30 במרץ 2012

ריניטל – תכשיר הומיאופתי טבעי לטיפול באלרגיות


אביב של פריחות וגם של אלרגיות. גם אם אינכם מוגדרים כמצב קליני קשה ואתם מזהים יותר גירויי עיניים, התעטשויות, בעיות עור בעונה זו של השנה ומן הסתם נפגעת איכות חייכם, סביר שאתם סובלים מאלרגיה עונתית ובמיוחד בשבילכם פתחה חברת ההומיאופתיה הגרמנית DHU את ריניטל (Rhinital )- תכשיר הומיאופתי ייחודי המסייע במניעה וטיפול באלרגיות במערכת הנשימה העליונה.

אלרגיה הינה בעיה נפוצה במערכת הבריאות העולמית הבאה לידי ביטוי בעיקרה בנזלת אלרגית. צורת אלרגיה זו פוגעת באיכות החיים ותפקודם של למעלה מ-600 מיליון איש ברחבי העולם ויכולה להיגרם בין היתר מאבקות עצים, דשא ועשבים הנפוצות בעונות מעבר.


ריניטל (Rhinital) מכיל שלושה מרכיבים ייחודיים המשולבים יחדיו ומסייעים לטיפול ומניעה של אלרגיות עונתיות, דוגמת קדחת השחת ונזלת אלרגית רב שנתית. שלושת המרכיבים פועלים הן באופן מקומי על התסמינים והן באופן מערכתי על חיזוק הגוף, באמצעות טיפול ומניעה של מחלות זיהומיות בריריות האף (נזלת, יובש באף), התמודדות עם דלקות ממקור אלרגי (אלרגיה של העור, אסתמה, קדחת השחת, גירוי אלרגי באף ובגרון) והקלה על תופעות הכאב והגירוי בעיניים המלווים בתחושת שריפה והפרשות מהאף והסינוסים. 

ריניטל מקל על תסמיני האלרגיה, דוגמת נזלת אלרגית אקוטית וכרונית, התעטשויות מרובות, גירודים באף, עיניים צורבות ומגרדות, קוצר נשימה ועוד. בנוסף, נטילתו כ-6 שבועות לפני תקופת האלרגיה מסייעת במניעת התפרצויות התקפי אלרגיה ותורמת לאיזון הגוף ומנגנוני ההגנה שלו, כך שמדובר בתכשיר ייחודי המספק מענה טבעי המסייע הן במניעה והן בטיפול בתסמינים. 

ריניטל הינו תכשיר בטוח לשימוש וכמעט ללא תופעות לוואי, ולכן מומלץ לשימוש לכל המשפחה.להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת ברחבי הארץ ללא מרשם רופא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה