10 במרץ 2012

פרויקט "אילוף דרקונים"

מעצב השיער רפאל טפלוב ל"שוורצקופף פרופשיונל" בשיתוף קבוצת ארט "אל פודיום" גאים להציג פרויקט ייחודי לשנת 2012. לשם ביצועו המוצלח, התאחדו אנשי מקצוע המובילים מתחומי האופנה והסטיילינג, אשר התמקדו בנושא של לוח שנה יפני ובצעו פרויקט בודי ארט בשם הנועז- "אילוף דרקונים".
אישיות שבלטה במוקד האמנותי היה רפאל טפלובמומחה לעיצוב שיער וכימיה, פרזנטור, מדריך TTT של חברת "Schwarzkopf Professional" בישראל, בעל מספרה (הקרויה על שמו) וטופ-סטייליסט של "אל פודיום". גם לאחר שנים רבות של עבודה בארץ ולימודים בחו''ל, דמותו של רפאל תמיד תשתווה לקופסת הפתעות אופנתיותקשה לנחש מה ייצא מתוכה ובלתי אפשרי לקלוע למחשבותיו. בעוד הוא  תופס השראה מעולם ה"Haute Couture", הוא לא מתעלם גם מהחיים הרגילים. לדברי טפלוב: "בכל יום, חולפים בפנינו מאות אנשים, שלאו דווקא נזכור בעוד זמן מה, אולם את אלה שמתייחדים במראה החיצוני- בתסרוקת או סטייל אוונגרדי, נזכור למשך הרבה זמן. אני אוהב לפגוש אנשים, שנבדלים מה"Main Stream" ושואפים לנישה אוריגינלית. בסופו של דבר, מהנישות הללו נוצרים טרנדים ומגמות אופנה חדשות. העיקר לא לפחד להפעיל את הדמיון".

בפרויקט הדרקונים הפעיל רפאל את דמיונו בשילוב רטרו סטייל עם תרבות הפאנק. "לדרקונים יש אופי בלתי צפוי. הם שחצנים, נועזים ושוברים גבולות. "התסרוקות  שעשיתי", מסביר טפלוב, "מרימות  להעצמת הנפח של השיער. המוצרים שבעזרתם הצלחתי להגיע לאפקט הרצוי, שייכים לחברת Schwarzkopf Professional”". אני מעדיף אותם על פני מוצרים אחרים, מכיוון שהם נוחים לשימוש, מעניקים תוצאות מיידיות נראות לעין ומובילים בתחום עיצוב השיער. במהלך עבודתי, השתמשתי בשני מוצרים להגברת הנפח והשגת העיצוב המושלם: Dust it (osis) וספריי סילואט שחור לאחיזה חזקה. אלה היו מוצרים הכי איכותיים שעבדתי אתם עד כה""

החלק הגדול של הצלחת הפרויקט התממש בעזרת הדוגמניות האמיצות, שני צלמי תמונות, צלם ווידאו ועורך. ניתן לראות את תהליך האמנותי כולו בתמונות ובקליפ ייצוגי של "אל פודיום" (http://www.youtube.com/watch?v=cDNazvJldVQ)

עיצוב שיער: רפאל טפלוב, מומחה לעיצוב שיער וכימיה, פרזנטור, מדריך TTT של חברת "Schwarzkopf Professional" בישראל.
צילום: אל פודיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה