19:00). אל תפספסו: בין התאריכים 20/3-21/3, בתאטרון גבעתיים.
 

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 20-21.03.2012, ימים שלישי-רביעי, בין השעות 16:30-19:30 ויהיה פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום !

לפרטים נוספים באתר: http://iccm.org.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה