24 במרץ 2012

מיץ טבעי, סחוט טרי פרי ניב

חלק מהמבחר
צילום: אורנה מלכי לבנה
להגדלה לחצו על התמונה
אם יש משהו שאני מתעבת בעולם הצריכה הוא תעשייה תאגידית גדולה שמכתיבה מגמות ובעיקר מחירים. תמיד היה לי נח עם האנדרדוג. בתחום המשקאות זה מתבטא בחברות משפחתיות שעובדות קשה ועושות את זה ממש כמו הגדולים.
אורנה מלכי לבנה

כזו היא פרי ניב חברה משפחתית שכבשה בסערה את שוק המשקאות הסחוטים ונותנת בראש לכל מדושני העונג הגדולים.
בשקט צמח בשוק הישראלי מותג מיצים טבעיים סחוטים שמהווה אלטרנטיבה ראויה לגדולים. המותג גם מציע מוצרים איכותיים במחיר תחרותי, עם חידושים מקוריים שמהווים אלטרנטיבה טעימה ומעניינת.

את הבשורה הזו החליטו להפיץ באמצעות ערב בלוגריות שגם אני הוזמנתי אליו. כאשר משהו עושה לי כבוד ומעריך את פועלי המחתרתי משהו, אני חייבת לפרגן בחזרה. למה? כי מדובר בחברות שמבינות שבלוגרים ובלוגריות למרות חשיפתם הקטנה יחסית לעיתונים הגדולים לקהל, יתנו הרבה יותר מבחינת אמינות ואיכות אייטם. היום בעידן הפייסבוק והריאלטי האוטנטיות משתלמת ומוכרת טוב יותר מעוד המלצה מצוטטת של עיתונאי/ת מערכת עיתון מסודרת.
קצת מהאווירה
צילום: אורנה מלכי לבנה
האירוח היה במלון ווסט היפייפה בחוף תל ברוך, באווירה לא רשמית טעמנו ושמענו על המיצים הנהדרים.

מה למדתי על המוצרים
הם זולים יותר ב כ15-20% בהשוואה למיצים הסחוטים המתחרים ואיכותם זהה.
הם מתבססים על פירות מתוצרת מקומית בלבד.
מעבר לטעמים הקלאסיים, הם מציעים שילובים מעניינים ומפתיעים ומתחייבים לטעמים חדשים כל חצי שנה.
הם 100% טבעיים ללא תוספת סוכר. במקרים של המתקה, נשעה שימוש בממתיק על בסיס סטיביה שהנו טבעי לחלוטין.
הם נגישים לצרכן ברשתות: רבוע כחול, שפע שוק, רמי לוי, אושר עד, טיב טעם, עדן טבע מרקט, מיסטר זול, יינות ביתן, ויקטורי, מחסני השוק ועוד. (ההבטחה כי בקרוב יכנסו למרבית רשתות השיווק הגדולות)
להשיג במארזי חצי ליטר, ליטר ושני ליטרים.
טעמים לדוגמא: תפוז, תפוז גזר, בננה תאנים, בננה תפוז, בננה תות, בננה תמר, לימונענע, מנגו פסיפלורה ועוד.
מחירים: 1 ליטר  10-12 ₪, 2 ליטר 16-19 ₪ .
הנסיינים שלי אהבו מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה